Ervaring met Ferodo remblokjes?

Da Puppet Masta

Die hard MF'er
31 mrt 2003
669
0
Ik sta op het punt om nieuwe remblokken te laten monteren op mijn gixxer 600 uit 1997. Nu wil de dealer me Ferodo blokjes ´aansmeren´ maar ik ken dit merk helemaal niet en kan geen enkel topic vinden over dit merk. Een van jullie een idee of suggesties. Ik wil nml eigenlijk die SBK lor.. nog wat oid dingen.

Thx,

Bas
 
Ferodo maakt zeer goed spul. Als je het juiste type remblok kiest voor jouw motor en jouw doeleinden, heb je zeker een goede aankoop gedaan. Ferodo is ook niet bovenmatig duur... best netjes geprijsd.
 
:^ Jezus had ook al ferodo onder zijn sandalen

365.gif
 
toppie geloof dat je ze zelfs in kleuren hebt ? voor andere hardheid en zo.. laatste keer dat ik ze in de buell had waren ze bezig met groene geloof ik voor circuit gebruik... kan ook zijn dat ik de klok heb horen luiden aangaande dat circuit verhaal hoor. maar op de buell deden ze het perfect
 
Ik vind de gesinterde blokken van ferodo dus 3x niks. heb nu (helaas) het tweede setje erop zitten('93 blade). Die bokken piepen en de remkracht is een stuk minder dan hiervoor met lucas blokken. Helaas heb ik ze er nu weer op moeten zetten omdat ik niets anders kon krijgen, ik vind het kl*te blokken.
 
Allen dank!

HEb ze inmiddels achter laten monteren. Was toeval want d8 dat die nog goed waren. Ben er nog niet tevreden over want er zat nog wat vet/olie (EN BEDANKT DEALER) op de schijf na wat inspectie. Hoop dat dat er snel vanaf gaat...

Bye,

DPM
 
Terug
Bovenaan Onderaan