Ervaring met Airoh Warrior helm???

RedMax

MF veteraan
25 mrt 2004
1.313
0
Wie heeft er ervaring met de Airoh Warrior helm, en zo ja, wat voor ervaring.
Vindt ze er wel lekker 8-) uitzien maar heb m'n vragen over geluidsnivo etc.
Weet dat hun systeemhelm errug luidruchtig is, maar geld dat ook voor dit type?

Heb de Warrior gehad en rij nu met de systeem helm (lekker makkelijk) alletwee bevallen goed. Luidruchtig ? Misschien ben ik wel doof :+

Ik heb de Airoh Mathisse (systeem helm) het is niet de stilste helm, maar al met al valt het mij 100% mee.

Prima helmpje, lekker mee :]

ik heb de mathisse.
tis een low budget helm die iets meer lawaai maakt.
maar dat neem ik hem niet kwalijk voor de prijs ;)

Bedankt voor de snelle reacties! Ga het toch zeker overwegen....
Donker vizier: heb nu een HJC met spiegelvizier en dat werkt perfect, ook 's nachts, spiegelt alleen maar verduisterd nauwelijks! (en ziet er toch 8-) uit...)

die Airoh warrior heb ik zelf ook op het oog... ik vroeg me dus ook af wat topicstarter al vroeg. Hij is in het matzwart en glans, ik vind mat mooier maar `k vroeg me af of dat na een tijdje niet enorm gaat krassen ? iemand ervaring mee ??

Nog iets, zijn er geblindeerde of spiegelende vizieren voor deze helm verkrijgbaar ??

ik kick dit bejaarde topic maar effe omhoog, nieuwe aanmaken is ook zoiets... (krijg `k daar weer gejank mee :9 )

voor de duidelijkheid, `t gaat om deze, uber ruige, helm:

400815_0.jpg

Ik heb mijn Warrior (matzwart) al 3 jaar in bezit en bevalt goed.

Ik gebruik wel oordoppen (zou iedere motorrijder moeten doen)maar dat is bij elke helm wel nodig.

Ik heb voor de zomermaanden een zwart vizier, is alleen niks waard als het donker wordt.

Het matzwarte blijft mooi, je ziet er wel krasjes op na verloop van tijd maar dat boeit me niet zo.

Tja, wat kan ik nog meer vertellen, een ruime voldoende dus voor deze budgethelm.

Ik heb een Warrior maar dan met stars en stripes nu een jaar maar nog geen krassen er op. (wel een heel vliegenkerkhof :X ). Heb dit weekend een half uur 170+ gereden op mijn naked bandit en geen rare turbulenties of andere problemen mee gehad. Heb altijd oordopjes in dus over het geluid kan ik weinig zeggen.

full

keej, klinkt positief... heb ook wat meer gezocht op andere fora en las ook daar dar de helm prima is, alleen oordoppen aangeraden. ga `k ook zeker doen dus.

ik wil m`n complete motorgear gaan komen bij Polo Motorad in duitsland, daar is alles blijkbaar tyfus goedkoop. collega van m`n pa heeft daar ook zo`n spullen gehaald, scheelt tientallen euro`s met nederland. die airoh warrior waar we het over hebben, hier bij de lokale motordealer (Pols Motoren waalijk) kost die 199,- en in duistland dezelfde helm voor 129,- ... daar rij ik wel voor naar duitsland ! *D (beetje uitgerekend, kan in totaal wel 150 a 200,- gaan schelen op totale gear... broek, jas, helm en handschoenen)

Iig tanx en keep `m reactions comming...

site van die duitser is trouwens http://www.polo-motorad.de, alleen motorkleding.

trouwens geen probleem neem `k aan, in duitsland kopen ? gewoon kofferbak flikkeren en naar huis rijden toch... (vraag naar de bekende weg eigenlijk, maargoed)

Laatst bewerkt:
keej, klinkt positief... heb ook wat meer gezocht op andere fora en las ook daar dar de helm prima is, alleen oordoppen aangeraden. ga `k ook zeker doen dus.

ik wil m`n complete motorgear gaan komen bij Polo Motorad in duitsland, daar is alles blijkbaar tyfus goedkoop. collega van m`n pa heeft daar ook zo`n spullen gehaald, scheelt tientallen euro`s met nederland. die airoh warrior waar we het over hebben, hier bij de lokale motordealer (Pols Motoren waalijk) kost die 199,- en in duistland dezelfde helm voor 129,- ... daar rij ik wel voor naar duitsland ! *D (beetje uitgerekend, scheelt me zo`n 150 euro op totale gear... broek, jas, helm en handschoenen)

Iig tanx en keep `m reactions comming...

site van die duitser is trouwens http://www.polo-motorad.de, alleen motorkleding.

trouwens geen probleem neem `k aan, in duitsland kopen ? gewoon kofferbak flikkeren en naar huis rijden toch... (vraag naar de bekende weg eigenlijk, maargoed)

Ik heb voor de mijne 125 euro betaald bij www.rosamotoren.nl/ Plaatje komt trouwens van de airoh-site en je ziet dat de advies prijs al 159 euro is. Ik zou toch nog even vragen bij je lokale dealer. Als je alles bijelkaar koopt weet je misschien nog een leuke korting te krijgen en hoef je niet naar duitsland of met lastige postorder.

Ik heb voor de mijne 125 euro betaald bij www.rosamotoren.nl/ Plaatje komt trouwens van de airoh-site en je ziet dat de advies prijs al 159 euro is. Ik zou toch nog even vragen bij je lokale dealer. Als je alles bijelkaar koopt weet je misschien nog een leuke korting te krijgen en hoef je niet naar duitsland of met lastige postorder.

hmm idd... het is wel zo dat die duiste zaak net 2 meter bij nijmegen over de grens zit, dat is net een uurtje vanuit hier (Den Bosch en omstreken)... voor de lange reis naar het buitenland hoef ik `t dus niet te laten. `k zal iig nog eens goed rondkijken, tanx voor je comments in ieder geval!

en ik heb 79 betaald voor de mijne bij rad, enige wat me ambeteert is dat de schroeven van het visier makkelijk los "trillen"

en ik heb 79 betaald voor de mijne bij rad, enige wat me ambeteert is dat de schroeven van het visier makkelijk los "trillen"
rad....in Belgie neem ik aan ...heb jij een adres of website misschien.

gr.Driver

Heb hem zelf nu 2 jaar mat zwart met zwart en wit vizier en vind het nog steeds super mooi. En qua geluid... tjah nooit ergens last van gehad, maar misschien oordopjes ooit wel eens handig.

mijne was 150 euro en vizier 40 euro. 8-)

Heb laatst een andere helm gekocht omdat m'n warrior (matzwart) te ruim ging zitten, het kinbandje steeds wijder werd en het vizier openwaaide bij 120 :)
Verder veel plezier van gehad en is me altijd goed bevallen :Y

Heb laatst een andere helm gekocht omdat m'n warrior (matzwart) te ruim ging zitten, het kinbandje steeds wijder werd en het vizier openwaaide bij 120 :)
Verder veel plezier van gehad en is me altijd goed bevallen :Y
Ik heb er ook een gehad .het uiterlijk is :9~ :9~ :9~ .
Maar ik had het zelfde probleem. Naar een half jaartje ging die ook te ruim zitten.
Hij vloog bijna een keer van mijn hooft af.Ik heb toen een shark gekocht .
Ik heb er geen last meer van.
Ik zou wat meer geld uit geven en meteen een goede helm kopen :Y :Y

Terug
Bovenaan Onderaan