Ervaring met Hans Soeterboek/Motans Eindhoven?

En er zijn ook overwegend veel negatieve reacties. Een goede naam waar jij het over hebt is inderdaad snel af te breken als men geen afspraken nakomt! Als hij een goede naam verdiende kwam hij zijn afspraken na. Heb zelf geen ervaring met deze kerel maar lijkt me alles behalve betrouwbaar. Dat hij zo nu en dan wel levert betekend bij lange na niet dat hij een goede naam verdiend. .

Ik heb net zoveel ervaring met dat bedrijf als jij, maar als ik zijn verhaal moet geloven nat zoals de verhalen hier krijgt de goede man 500 verzoekjes per week, lees ik 6 negatieve berichten, en iets meer positive berichten.

Beetje vaag om een bedrijf waar je geen zaken mee hebt gedaan af te zeiken.
Mensen die dat doen noemen ze geloof ik meelopers ofzo.

Overigens geloof ik best dat er pakjes verdwijnen bioj TNT en andere bedrijven hoor, ik werk bij een bedrijf wat ook redelijk veel vervoert, en daar verdwijnen ook wel eens dingen.
 
Ik heb vele ervaringen met Hans. Hij heeft het ontzettend druk met zijn zaakje, mede omdat hij bijna àlles alleen doet. Mijn advies is: wil je iets hebben / ben je ergens naar opzoek dan ga erlangs en maak een duidelijke afspraak!.

Hij krijgt veel telefoontjes van mensen die vervolgens nooit meer iets laten horen.
Natuurlijk maakt hij ook weleens een fout, en verzend hij iets niet terwijl er wel voor betaald is. Maar ik vind het zeer laf om dan op een forum te gaan lopen zeiken, maar niet het lef hebben om er eens langs te gaan en het uit te praten...

Wat ik nòg stommer vind is dat bepaalde mensen hier op het forum niet uit eigen ervaring spreken, maar in de trend van: 'een vriend van een vriend (..) had er ooit een slechte ervaring mee dus blijf er aub weg...' :X
 
Ik zeg niet dat t niet grappig is, ik zeg dat ik het niet professioneel vind :P

shit, ga ik er toch nog op in!

Ik vind heel zijn site zwaar bagger. Maar als je met een klein budget zit kun je geen 1500 euro uitgeven aan een superprofessionele-website die dagelijks gewijzigd wordt.
Hij zet zijn spullen dan ook voornamelijk op marktplaats en de website is er meer om zijn contact gegevens te vinden.
 
't was weer prima bij Hans. Ik moest een as van 17mm doorsnede hebben en had iets gehoord over de achteras van een zx-6r. Hup naar de Boschdijk, naar een bedrijf dat ook motors demonteert, volgens het bord. 'Nee, dat doe ik al lang niet meer, maar ik heb wel twee adressen.". Aan de overkant zou ook een sloop zitten. Na 2 minuten wordt er open gedaan. "Goedendag, ik zoek...." "Nee, heb ik niet.". Dat was gauw klaar dus. Toen maar naar Hans. "17mm? Ja natuurlijk, hoeveel wil je er hebben. Nee die daar niet, die staat nog op zijn wielen en om dan alleen de achteras uit te halen. Hier, één van een gixxer, ook 17mm. Wat dat kost? Ja wat moet je voor zoiets vragen. Doe maar 5 euro." :} *O*
 
Ik heb Gisteren een blok bij Hans opgehaald en ben er prima geholpen. Hij was inderdaad alleen en ik kreeg de indruk dat het niet om puur het handelen an-sich ging. nette prijs afgesproken en nog een garantietermijn besproken.

tot nog toe een tevreden klant. :w
 
Heb het hele topic gelezen... pff koste wel wat moeite en tijd.

de reden van lezen net onderdeel besteld bij Hans.

laat iig wel even weten hoe het verloop is..
feit is dat ik voor 8 eurie niet op en neer wou rijden cker niet als met de auto moet.

dus wordt verzonden, (ook al ben ik absoluut geen fan van TNT, was het maar tpg gebleven).
 
onderdeel is binnen inmiddels erop gezet.
dus komt zijn afspraken bij mij iig na.

echter is het onderdeel ook niet goed of ik heb wat verkeerd gedaan dat zoek ik nu even uit..

verder heb ik contact gehad kan evt langs komen zodat hun er even naar kijken...
 
pas geleden een topkuipframe besteld.
Duurde naar mijn smaak wat lang voordat ik er wat van hoorde.
Mailtje gestuurd en een dag later toevallig pakketje ontvangen. Bleek die morgen ook antwoord gehad te hebben, pakketje was blijven liggen.

Geen klachten hier verder :)
 
Hoi oma :W

Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met Hans/Motans. Als je iets speciaals nodig hebt en hij heeft het niet ff liggen dan gaat hij op zoek. Duurt misschien even maar dan heb je ook wel wat :Y
Ergo: iemand die dus z'n best doet voor een klant.
 
Binnenkort toch maar iets bestellen, krijg ik mijn shit niet dan toch maar ff een persoonlijk bezoekje brengen! 8-)

Maar ik ga er vanuit dat deze man gewoon zo net mogelijk zijn zaakjes afhandeld.

MF-OMA is trouwens wel het zwaffelen waard :+ :o
 
WAT!!!! Zit ik al die ouwe meuk te lezen en op het eind gaat iedereen met elkaar Kumbaya zingen??? Geen MF-posse organiseren om met gepast geweld de meningen nog eens kracht bij te zetten? Tssss.... die watjes van tegenwoordig.... Wat een deceptie...

:+ :+ :+
 
Uitlaat gevonden op MP, afspraak gemaakt, er heen gereden, uitlaat gekocht tegen de afgesproken prijs. Bietje ouweh#or#n en gaan, Net echt. En geen rommel.
 
Ik mag niets meer bestellen bij hem en dat adviseer ik ook al mijn klanten.
Ik bestel eeb achterbrug van een GSX750F krijg ik een brug van een 600F :(.
Bel ik hem op met de mededeling van dat ik een 600 brug heb ontvangen ipv de bestelde 750 brug!!!!!
Gaat hij tegen mij vertellen dat ze hetzelfde zijn :Z .
Een motorslopen die meedenkt????? Nee liever niet. :r
Maar ik moest dank zij hem een klant teleurstellen, maar Hans vond het niet prettig zaken doen met mij _O- .
Heb hem maar wel geadviseerd iets anders te gaan doen dan iets met motorfietsen, want er zal toch wel iets zijn wat hij begrijpt??????????.
Ik hoop wel dat Hand van zijn vele fouten en blunders zijn lering trekt en dat hij zijn leven zal gaan verbeteren.
En als hij stopt met de drank dan zullen niet al zijn hersencellen afsterven, want enkele zal hij toch wel eens nodig hebben.
Hans veel succes
 
Maar wel een positief punt.
Ik denk niet dat Hans zich inlaat met gestolen goederen, tis wel een sukkel maar zeker geen boefje. :}
 
Ondanks de slechte ervaringen heb ik toch gewoon wat besteld bij deze man.
Want ik baseer mijn mening op mijn eigen ervaring.
Schijfrem en achter remklauw voor een mooi prijsje.
Zou het pakketje waarschijnlijk vandaag binnen krijgen.
Ik zal m ff een mailtje sturen om te checke of het pakketje niet is blijven liggen.
Heb er het volste vertrouwen in dat het goed komt.
 
Nou.....
We zijn inmiddels wat dagen verder maar goed...

Afgelopen donderdag had ik dus vrij genomen om mijn pakketje in ontvangst te nemen.
Ja,geen pakketje dus.
Dus ik bel m op..krijg ik eerst te horen dat hij mijn adres kwijt is geraakt en als ik nu ff mn adres geef dat hij het dan vandaag op de post doet.
Maar goed ik was vrij en wou mijn onderdeeltjes hebben zodat ik lekker kon rijden,dus ik vraag: is het niet mogelijk dat ik nu ff langs kom om het op te halen.
Ja hoor das goed zegt ie.

Ik vanuit Almere naar Eindhoven met mn koekblik.
Wat is dat ver ineens zeg als je met de auto gaat op donderdag middag om 15:30.
Ik kom daar aan om 17:30! en vraag naar mn onderdelen... Zegt ie oja,kijk ik weet al wat er gebeurt is.Ik heb op deze doos (achterin zn busje) hetzelfde adres geschreven als op deze.
Pakt vervolgens zn sleutel maakt de doos open en geeft mij de onderdelen uit de doos.
Ok ziet er prima uit.wacht even zegt ie je krijgt nog 8 euro van me.Verzendkosten.
(had al vooruit betaald)

Remklauw was goed ,schijf was net ff te groot.
Is volgens mij niet van een zx6r uit 1999.
Is namelijk 55mm en moet denk ik 50mm zijn.
Uiteindelijk wel passend gekregen.

Helaas..Ik ga volgende keer wel weer naar een motorzaak.
Heb namelijk het idee dat als ik niet langs was gekomen er ook nix naar mij verzonden zou worden....

Das dus mijn conclusie...
 
Nou.....
We zijn inmiddels wat dagen verder maar goed...

Afgelopen donderdag had ik dus vrij genomen om mijn pakketje in ontvangst te nemen.
Ja,geen pakketje dus.
Dus ik bel m op..krijg ik eerst te horen dat hij mijn adres kwijt is geraakt en als ik nu ff mn adres geef dat hij het dan vandaag op de post doet.
Maar goed ik was vrij en wou mijn onderdeeltjes hebben zodat ik lekker kon rijden,dus ik vraag: is het niet mogelijk dat ik nu ff langs kom om het op te halen.
Ja hoor das goed zegt ie.

Ik vanuit Almere naar Eindhoven met mn koekblik.
Wat is dat ver ineens zeg als je met de auto gaat op donderdag middag om 15:30.
Ik kom daar aan om 17:30! en vraag naar mn onderdelen... Zegt ie oja,kijk ik weet al wat er gebeurt is.Ik heb op deze doos (achterin zn busje) hetzelfde adres geschreven als op deze.
Pakt vervolgens zn sleutel maakt de doos open en geeft mij de onderdelen uit de doos.
Ok ziet er prima uit.wacht even zegt ie je krijgt nog 8 euro van me.Verzendkosten.
(had al vooruit betaald)

Remklauw was goed ,schijf was net ff te groot.
Is volgens mij niet van een zx6r uit 1999.
Is namelijk 55mm en moet denk ik 50mm zijn.
Uiteindelijk wel passend gekregen.

Helaas..Ik ga volgende keer wel weer naar een motorzaak.
Heb namelijk het idee dat als ik niet langs was gekomen er ook nix naar mij verzonden zou worden....

Das dus mijn conclusie...


Als je idd de moeite brandstof en tijd mee laat tellen dan had je denk ik beter bij de motorzaak je bestelling kunnen doen.
En in Almere heb je genoeg motorzaken zoals motorport, motorcentrum almere, motorplanet, MWS, Mantel motoren.
Stuk voor stuk hele goede bedrijven en lekker dicht bij huis.
 
zoals ik van vele begrijp is het geen verkeerde kerel maar een gruwelijk warhoofd..

zo kwam die mij ook wel een btje over...
 
Heb mijn mail kontact met motans nog is nagelezen.
Mijn mailtje met adres gegevens kan ik niet terug vinden dus is vermoedelijk ook niet verzonden.
Wel heb ik mijn adres bij de betaling vermeld.

Veranderd niets aan de vreemde gang van zaken.
 
Alle mogelijkheden voor een goeie koop daar... Gezien de grote hoeveelheid verschillende onderdelen (als ik nu op marktplaats kijk heeft ie 1247 advertenties) kan er altijd een foutje gemaakt worden lijkt me. Maar die worden overal gemaakt.

Voor de mensen die een slechte ervaring hebben is dat jammer, maar het is ook jammer om vanwege die ervaring een zaak als geheel slecht af te schilderen. Hij verkoopt er in ieder geval niet minder om denk ik.
 
Ik heb vorige week een hoop onderdelen bij hem opgehaalt. Super aardige man, als je er ooit bent geweest snap je waarom er wel eens een bestelling blijft liggen :Y

Van te voren prijs afgesproken en het gewoon zelf opgehaalt, over de mail was hij erg eerlijk over de staat van de onderdelen. Niet beschadigt is gewoon echt niet beschadigt.

Goede zaak en kom er wellicht nog is terug.
 
Ik schilder deze man niet slecht af...

maar hij komt wat verstrooit over zie ik ook in andere hun reacties terug..
ik heb toen me onderdeel goed en goedkoop thuis gekregen ...

als ik nog is wat nodig heb gaat ik wel is navragen of hij het heeft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan