Ervaring met BMW 1200 GS

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
Wie heeft er al ervaring met de nieuwe BMW 1200 GS.
Ik overweeg om zo'n ding aan te schaffen, ondanks de prijs. Helaas zijn er niet meer allroad fietsen met cardan. Dat is zo lekker onderhoudsvrij; maar of dat bij de BMW ook zo is?

Ik hoor de vreemste verhalen over cardan, olielekkage, waardeloze bescherming, enz

Wie kan mij wat meer vertellen?
 
Post van Omega in topic 'BMW R 1200 GS'

Kortom ik vind haar super fijn. Voldoet meer dan 100% aan de criteria waarvoor ik haar aangeschaft heb.

Wellicht interessant voor je, hier nog een testje http://www.motorbikestoday.com/reviews/Articles/bmw_r1200gs.htm

trouwens ook in motor&toerisme van vorige maand en in Moto73 van deze maand staan tests van de R1200GS.

Je kan ook even op www.motormaniacs.nl [ kijken :+

Tja, dat GS staat nu eenmaal voor Gaaf Spul... :)
Maar ook voor Gaat Stuk (kinderziektes zoals Geen Startgeluid)... B|
Die kinderziektes zijn niet zo'n ramp volgens Omegast, want BMW heeft Goede Service... ;)
 
Wie heeft er al ervaring met de nieuwe BMW 1200 GS.
Ik overweeg om zo'n ding aan te schaffen, ondanks de prijs. Helaas zijn er niet meer allroad fietsen met cardan. Dat is zo lekker onderhoudsvrij; maar of dat bij de BMW ook zo is?

Ik hoor de vreemste verhalen over cardan, olielekkage, waardeloze bescherming, enz

Wie kan mij wat meer vertellen?

zie je, verstand komt met de jaren :+
 
O, dan kan ik nog wel even wachten. :)

L :+ L betekent het nou dat je vrouw verstandiger is? ;)

BTW: Zou bij een proefrit altijd kijken of je op een exemplaar rijdt met EVO remsysteem met ABS. Laatst proefgereden op een Rockster met dat systeem en het remt geweldig :} Op de GS is het ABS uitschakelbaar i.v.m. off-road rijden.

Veel succes met de afwegingen... en ja die BMW's zijn wel duur B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan