Ervaring met circuitdag + zoekfunctie MF werkt nie

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
mede rijders,

Graag zou ik jullie ervaring willen weten op het gebied van een circuitdag. Aanbevelingen?, internetsites/organisatoren, tips/trucs, alles is welkom. Heb zelf een FZR 600 die ik graag een keer wil loslaten op het circuit. Is dit wel raadzaam? Of word ik aan alle kanten voorbij geblazen door de R1's, gixxers enz? Ik weet dat er verschillende niveaus zijn. Wie heeft er ervaring met het "beginnersniveau"?

p.s. Ligt het nu aan mij of doet de zoekfunctie van MF het niet. Als ik bovenin op zoeken klik, krijg ik een melding dat er een backup is terug gezet i.v.m. een verstoring. Ik wil graag zoeken :? :]
 
Ik heb ervaring op beginners nivo, heb 2x circuitdag op zandvoort gedaan bij Motorxtra, heel leuk. Gewoon je eigen tempo rijden, niet gaan proberen anderen bij te houden. En t zijn niet alleen de R1nen en Gixxers die je voorbij blazen hoor, ik werd de eerste keer door iedereen aan reepjes gereden, zelfs een kerel op een 400tje kon ik niet bijhouden :X , Had steeds het rechte eind nodig om er weer voorbij te komen :z .

Wel enorm veel plezier zo'n dag, lekker sturen zonder je bezig te houden met normale verkeersopstakels. Zeker een aanrader :Y
 
Ik heb ervaring op beginners nivo, heb 2x circuitdag op zandvoort gedaan bij Motorxtra, heel leuk. Gewoon je eigen tempo rijden, niet gaan proberen anderen bij te houden. En t zijn niet alleen de R1nen en Gixxers die je voorbij blazen hoor, ik werd de eerste keer door iedereen aan reepjes gereden, zelfs een kerel op een 400tje kon ik niet bijhouden :X , Had steeds het rechte eind nodig om er weer voorbij te komen :z .

Wel enorm veel plezier zo'n dag, lekker sturen zonder je bezig te houden met normale verkeersopstakels. Zeker een aanrader :Y

Ik denk idd dat een 600 geen probleem is hoor ;) Rij zelf op een 400cctje en er zijn tot nu toe weinig die me hebben ingehaald }) Het is aan de rijder zelf hoe snel je rond wil/kunt gaan.

Neem gewoon een circuitdag en begin lekker rustig, tempo gaat vanzelf omhoog :)

succes!
 
Bedankt voor de tips, heb ondertussen op motorxtra en motorsportlifestyle gekeken. Het begint al te kriebelen. *O* . Was een beetje bang dat je aan alle kanten voorbij geraasd word. Veiligheid staat bij mij toch hoog op het vaandel O-)

Groeten Michel
 
Zal het eens doorlezen. Iemand enig idee waarom de zoekfunctie niet werkt? Anders had ik dat namelijk zelf kunnen zoeken ;)
 
Het topic vertoont inderdaad veel gelijkenissen _O- . Lederen kleding is inderdaad verplicht. Kan je geen pak van vrienden/kennissen/lokale motor zaak lenen/huren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan