Ervaring met Chinese spanningsregelaars (ja Honda)?

Ray1981

geblokkeerd account
10 aug 2006
4.168
1
Enschede
aangezien mijn spanningsregelaar van mijn honda cbr 600 ws kapot is ben ik aan het schooieren op internet voor een goedkope oplossing (ik blijf deels hollander).

origineel zit die snel boven de 100, goede imitatie 80, duitse ebay 50 en op de chinese ebay vond ik er dus een voor ongeveer 25 euro, nieuw...




chinese spanningsregelaar



!BLYdZY!!mk~$(KGrHgoH-CUEjlLlvS+VBJfF2dzfi!~~_1.JPG


heeft iemand al ervaring met deze dingen of kan ik me er beter niet aan wagen :P

(of een andere goedkope oplossing is ook welkom) ;)
 
Laatst bewerkt:
Als het dan echt zo goedkoop moet, zou ik er meteen 2 kopen, en er 1 onder je buddy steken voor het geval dat.

Maar ik zou als ik jouw was er gewoon 1 met koelribben van marktplaats trekken voor 65 euro.
 
Koop zo'n eentje.... Shindengen sh673-12...

Ik heb ze in de duc en fzr, en dat wil wel wat zeggen..... _O- _O-

full
 
Honda:

David Silver Spares Honda importeur UK, zeeer scherp geprijsd.

Koop de Shindengen versie --> OEM replacement. Deze is exact hetzelfde op de stempel aan de buitenkant na. Honda maakt geen regelaars, deze komen allemaal van Shindengen.

Voor 55 pond ben je de man EX VAT, EX verzenden. Bestel je er nog wat bij voor je vrienden en klaar ben je.

Is die Chinese regelaar geen Shindengen? Anders zou ik het niet doen, zou veel te bang zijn dat m'n motor zou afbranden.
 
Laatst bewerkt:
Heb nu een originele van een CBR125 (met koelvinnen) op mijn Blade zitten, nog ruzie om gemaakt met die kerel in Andorra omdat hij hem me niet wilde verkopen _O-

Sta je daar stil met je motor in de Pyreneeen :X
 
Laatst bewerkt:
Heb nu een originele van een CBR125 (met koelvinnen) op mijn Blade zitten, nog ruzie om gemaakt met die kerel in Andorra omdat hij hem me niet wilde verkopen _O-

Sta je daar stil met je motor in de Pyreneeen :X

ja, die vent wou natuurlijk ook naar huis, nu staat ie nog in de bergen omdat jij zijn spanningsregelaar hebt afgepakt.
ken je wel tegen kleintjes B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan