ervaring met de maxxis int zilver ??

kneedouwn

Die hard MF'er
30 jul 2002
363
0
tilburg
hee hallo

ik ben toe aan nieuwe bandjes en nu vraag ik me af wie heeft er ervaring met de zilveren interme van maxxis ??
of is er ook een leuk alternatief ??
ikzelf rijdt regelmatig op harde bospaden dus leek mij een maxxis wel aardig maar alle sugestie's zijn welkom
 
voor de winter een goede keus, maar in de zomer zal ik achterop zeker geen intermediate leggen maar een normaal bandje.... ik zou voor de witte gaan trouwens
 
jasper heb jij al een keuze gemaakt jij wilde toch ook een andere band ??
enne die witte zijn goedkoper dus ....
ik rijdt toch alleen maar op straat en zo nu en dan een bospad
 
Op de weg gedragen ze zich prima onverhard kan ik niet beoordelen, ik rij alleen in de stads jungle!
 
jasper heb jij al een keuze gemaakt jij wilde toch ook een andere band ??
enne die witte zijn goedkoper dus ....
ik rijdt toch alleen maar op straat en zo nu en dan een bospad
ik zit te twijfelen, ik denk dat ik die slick gewoon tot het canvas ga oprijden en dan in het voorjaar iets nieuws haal :) zal weer een slick worden denk ik
 
goeie grip die zilveren maxxis :) ,ik heb nu conti`s,maar het worden straks wel weer die maxxis,ik denk dat je op harde zandpaden iets meer grip hebt met die kleine nopjes,dan met echte straatprofielbanden(met slick zijkanten ook nog)..
 
ga woensdag regenbanden laten monteren [gebruikte]
ik hoop dat dat iets is met dit weer en op het onverhard
maar we zullen zien !!!?????
 
Ik gebruik op mijn Husky ook een zilvere Maxxis intermediate. Hebben goede grip, maar in het grensgebied waarschuwen ze niet dat ze los gaan laten. Dit in tegenstelling tot de race georienteerde intermediates van Maxxis. Ben er een keer hard mee onderuit gegaan omdat de band, weliswaar bij heet weer, ineens begon te smeren en los liet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan