Ervaring met een FZR1000

Gewoon goed.. super sterkte blokken haast niet kapot te krijgen . het einge wat ze wel kunnen doen is olie zuipen (yamaha kwaaltje kleprubbers) voor de rest super fiets voor weinig.
 
Hoe goed is een FZR1000? :}

145pk, ex-up klep wat in het lager toerental vermogen verzekerd.... Eigenlijk veels te veel in dit kikkerland :9
Olieverbruik, tsja daar moet je op letten. Verder een heerlijke motor.

Hoe goed is een FZR1000? Ik wil er niet meer vanaf, overtuigd?

*D
 
Een fzr kan idd olie verbruiken, maar welke oudere motor kan dat niet.

Die van mij '90-er 3Gm verbruikt zo goed als niets. Zijn betrouwbare fietsen die veel vermogen hebben. Als je hem aan de achterzijde ietsjes ophoogt stuurt ie ook nog voortreffelijk.

Zijn fietsjes waar volop onderdelen voor te vinden zijn voor een mooie prijs.

Heb een 600 gehad en nu een 1000 en zijn beide prima fietsen.
 
ah, een fiets naar mijn hart.

Ik heb ongeveer 1,5 jaar op een FZR1000 gereden.

Een monster kan ik je zeggen. Die van mij was van 1987. Oude bak maar deed zeker niet onder voor de modernere motor.

Olieverbruik is een verhaal wat altijd weer boven komt maar ik vind het onzin.
Die van mij vulde ik nooit bij. 1 keer per jaar kreeg hij een beurt (liet ik doen). Toen werd de oliefilter vervangen en olie ververst.

Ik heb er nooit een druppel bij in hoeven gooien....

kortgezegd een hele fijne snelle motor. Als je een goede FZR op t oog hebt voor een leuke prijs, kan ik je niet anders aanraden dan dat ding te kopen
 
Dat olieverbruikverhaal is zeker geen onzin. Uiteraard hoeft niet iedere fiets er last van te hebben, maar bij de FZR van Aadmanz moest je vaker olie bijvullen dan benzine op een gegeven ogenblik. Voor de rest prima ding, maar check dit gewoon ff als je er eentje gaat kopen!
 
op zich zijn er weinig problemen mee,alleen bij de mijne is het koppelingshuis gebroken(stuk eruit)en tussen de tandwielen gekomen.
was blij dat ik toen stilstond :Y
voor de rest is het een beresterke motor
 
Terug
Bovenaan Onderaan