ervaring met de sleepdienst van de ANWB

ervaring sleepdienst anwb

  • goed

    Stemmen: 17 85,0%
  • redelijk

    Stemmen: 2 10,0%
  • slecht

    Stemmen: 1 5,0%
  • heb abonement

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

desmoduci

Die hard MF'er
20 sep 2003
518
0
Aadorp
Wie heeft er ervaring met de sleepdienst van de anwb (voor de motor natuurlijk)
Nadat een stuk onverlaat met z'n tengels aan m'n motor had geprutst, heb ik een storing in m'n electrische circuit :(
conclusie : motor loopt niet meer en wordt morgen opgehaald door anwb.
Wie heeft hier ervaring mee ?
 
Uhhh, zit er geen motorzaak in de buurt??

Mischien handig om "geen idee" toe te voegen in je poll...
 
He Desmoduci......

Nee geen lulige opmerking hoor.
Ik heb ooit eens een Jawa 350 oilmaster gekocht. Onderweg naar huis liep dat kreng vast. Anwb Gebeld en hebben hem keurig zonder bijkomende kosten thuis afgeleverd bij mij.
 
He Desmoduci......

Nee geen lulige opmerking hoor.
Ik heb ooit eens een Jawa 350 oilmaster gekocht. Onderweg naar huis liep dat kreng vast. Anwb Gebeld en hebben hem keurig zonder bijkomende kosten thuis afgeleverd bij mij.

oilmaster... was dat een hint om bij aankoop vast bekend te zijn met wat hij het liefs consumeert?
 
Prima, ik was gecrashed bij R'dam (vlakbij huis). Toen ben ik met motor naar Den Haag gebracht (m'n dealer) door de ANWB, daar alles afgehandeld terwijl de chauffeur met een kop koffie door de zaak liep. En daarna heeft hij me weer thuis voor de deur afgezet, klasse!

Ik kreeg zelfs zijn pakje appelsap aangeboden, voor de schrik.
 
redelijk:
had een keer een lekke band midden op de snelweg.
Bel de ANWB, komt er na 2 uur zo'n mooie gele wagen aanrijden: ja dat kan ik niet maken (binnenband), daar moet een sleepwagen voor komen. Ja dat had ik ook direct vertelt . . .Afijn, na 2 uur komt inderdaad de sleepwagen en zijn we fijn naar huis gebracht.
Moraal: je komt er wel, het duurt alleen even.

sindsdien heeft kneeslider altijd een spuitbus repaband bij zich, met succes :X
 
Tot nu toe 2 * met de sleepwagen te maken gehad.

-1e keer; hartje winter blijkt contact niet meer te werken; 1/2 uur later staat de sleepwagen er; met motor naar de motorzaak vanuit Rhenen naar Barneveld.

-2e keer; ;begin juni, motor TL; 1/2 uurtje later met de motor wederom naar de motorzaak uit Ede naar Barneveld.

ANWB huurt btw vaak sleepbedrijven in; die declareren vervolgens bij de ANWB.

Tot nu toe dus goede ervaringen gehad.
 
1x de ANWB nodig gehad met de motor omdat ik er een koppakking uitgeblazen had,
wegenwacht was er in een half uur, sleepdienst in 10 minuten en de motor werd afgeleverd op het adres van mijn monteur.

Ow ja, en er werd ook nog gevraagd of ik vervangend vervoer nodig had.
 
Tja ook ik heb nix om te "klagen" dit is de derde x dat ik ze nodig had in 4 jaar..en alles steeds keurig in orde...en zelfs met de sleepdienst meegeweest, man deed ut netjes..dus sorry voor jou! :]
 
niets dan lof!

Na schuifpartij werd de fiets al na 5 minuten door een toevallig passerende ANWB-er (z'n dienst zat er al op, maar hij was ook motorrijder....!) netjes in de dekentjes op de lepels gezet....de fiets was per slot van rekening al genoeg beschadigd (en het was -8....of maakt dat niet uit). Bij ANWB station (Badhoevedorp) een bakkie gedaan, en de boel weer aan de gang geholpen.
 
oilmaster... was dat een hint om bij aankoop vast bekend te zijn met wat hij het liefs consumeert?


de oilmaster was een jawa met een apart olietankje. De eerste meen ik, want de rest gebruikte mengsmering.

En dat was dus niet omdat het normale oliecircuit het niet bij kon benen maar omdat het een tweetakt was. Of is.

johns
 
slechte ervaring met een sleepdienst hier gehad, mijn motor hield er mee op midden in een tunnel onder water.
na 5 minuten hadden ze pas door dat er wat aan de hand was :(
toen hebben ze maar een sleepdienst gebeld en die wou mijn voorband in zo'n sleuf achter truck vast binden, en die was te smal voor mijn band, en toen kwam die op een waanzinnige idee om mijn motor op te takelen :( ( wat een gek )
toen na veel praten hebben ze mijn motor maar met een sleep kabel uit de tunnel gesleept, ik moest toen naast de motor lopen om hem recht op te houden( 600 meter )

dat is 1 keer en ik hoop dit niet meer mee te maken. :(

het was wel geen ANWB maar een lokale sleepdienst die ze voor de tunnel hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan