ervaring met go pro?

alfaqv75

MF'er
6 apr 2009
38
0
Rotterdam
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Ik heb namelijk geld overgemaakt maar een maand verder en 2x telefonisch contact heb ik en mijn spullen niet binnen of mijn geld teruggekregen.

Heb nu wederom voicemail ingesproken, als hierop niet spoedig een reactie komt ben ik geneigd in de auto te stappen om er eens te gaan buurten (maar hopelijk is het een gevolg van wat omstandigheden en krijg ik gewoon komende week of mijn geld of de spullen....)
 
Dus je gaat eerst geld overmaken en later pas vragen stellen of dit een degelijk bedrijf is?
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet elke keer als ik iets online koop eerst ga vragen en dan bestellen. Kijk natuurlijk wel even naar de site, locatie, telefoonnummer (en even bellen) e.d..

Dan kan ik het me best voorstellen dat als je tegen zoiets aanloopt, eens gaat vragen of dit andere ook is overkomen. Niet zo'n heel gekke vraag dus m.i.

On-topic, ik heb er geen ervaring mee. ;)
 
Laatst bewerkt:
zie titel: go pro; go-pro.nl

Ik koop veel via internet en als ik een adres en/of telefoonummer heb doe ik er ook niet moeilijk over en maak ik geld over, ben 2x de mist in gegaan maar na een "bezoekje" werd dan alles ook opgelost!

Vraag is dus eigenlijk of mensen deze ervaring met go pro delen, of ben ik de enige en moet ik mijn geduld nog even bewaren....
 
Ik denk dat we even samen naar Gorredijk moeten rijden..... Ik heb nu zo'n beetje een jaar geleden een kuipset besteld en aanbetaald aangezien het me een best betrouwbare winkel leek... Heb nu al een paar keer met Ronald (zo heet ie geloof ik) gesproken maar een hoop smoesjes verder en nog steeds geen set... Heb mijn aanbetaling teruggevraagd aangezien hij lang niet aan zijn levertijd voldoet maar goed... je raadt het al...... geen reactie..
 
Ik denk dat we even samen naar Gorredijk moeten rijden..... Ik heb nu zo'n beetje een jaar geleden een kuipset besteld en aanbetaald aangezien het me een best betrouwbare winkel leek... Heb nu al een paar keer met Ronald (zo heet ie geloof ik) gesproken maar een hoop smoesjes verder en nog steeds geen set... Heb mijn aanbetaling teruggevraagd aangezien hij lang niet aan zijn levertijd voldoet maar goed... je raadt het al...... geen reactie..
Een jaar terug... !?! :/ Zou wel is een keer bijna tijd worden ook dat je langs gaat :Y Ik had na een maand of 3, 4, al op de mat gestaan.. Je laat je toch niet zomaar naaien.. Maar misschien ben ik een ongeduldig tiepje.. O-)
 
Laatst bewerkt:
@ Beijer, ik kan je helaas geen prive bericht sturen..

er ligt me nu te veel sneeuw en ik laat iemand die er in de buurt even langs rijden om te kijken of de zaak nog bestaat, als dat zo is ga ik begin volgend jaar even buurten (als je mee wilt kan dat natuurlijk...)

als je meer weet van de zaak zoals contact namen en gegevens dan hoor ik dat graag!
 
heb wel een cameraatje van dat merk......go pro hero weet ik het?

gekocht bij de dealer........dus niks met die lui zelf te maken gehad.

toestelletje zelf is prima.












flauw he :X
 
Laatst bewerkt:
@ Beijer, ik kan je helaas geen prive bericht sturen..

er ligt me nu te veel sneeuw en ik laat iemand die er in de buurt even langs rijden om te kijken of de zaak nog bestaat, als dat zo is ga ik begin volgend jaar even buurten (als je mee wilt kan dat natuurlijk...)

als je meer weet van de zaak zoals contact namen en gegevens dan hoor ik dat graag!

Als ik de site zo eens bekijk, zal het bedrijf best wel bestaan. Ze bieden immers nog best wel wat gebruikte motoren aan.

Dat de service van veel bedrijven vaak onder de maat is tegenwoordig staat buiten kijf!!
 
gisteren belde "Ron" ineens op, excuus en blablabla...

heb de afspraak dat binnen een week mijn geld op mijn rekening staat
Ik ben benieuwd!!
 
Zo niet, verdere stappen ondernemen. Eerst aansprakelijk stellen, etc. etc.
 
Laatst bewerkt:
Kijk! Ben blij dat jij in ieder geval je geld al hebt. Ik ben nog druk met ''Ron'' bezig maar heb zelf nog niets gekregen. Goed teken in ieder geval dat hij er nog is. Een jaar wachten is inderdaad wel erg lang maar vond het er gewoon allemaal erg mooi uit zien. Kuipset lijkt best degelijk maar goed.... een jaar is niet echt hoopgevend... Ben het zelfs met mijn geduld nu echt wel zat :) Ik ga zaterdag richting Gorredijk als hij het nog niet terug gegeven heeft. Zal het hier laten weten hoe het verloopt voor eventuele volgende klanten/slachtoffers.
 
*O* Hij belt me net! :} Hij had mijn wekelijkse sms en mail niet gezien/gekregen. Zelfs diep in de nacht smsen was niet overgekomen. Goed... allemaal mogelijk. Lang verhaal kort.. Hij gaat het zsm terugstorten en biedt de mogelijkheid om via een andere leverancier de kuipset te leveren. Aan mij de keuze.... Eerst maar eens mijn Rabo in de gaten houden...
 
sorry hoor, maar je komt wel een beetje naïef over (Beijer).

een jaar wachten, en hij doet je een belofte en je bent al blij.
met zo iemand zou ik pas blij zijn als het geld weer op m'n rekening staat.


Maar via google earth lijkt het wel waarschijnlijk dat op dat adres wel een bedrijf zit (al zijn er geen motoren te zien).
 
ik denk ook dat hij dit gelezen heeft, overigs heb ik ook zijn nieuwe adres en nog wat meer info weten te achterhalen, kan alleen via pb...

mijn zaak is afgehandeld (ik koop er nooit meer iets)
 
Go Pro...

Klein zaakje in Gorredijk. Heb er een kuipruit besteld (duidelijk het type aangegeven, krijg ik de verkeerde) en een gereedschapskar gekocht. ('ja, meneer. De sleuteltjes liggen onder het deksel.' Nee, die lagen er niet. Had ik een kar met lades die ik niet kon openen |( )

Leek me wel een toffe peer, maar hij leek me ook iemand die het niet alleen aan kon. Niet reageren op SMS, mail en de telefoon niet opnemen.

Ik bestel er iig niks meer :N
 
300 euro staat er weer op mijn rekening! Meneer zn pinpas was stuk dus had hem opnieuw aangevraagd dus duurde het even....... ook een hele goeie van hem......... De creatiefste tot nu toe!... Voor mij geen Go-pro meer....... case closed. Bedankt voor de reacties allemaal! Grtz!
 
300 euro staat er weer op mijn rekening! Meneer zn pinpas was stuk dus had hem opnieuw aangevraagd dus duurde het even....... ook een hele goeie van hem......... De creatiefste tot nu toe!... Voor mij geen Go-pro meer....... case closed. Bedankt voor de reacties allemaal! Grtz!
Heb je een pinpas nodig om geld over te maken dan? :?

Wat is er mis met de ouderwetse overschrijving? Of gewoon aan het loket bij de bank?

Pff... hij is nog niks veranderd :X
 
Ik heb het zelfde gehad met go-pro vorig jaar.. ze komen gewoon echt niet hun afspraken na, en voordat ik me geld terug had was ik ook weer 4 maanden verder, mij zullen ze daar nooit meer zien!

Gr ruudjuh
 
Terug
Bovenaan Onderaan