Ervaring met de levertijden van haan wheels???

prutzer

MF'er
23 mei 2004
45
0
Mijn wielen liggen via een dealer bij HW omdat de spaken vervangen moeten worden voor RVS exemplaren maar vind het wel erg lang duren inmiddels. Duur nu al 3 weken en moet nog +/- 1.5 weken wachten!!!!

Ik denk dat hij dan de onderdelen niet op voorraad heeft.
ik heb daar al diverse setjes wielen gekocht maar ik heb nooit langer dan enkele dagen hoeven te wachten.
Ik heb wel een keer wielen besteld in turnhout. daar werd me eerst verteld dat ik ze over ongeveer een week zou hebben maar dat werd telkens met een week uitgesteld. toen ik z e naa een week of 5 nog niet had heb ik ze bij haan besteld en toen had ik ze na 3 dagen.

Mijn wielen liggen via een dealer bij HW omdat de spaken vervangen moeten worden voor RVS exemplaren maar vind het wel erg lang duren inmiddels. Duur nu al 3 weken en moet nog +/- 1.5 weken wachten!!!!

Waarom wil je van die rekkende RVS klote dingen?

Ik had ook problemen met de levertijd van spaken via de dealer van Haan wheels. Dit waren gewoon spaken voor m'n XR600. En dit duurde met veel zeuren 4 weken!! dus het kan best dat je moet wachten. Maar het probleem kwam bij mij doordat de persoon die dat leveren normaal regelt bij haan met vakantie was en een andere persoon die dat moest doen niet zo snel was met alles. maarja je moet gewoon lang wachten dus.

Waarom wil je van die rekkende RVS klote dingen?

Dat wilde ik niet, dat is een modificatie van KTM uit, maar als ze daadwerkelijk uit gaan rekken hebben ze daaro wel een serieus probleem dunkt mij!!!! :X :X

Dat wilde ik niet, dat is een modificatie van KTM uit, maar als ze daadwerkelijk uit gaan rekken hebben ze daaro wel een serieus probleem dunkt mij!!!! :X :X

Wat ik tot nu toe gehoord heb over rvs spaken, was heel vaak natrekken.

Is het niet gemakkelijker dat je volgende keer eens wat meer info opvraagt voordat je over dit soort dingen op internet gaat roepen? De wielen die Haan voor KTM maakt zijn normaal binnen een paar dagen klaar. Bij u was er een probleem van een beschadigde naaf door het verzenden. Er is op een nieuwe naaf gewacht.

haan heeft voor mijn vorige guzzi de wielen gemaakt, duurde ook een maand.

ze hadden hem verteld dat de velgen die ik wilde gewoon op de plank lagen maar toen hij ze daadwerkelijk bestelde bleek dat niet het geval...........

dan kan hij er ook verrekte weinig meer an doen natuurlijk.....

en wat die RVS spaken betreft, die heb ik nu ook in mijn Guzzi zitten en ik had de verhalen ook gehoord maar ik merk er niets van, in het begin controleerde ik het heel vaak maar ik heb nooit kunnen ontdekken dat die dingen rekten ofzo..........

Is het niet gemakkelijker dat je volgende keer eens wat meer info opvraagt voordat je over dit soort dingen op internet gaat roepen? De wielen die Haan voor KTM maakt zijn normaal binnen een paar dagen klaar. Bij u was er een probleem van een beschadigde naaf door het verzenden. Er is op een nieuwe naaf gewacht.
kijk, ff de andere kant van het verhaal, heel goed Rob450

Terug
Bovenaan Onderaan