Ervaring met Hans Soeterboek/Motans Eindhoven?

NickZXR

Die hard MF'er
14 sep 2005
306
0
Zevenhoven
Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met bovenstaande persoon van bovenstaande motorzaak? Ik heb namelijk voor mijn ZXR400 een clipon gekocht bij hem, via marktplaats, btje heen en weer gemail met vragen, toen geld overgemaakt, en je raad het al, nog steeds niks ontvangen, hij zou het op de post doen zodra het geld binnen was. Hij staat netjes zoals hij in de mail heeft gezet (zn gegevens) op www.detelefoongids.nl, dus k had er net achteraan gebeld, geen gehoor, gemaild, geen antwoord.

Hopelijk reageerd ie wel, anders ga ik die clipon wel ff ophalen in eindhoven (k kom uit zevenhoven, vlakbij aalsmeer), maar dan neem ik niet alleen die clipon mee...

T lijkt me geen oplichter, ook www.motans.nl klopt verder wel netjes. Laat maar weten als je m kent, of gehandeld o.i.d. hebt.

Gr

Nick.
 
Ik heb er wel eens een accu gekocht, het is geen "echte" motorzaak ofzo
(misschien is ie inderdaad op vakantie)
 
Yep,

Maandje geleden nieuwe koppelingshendel en standaard gekocht, betaald en binnen no time ontvangen, dus ik ben tevreden klant..

Zal wel op vakantie zijn..

gr.
 
Tweeënhalf jaar geleden eens bij hem wezen kijken naar een GSX-R 600 met wat schade voor op het circuit.
Afspreken ging al een beetje wazig maar uiteindelijk een afspraak op de zondag geregeld, motor zou klaar staan en gewoon rijdbaar zijn...
Op de afgesproken tijd voor de deur (120km gereden), was hij niet thuis :(
Mobiel gebeld en na een kwartiertje kwam ie met een aardige drankkegel aanzetten B|
De motor stond dus ook helemaal nog niet klaar en ondanks al mijn specifieke vragen bleek er ook veel meer mee aan de hand te zijn, diverse delen hingen er los aan dus een proefritje zou al een avontuur worden, als hij uberhaupt gestart had... :( |(
Heb ik dus een hele middag met moeite voor vrijgemaakt, bijna tweeënhalf uur in de auto gezeten (vrouwtje ging mee en eerst de kleine bij oma gebracht dus niet op de :] ) om een of andere dombo "ja, dat is pech zeg" te horen zeggen en een beetje schaapachtig voor zich uit staan te grinneken, verder geen excuses of niks, had hem bijna op zijn bek geslagen |( :(
Als ik er aan terugdenk begint mijn bloed al weer te koken :(
Al met al een erg vertrouwenswekkende indruk op me achter gelaten deze "meneer"" :N :( |(
 
I am sorry that I have to warn you about this guy. Serious! He has a strange kind of way of thinking what is his and what is not. I personally suspect him of stealing and dealing with cycleparts so be aware and ask for a proper bill.

Ahhh, and when he presents a bill from Kees Keetels HD Company: Don't check twice - check three times!!!

I mean it, I'm sorry to say!
 
@ TS, mocht het niks worden, kan je bij mij gewoon een setje clipons komen halen. die heb ik nl over na het bevestigen van een superbike stuur.
hoef er niks voor te hebben, maar stuur dan ook niks op.
scheelt je een hoop gezeur en ellende mischien.
hoef jij verder geen risicovolle repressailles te gaan ondernemen he ;)
 
Hmmm... net keurig binnen een week de bestelde uitlaten ontvangen...
Voor een heel schappelijke prijs ook nog!
Hij heeft bij precies gedaan wat er afgesproken was.
Van mij dus niks dan lof..

om m te beschuldigen van verkoop van gestolen spullen vind ik wel heel ver gaan! Zo maar zonder enige informatie verder ! Degene die m beschuldigd van diefstal moet dan ook met wat concreets komen!
 
Hallo,

Nadat ik erop werdt geattendeerd dat er verhalen over ons circuleren op dit forum die ABSOLUUT NIET WAAR zijn, voelde ik me geroepen om ons hier aan te melden om zodoende op deze verhalen weerwoord te kunnen geven.

Motans is een uit hobby voortgekomen bedrijf dat sinds 2003 ingeschreven staat bij de KvK en erkend is door het RDW voor het afgeven van vrijwaringsbewijzen en het hebben van handelaarskentekens.
E.e.a. is zoals gezegd voortgekomen uit een hobby en zodoende begonnen we ook aan huis maar al snel werd dat een onhoudbare situatie: de motoren stonden op een gegeven moment zelfs in de huiskamer omdat er simpelweg geen ruimte meer was!
Inmiddels zijn wij gevestigd in een bedrijfspand op industrieterrein de Hurk in Eindhoven,op Croy 20.

Wij kopen en verkopen gebruikte motoren en verkopen tweedehands onderdelen maar ook leveren wij nieuwe artikelen zoals acculaders, accu's en paddockstands en dergelijke.
De meeste artikelen worden via internet verkocht en per post verstuurd en daarom kunnen we veel spullen scherp aanbieden.
Wij kopen ook op veilingen en beurzen partijen onderdelenen failliesementen op of slopen zelf motoren met schade in plaats van deze op te knappen.

In een tweetal topics op dit forum worden wij door een (ons onbekend persoon) beschuldigd van diefstal en/of heling.
Waar wij deze laaghartige en ongegronde beschuldigingen aan te danken hebben is ons een raadsel en tegen deze persoon overwegen wij stappen te ondernemen indien dit mogenlijk is. Hierover zullen wij om te beginnen contact opnemen met de beheerders van dit forum.
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om anoniem op een internetforum allerhande beschuldigingen te uiten zonder deze te kunnen staven of het fatsoen te hebben deze onder je eigen naam te uiten.

Wij laten ons ABSOLUUT NIET in met diefstal of heling!!!

Voor wat betreft delen die niet verstuurd zouden zijn:

Wij ontvangen per week zo'n 500 mailtjes met vragen en bestellingen.
Wij proberen daar zorgvuldig mee om te springen maar waar gehakt wordt vallen spaanders: het kan voorkomen dat een mailtje met een verzendadres per ongeluk verwijderd wordt of dat er een communicatiestoornis optreed...vervelend maar het kan gebeuren. Wij proberen altijd zo snel mogenlijk de bestelde delen te verzenden maar vanwege het feit dat wij hier allerhande werkzaamheden verichten kan het wel eens voorkomen dat het wat langer duurt.
Wij gaan gemiddeld 2 of 3 keer per week naar het postkantoor om onderdelen te verzenden en we kunnen helaas niet voor iedere klant afzonderlijk op en neer rijden.

Uiteindelijk kun je het natuurlijk ook niet iedereen naar de zin maken en is het alle waar naar zijn geld.
Het staat iedereen vrij om wel of niet bij ons te kopen en een mening over ons te hebben maar wij zouden het prettig vinden als iedereen dit op een correcte manier zou doen, zonder ongegronde beschuldigingen en zinloze dreigementen te uitten op een internetforum.

Tot slot: wij hebben ook een vaste telefoon (040-2547165) maar die horen we vaak niet omdat we ergens in het pand rondlopen of onderweg zijn dus vandaar dat we meestal een mobiel nummer gebruiken.


Met vriendelijke groet,

Hans Soeterboek & co
 
klinkt goed maar hoe verklaar je het verhaal van fazerman een paar replys terug?

als het echt zo gegaan is als hij schrijft dan zou je je toch dood moeten schamen.
zou graag jouw kant van het verhaal horen voor ik zo met een beeld zit wat niet klopt.

er zijn altijd 2 kanten van een verhaal dus ik wil graag het verhaal van jouw kant horen.
 
klinkt goed maar hoe verklaar je het verhaal van fazerman een paar replys terug?

als het echt zo gegaan is als hij schrijft dan zou je je toch dood moeten schamen.
zou graag jouw kant van het verhaal horen voor ik zo met een beeld zit wat niet klopt.

er zijn altijd 2 kanten van een verhaal dus ik wil graag het verhaal van jouw kant horen.
Mijn verhaal is 100% waar, hij kan het alleen bevestigen of erover liegen '(
 
Heb even geleden ook onderdelen via marktplaats gekocht bij H.S.

Ik belde op en het werd allemaal vlot geregeld, tenminste dit was hoe het leek, nadat ik geld had overgemaakt duurde het nog 3 weken alvorens er dan eens een pakje op de deurmat verscheen, diverse keren heen en weer gebeld in de tussentijd en werd er gezegd dat het goed kwam al had ik niet echt het gevoel dat het goed zou komen. Dacht zlefs dat dit de eerste keer zou worden dat ik voor een aanzienlijk bedrag op mijn bek zou gaan met een internetaanschaf en dat nog wel bij een winkel, dat is dan niet gebeurt uiteindelijk maar Meneer S. zal niet snel van mij weer eens een order krijgen..

Vind dus de service niet goed :N

hoop dat je hiet wat aan heb
 
Heb er ooit een 2e hands onderdeel besteld, kwam iets later aan dan afgesproken maar verder was alles wel netjes en volgens afspraak.
 
ik koop er echt wel veel prijzen zijn top en als je iets wil hebben ga je het toch halen weet je zeker wat je heb en geen gezeik achteraf
met andere woorden hans ga zo door!
 
Laatst bewerkt:
Heb even geleden ook onderdelen via marktplaats gekocht bij H.S.

Ik belde op en het werd allemaal vlot geregeld, tenminste dit was hoe het leek, nadat ik geld had overgemaakt duurde het nog 3 weken alvorens er dan eens een pakje op de deurmat verscheen, diverse keren heen en weer gebeld in de tussentijd en werd er gezegd dat het goed kwam al had ik niet echt het gevoel dat het goed zou komen. Dacht zlefs dat dit de eerste keer zou worden dat ik voor een aanzienlijk bedrag op mijn bek zou gaan met een internetaanschaf en dat nog wel bij een winkel, dat is dan niet gebeurt uiteindelijk maar Meneer S. zal niet snel van mij weer eens een order krijgen..

Vind dus de service niet goed :N

hoop dat je hiet wat aan heb
klinkt als gezeik,
bij de dealer moet je regelmatig weken of maanden wachten en ook betalen vooraf.
je hebt wat je wou dan is het toch goed?
goed man heeft uitgelegd dat hij wel wat meer te doen heeft dan op 2 klanten per week te wachten,kan dus gebeuren en lijkt mij niet iets om je druk over te maken.
je kunt er altijd naartoe rijden , ik dacht dat motoren voor de meeste een hobby waren waar je dus wel wat tijd in kunt steken. voorkomt ook gelul.
 
ik heb een tijdje geleden (bijna 2 maanden nu) een spatbord en een zadel besteld bij deze Motans uit Eindhoven,
de kosten waren 126 euro en heb dit bedrag ook overgemaakt,
hij bevestigde nog via een mailtje dat het geld binnen was en de spullen opgestuurd zouden zijn,
nu bijna 2 maanden later heb ik nog niets....

voor mij is het iemand die zeker zijn afspraken niet nakomt,
ook heb ik gevraagd naar het pakketnummer die je krijgt als je iets verzend,
ook deze kon die mij niet geven...

Voor mij geen tweede keer meer bij die persoon
 
Ach, gezien zijn onderdelen aanbod................weet hij niet eens het verschil tussen een ZZR 1100 C of D type en dat zegt mij genoeg.

Voorts de foto's die te zien zijn..., lijkt wel een slachtplaats.

En de verhalen welke hier verteld worden, zullen echt niet uit de welbekende duim gezogen worden en daarbij het verhaal van " Motans " is ook gelul.

Als je zaken doet KUN je niet zomaar een mail verwijderen en verder laten voor wat het is, of de telefoon niet horen omdat je elders bezig bent...zeker niet in 2007...

Ik heb ook al een aantal vrienden die daar iets besteld hebbben en vervolgs niets meer gehoord hebben, gelukkig niets betaald...

Nee jongens, dit soort " HOBBYBOY'S " horen hier niet thuis...dus kijk naar een vertrouwd adres voor al je motorparts...

Ga hier geen adressen vermelden, maar heb er al diverse voorbij zien komen in diverse topic's...
 
Terug
Bovenaan Onderaan