Ervaring met Hans Soeterboek/Motans Eindhoven?

Zo. Na het topic te hebben gelezen toch eigenwijs geweest en wat besteld bij Hans. Binnen drie dagen had ik het binnen. Dus gelijk gisten nog een velg besteld. Vandaag ging de bel en ja hoor daar was mijn velg.

Hans bedankt. *O* *O* *O*
 
Heb er vorig jaar 2 zadels en een kuipruitje besteld.
Werd hierna keurig terug gemaild dat het ruitje toch iets minder was dan dat hij dacht en of ik hem voor minder wilde hebben.
Heb voor het ruitje bedankt, maar de zadels wel genomen.
Was keurig op tijd binnen met zelfs een mars erin voor tijdens het sleutelen (of is er toevallig in gekomen).
Geen schijterij gehad van de mars, dus deze was ook dik in orde.
 
Ik heb afgelopen winter er onderdelen willen halen. Een complete remset (voorkant, rempomp,slangetje en reservoir). Tijd afgesproken etc. Toen ik aankwam zag het eruit als 1 grote ongeorganiseerde bende. Oké, dit terzijde, iedereen heeft een eigen manier van zaken runnen. Echter, mijn rempomp lag niet klaar. Hij heeft zeker 20 minuten moeten zoeken. Uiteindelijk kreeg ik een pomp die compleet smerig was, hij had er alleen geen potje meer bij. Dit werd dus zomaar van een andere fiets gehaald, Ook helemaal smerig. Heb hem maar bedankt en weer huiswaarts gekeerd :)
 
Heb er ook regelmatig wat besteld en altijd op tijd gekregen, ook erg schappelijke prijzen. Ik zeg doen.
 
Altijd netjes en binnen 1 of 2 dagen reactie op mijn mail gehad, ik had nog wat oude kappen van mijn motor over en een motorblok, hij heeft toen een nette prijs geboden voor de kappen en vooruitbetaald.
Op mijn beurt heb ik dat allemaal toen gelijk verstuurd en een mail-wisseling gehouden tot Hans alles binnen heeft gekregen bij hem.
 
Ik heb een tank voorkap en stuurschakelaars bij Hans gekocht voor me gsx'je.

Ik heb enkel en alleen lof voor Hans / Motans.

Altijd snel reactie en bereid foto te maken, scherpe prijzen en scherpe nette levering.

Hans is zeker een aanrader voor mij! Dat mag ook wel weer gezegd worden dacht ik.
 
Hallo allen,

Ik heb inmiddels meerdere onderdelen bij Hans (Motans) besteld, met hem gecommuniceerd via de telefoon en tot op heden zonder problemen.
Gisteren ben ik bij hem geweest en ik moet zeggen dat ik het een sympathieke gozer vindt en hij een serieuze en eerlijke indruk bij mij heeft achtergelaten. Ben nu met Hans in onderhandeling over een motor en zeer waarschijnlijk gaat de aankoop door. De afhandeling is momenteel nog niet geheel duidelijk en dat vindt ik wel wat vervelend maar dat is nu even niet anders; je kunt niet alles zo krijgen als je soms hebben wilt.

Al met al, deel ik de negatieve meningen die ik over hem heb zien staan op het forum in ieder geval niet. Zo is er bijv. een (motor)handelaar uit NH, die heel erg gemakkelijk privegegevens (zonder toestemming) na inruil doorgeeft. Bovendien verbergt deze corrosieschade, uitgedroogde kabeldelen e.d., door deze vol te spuient met WD40, en dit naderhand doodleuk adviseerd als remedie tegen eventuele verdergaande problemen! Kom je bijv. direct na aankoop met b.v. een kapotte accu o.i.d. te staan, dan kun je het benodigde onderdeel bij hem komen ophalen, mits je deze dan wel even betaald, terwijl in zijn advertenties de fiets in perfecte staat verkeerd, net een beurd heeft gehad, etc. . Als we het dus over negatieve ervaringen hebben... dit is dus zoiets.

Gr. Herman
 
Hmm zal Hans toch wat hebben opgestoken van zijn missers????

Laten we hem iig wel een kans geven, want op het net afkraken is niet zo erg leuk. :W
 
afgelopen week voorwiel besteld, velg-band-remschijven voor 30,- euro. Kreeg een mailtje terug dat de advertentie eigenlijk zonder remschijf was, foutje van hun maar hij stuurde de hele handel wel direct op. 15 euro verzendkosten, prima deal.

hier ga ik vaker bestellen.
 
Laatst bewerkt:
hier ook gewoon goede service , startmotor gekocht op donderdag en zaterdag werd hij al gebracht door TNT meteen ingebouwd en hij doet het perfect *O*
 
Tijdje geleden een gsr bezinetank gekocht voor een schappelijke prijs en netjes bezorgd per post. Later email contact gehad voor andere onderdelen. Mailde ook fotoos op verzoek.
Niks mis mee.
 
Kun je er even gaan kijken dan?

Misschien is er wel een stelling met onderdelen bezweken en ligt ie er al een week onder.......

:+
 
Heb er 3 weken terug nog een achterbrug en schetsplaat gekocht. Redelijke prijzen (zeg nu zelf, 90,- voor achterbrug incl achteras+moeren+stelplaten is best wel netjes) en e-mail contact verliep goed. Soms duurde het 2 dagen voordat ik een antwoord kreeg via de mail maar verder dus niets op Motans aan te merken.
 
Goed, zie net dat hij het bedrag weer heeft teruggeboekt op mijn rekening......laat het dan even weten via de mail of zo |( schijnbaar had hij het onderdeel dus toch niet of dubbel verkocht of zo maar zeg dan niet dat je het gaat versturen, jammer van de slechte communicatie dus.
 
Nadat ik dit draadje had doorgelezen.
Ben ik er net even geweest.
Qua afstand en kosten, kwam ik even duur uit als de kosten voor rembours verzenden.
En 2e hands, dat wil toch iets beter kunnen bekijken....

1e indruk.
Het gebouw, je rijd er zo aan voorbij, het is dat de navigatie zei, bestemming bereikt.
Het ziet er niet uit, je krabt echt even aan het hoofd zo van, mmMM.
Maar daar komen we niet voor, mijn part zit die in een houten keet.
2e indruk.
Het ligt vol, maar dan ook echt vol, je moet letterlijk vanaf de deur over de spullen heen stappen.
3e indruk.
Waar ik voor kwam lag netjes klaar.
Een schokdemper voor een zxr 400, voor 65 euro.
Toen ik hem in mijn hand nam, zag ik dat het de Technoflex uitvoering was.
Dus een hele mooie prijs dacht ik.....

Mijn ervaring is dus goed.
Je kan aan alles merken dat hij zijn onkosten zo laag mogelijk probeert te houden.
En van mij mag hij dat....
 
die ludolfs
Nadat ik dit draadje had doorgelezen.
Ben ik er net even geweest.
Qua afstand en kosten, kwam ik even duur uit als de kosten voor rembours verzenden.
En 2e hands, dat wil toch iets beter kunnen bekijken....

1e indruk.
Het gebouw, je rijd er zo aan voorbij, het is dat de navigatie zei, bestemming bereikt.
Het ziet er niet uit, je krabt echt even aan het hoofd zo van, mmMM.
Maar daar komen we niet voor, mijn part zit die in een houten keet.
2e indruk.
Het ligt vol, maar dan ook echt vol, je moet letterlijk vanaf de deur over de spullen heen stappen.
3e indruk.
Waar ik voor kwam lag netjes klaar.
Een schokdemper voor een zxr 400, voor 65 euro.
Toen ik hem in mijn hand nam, zag ik dat het de Technoflex uitvoering was.
Dus een hele mooie prijs dacht ik.....

Mijn ervaring is dus goed.
Je kan aan alles merken dat hij zijn onkosten zo laag mogelijk probeert te houden.
En van mij mag hij dat....
 
vorige week een motorblok gehaald, mijn ervaring was positief. Blok zag er echt zo uit als hij vertelt had, ik kreeg er ook veel meer onderdelen bij dan waar ik om vroeg hulde daarvoor. Cockpit bleek ik uiteindelijk ook nodig te hebben maar kwamen we pas achter toen we weer thuis waren, 1 belletje naar hans en kreeg gelijk de mededeling dat omdat we het blok al gehaald hadden de tellerunit voor 50 euro mochten hebben(schijnt nieuw 300 te zijn). Geld naar hans overgemaakt en volgende dag had ik het in huis.
Ik zou hem zeker wel aanraden, maar wat meer mensen zeggen dat het misschien handiger is om langs te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan