Ervaring met aanhanger achter motor

Duo zelf op een motor zetten is wel een hele makkelijke tip (heb je meteen je bagageruimte verviervoudigd) maar da'ga nie lukke nie...
 
Ga ook nog even posten bij het tour-topic - misschien meer ervaringen bij onze Goldwing Brothers...
 
Waarom niet met auto en trailer naar camping en vandaar tripjes maken van een paar dagen met overnachtingen in hotel/herberg :?

Neem je vanaf de camping alleen maar kleren mee. Met een propzakje op je bagagerekje moet dat toch lukken!

Geen dank, graag gedaan 8-)
 
Hmmm...

Kan ik ook meteen kijken hoeveel er in een bakkie van 110 liter kan - moeilijk voor te stellen uit het blote hoofd...

(Afbeelding)

366.66 van deze jongens
full
 
Tripjes van een paar dagen geeft beperkingen die ik niet wil (moet altijd terug naar je auto) en bovendien vind ik kamperen leuker dan jeugdherberg/hotel. Is ook cheaper maar als je het afzet tegen de aanschaf van zo'n karretje kun je nog wel ff vooruit eer je dat er in jeugdherbergen uit hebt...
 
Wie-oh-wie heeft er ervaring met een aanhanger achter de motor? Vragen waar ik mee zit:
- Hoe rijdt dat (merk je er veel van, wat is je rijstijl, welke motor rijd je)?
- Wat kost zo'n ding en waar moet je op letten?
- Hoe monteer je hem achter de motor?
- ...

Ben benieuwd...
Heb zelf al 2 jaar een 1-wielige aanhanger van motogoodies, bevalt zeer goed omdat je er zo weinig van merkt. (behalve dat er foto's van uit auto's worden genomen). Heeft geen trekhaak nodig, wordt geklemd op de achteras! koste €1795,-
 
Hoi.nou ik heb wel enige ervaring met n motor met aanhanger.
Ben er mee op vakantie geweest naat toen nog Yougoslavie.
Ik reed toen n Yamha XS 1100 met,de anhanger had ik zelf gemaakt ,was er een met 2 wielen.
Aan de motor had ik n kogelkoppeling gemonteerd en deze laten keuren bij n motorzaak of hij goed en stevig gemonteerd was.
Het rijden ging prima ,in het begin even wennen maar hij komt vanzelf na.
Wij zaten mat zn 2e op de motor met vol bebakking,ik kon toch 160 makelijk rijden.
Het grapige is als je tol onderweg moet betalen krijg je toch rare reacties.

Groeten Henk
 
Huh ?
Hoe krijg je voor je motor een TWEEDE kentekenplaat :?
Dat 'mag' toch helemaal niet ?
 
Al een heel oud topic, maar blijft interessant, die ga ik even volgen. Ik ben op zoek naar een eenwielige aanhanger voor achter mijn SV
 
Dank. Ik denk dat ik er zelf een ga maken die laag vastzit voor minder ‘gejengel’ en reactie in de motor.
 
Geweldig. Ik denk dat zijn rondetijd op Assen ook niet slecht zal zijn. Maar ik wil inderdaad ook iets langs dat laag vastzit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan