Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
P.S. je hebt géén goed passende helm.Turbelentie bij hoge snelheden.
Ik ben nog niet zo lang in het bezit van een Suzuki GSX-R 1000 uit '01!
Schikbarend snel kanon waarvan je sluitspieren spontaan van open gaan staan.
Een paar maanden geleden kon ik het toch niet weerstaan om even te kijken hoe hard hij kon. Met een tuning-setje en en een powercommander reeds gemonteerd heb ik me door de vorige eigenaar laten vertellen dat hij de 320 a 330 Km/h wel moet kunnen halen. Toen ik (op een "veilig" stuk snelweg) de gelegengeid kreeg ben ik
tot de 280 Km/h gekomen. Maar mijn helm begon op dat punt zo te schudden van de turbelentie, dat ik meteen ben afgehaakt.
Weet iemand of het een snelheid is waar je net doorheen moet en daarna weer beter gaat? Of ziet iedereen zo weinig met die snelheden?
Niet dat ik mezelf zo graag wil doodrijden, maar vroeg het me gewoon af!
Gr. en Later
Pino Power
P.s. Heb een goede passende helm.
andere helm is inderdaad een goeie.heb een xr2 van agv daar zit een klein spoilertje aan de achterkant van de helm.niet zo'n opplakding maar dat is de vorm van de buitenschaal.klinkt gek maar dat werkt wel om een rustiger gevoel van je helm te krijgen.mischien dat rossi daarom ook agv draagt.(en een vet sponsorcontract wil ook helpen natuurlijk)
P.S. je hebt géén goed passende helm.
Turbelentie bij hoge snelheden.
Ik ben nog niet zo lang in het bezit van een Suzuki GSX-R 1000 uit '01!
Schikbarend snel kanon waarvan je sluitspieren spontaan van open gaan staan.
Een paar maanden geleden kon ik het toch niet weerstaan om even te kijken hoe hard hij kon. Met een tuning-setje en en een powercommander reeds gemonteerd heb ik me door de vorige eigenaar laten vertellen dat hij de 320 a 330 Km/h wel moet kunnen halen. Toen ik (op een "veilig" stuk snelweg) de gelegengeid kreeg ben ik
tot de 280 Km/h gekomen. Maar mijn helm begon op dat punt zo te schudden van de turbelentie, dat ik meteen ben afgehaakt.
Weet iemand of het een snelheid is waar je net doorheen moet en daarna weer beter gaat? Of ziet iedereen zo weinig met die snelheden?
Niet dat ik mezelf zo graag wil doodrijden, maar vroeg het me gewoon af!
Gr. en Later
Pino Power
P.s. Heb een goede passende helm.
Een noodstop is dan ook niet aan te bevelen, maar remmen duurt indd ff. Beter is uit te wijken280???
Mannn met mijn sluitspier is niks mis maar 280. kan iemand een voorbeeld stuk snelweg opnoemen in NL waar je dit zou kunnen doen? (puur als voorbeeld natuurlijk, je bent uiteraard geen ervaringsdeskundige)
280= volgens de vuistregel theorie Arbw 280/10*3=84 meter per seconde en de remweg ongeveer 280 /10 * 280 /10 = 784 meter.
Dus reactie seconde plus remweg is totaal 868 meter oftewel
enneuuhhh ik denk dat geen enkele helm goed afsluit bij die snelheden.
Hatsikidee
280...300...320....
moet zijn ...60...50....200(dat is afhankelijk van je lengte)
zo ongeveer de juiste maat voor een kist....
maar je hebt dan wel ff de topsnelheid gehaaldhttp://www.mediawatchers.nl/smileys/goedzo.gif ((Afbeelding)), ach en een beetje turbulentie .....merk je dan niets meer van.....
Turbelentie bij hoge snelheden.
Ik ben nog niet zo lang in het bezit van een Suzuki GSX-R 1000 uit '01!
Schikbarend snel kanon waarvan je sluitspieren spontaan van open gaan staan.
Een paar maanden geleden kon ik het toch niet weerstaan om even te kijken hoe hard hij kon. Met een tuning-setje en en een powercommander reeds gemonteerd heb ik me door de vorige eigenaar laten vertellen dat hij de 320 a 330 Km/h wel moet kunnen halen. Toen ik (op een "veilig" stuk snelweg) de gelegengeid kreeg ben ik
tot de 280 Km/h gekomen. Maar mijn helm begon op dat punt zo te schudden van de turbelentie, dat ik meteen ben afgehaakt.
Met mijn zoon achterop 285 op de teller op Rijksweg A58 in zeeland niks aan de hand als op een rail,het is wel kicken was wel niet druk maar als je dan die ene auto voorbijknalt whooooo en gewoon lekker plat achter je kuip misschien dat het bij die van mij beter is als die van jou maar ik had nergens last van zolang ik er achterbleef
280???
Mannn met mijn sluitspier is niks mis maar 280. kan iemand een voorbeeld stuk snelweg opnoemen in NL waar je dit zou kunnen doen? (puur als voorbeeld natuurlijk, je bent uiteraard geen ervaringsdeskundige)
Hatsikidee
Waar niet... A1, A15, A30... Kies maar uit. Tis meer een kwestie van het juiste tijdstip kiezen.280???
Mannn met mijn sluitspier is niks mis maar 280. kan iemand een voorbeeld stuk snelweg opnoemen in NL waar je dit zou kunnen doen? (puur als voorbeeld natuurlijk, je bent uiteraard geen ervaringsdeskundige)
280= volgens de vuistregel theorie Arbw 280/10*3=84 meter per seconde en de remweg ongeveer 280 /10 * 280 /10 = 784 meter.
Dus reactie seconde plus remweg is totaal 868 meter oftewel
enneuuhhh ik denk dat geen enkele helm goed afsluit bij die snelheden.
Hatsikidee