Ervaring met allemotoronderdelen.nl?

Mauz91

Rookie
4 dec 2012
13
0
Emmen
Heeft er iemand ervaring met allemotoronderdelen.nl?

Ik wil graag een seat cover voor mijn 600 rr bestellen, maar weet niet of het betrouwbaar is en kan geen adres vinden om het op te halen..

Iemand enig idee?

Alvast bedankt! :}
 
Als je het over de duivel hebt....


.... moet je anderhalve maand wachten voordat hij verschijnt ;)
 
Hoi oma :W :W


Heb bijna 3 weken geleden een setje rem/koppelingshendels besteld bij deze shop en ik zit nog steeds te wachten.
De shop maakt gebruik van Kiala als bezorger en die schijnt als zéér onbetrouwbaar te boek te staan :N
Pakketten raken weg, worden niet bezorgd, verkeerd bezorgd of véél te laat bezorgd, klantenservice is slecht en e-mails worden niet beantwoord.

Hoeft niet direct wat over de shop te zeggen... maar als deze gebruik maakt van een onbetrouwbare bezorger heb je er als klant evengoed niks aan.

Kan zijn dat het pakket binnenkort alsnog wordt afgeleverd... maar als ik alle recensies lees dan daalt mijn vertrouwen tot het nulpunt :N


Wordt vervolgd........ hopelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hoi oma :W :W


Heb bijna 3 weken geleden een setje rem/koppelingshendels besteld bij deze shop en ik zit nog steeds te wachten.
De shop maakt gebruik van Kiala als bezorger en die schijnt als zéér onbetrouwbaar te boek te staan :N
Pakketten raken weg, worden niet bezorgd, verkeerd bezorgd of véél te laat bezorgd, klantenservice is slecht en e-mails worden niet beantwoord.

Hoeft niet direct wat over de shop te zeggen... maar als deze gebruik maakt van een onbetrouwbare bezorger heb je er als klant evengoed niks aan.

Kan zijn dat het pakket binnenkort alsnog wordt afgeleverd... maar als ik alle recensies lees dan daalt mijn vertrouwen tot het nulpunt :N


Wordt vervolgd........ hopelijk.


Vervolg.....

Het pakketje is eindelijk aangekomen en in mijn bezit.
Had er even een hard hoofd in na het lezen van alle slechte recensies over Kiala, maar in dit geval is alles goed gegaan.

Voor wie niet staat op "vandaag besteld, morgen in huis", is allemotoronderdelen.nl een prima shop.
 
Zit er een verzend sticker of iets dergelijks op het pakket waaraan je kan afleiden wanneer het verzonden is door allemotoronderdelen?
Dan weet je, zoals jij al vermoedde, dat het zekerweten aan de pakketdienst ligt.
 
Zit wel een papier op van allemotoronderdelen.nl, maar daar zijn door de koerier stickers met barcodes over heen geplakt.
Kan geen verzenddatum vinden.
 
Ik snap niet dat als je als webshop bestaansrecht wilt opbouwen dat je met een onbetrouwbare transporteur in zee gaat.

Los van of het jouw schuld (in dit geval motoronderdelen.nl) is of niet dat maakt vaak in de ogen van de klant niet uit en kan je naam dus nooit ten goede komen. In dit geval geef jij nog aan dat je denk dat het door kiala komt (wat netjes is).

De gemiddelde internet gebruiker spuwt alleen zijn gal en is weg, vervolg bericht achterlaten mocht het ooit goed komen is er dan niet meer bij.

Hoe zijn de bestelde onderdelen? Goede kwaliteit en afwerking? Misschien een fotootje van wat je besteld hebt? :)
 
Ah, ik maak hier in Belgie regelmatig gebruik van kiala en heb toch nog nooit moeten klagen. Ok, het is niet de volgende dag in huis maar je hebt wel flexibele uren om het pakket af te halen of te verzenden.
 
Hoe zijn de bestelde onderdelen? Goede kwaliteit en afwerking? Misschien een fotootje van wat je besteld hebt? :)

Was verder niks bijzonders hoor.... gewoon een setje korte rem-/koppelingshendels voor m'n R6.
Zien er netjes en solide afgewerkt uit.
 
Ah, ik maak hier in Belgie regelmatig gebruik van kiala en heb toch nog nooit moeten klagen. Ok, het is niet de volgende dag in huis maar je hebt wel flexibele uren om het pakket af te halen of te verzenden.
:^

... en altijd wel een Kiala punt in de buurt.

Ben nog aan het wachten op een luchtfilter die ik bij motozoom besteld heb. Zou volgende dinsdag aankomen, geen verzendkosten. Is dan 6 dagen (incl zondag) onderweg geweest. Valt dus netjes binnen de 3 tot 7 dagen die ze aangeven. Voor 7€ extra was die er al na twee of drie dagen, maar dat hoefde niet voor mij. Bestel wat ik nodig heb gewoon op tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan