Ervaring met Honda CBR 600 F3

Lichelle-CBR 600

Die hard MF'er
8 nov 2004
494
0
Flevoland
Hoi,

Ik heb dus kort terug een Honda CBR 600 F3gekocht, moet nog wel beetje opgeknapt worden en overgespoten. Maar heeft iemand ervaring met deze motoren?
Onderhoud, wegligging enz?

Gr. Lichelle :]
 
Ik heb een F3 gehad. Ik heb er goeie schik mee gehad, iig. Stuurt makkelijk, voldoende power om leuk mee te komen en het stuurgedrag is, zeker voor een sportmotor, tamelijk vriendelijk. Grootste nadeel van de motor vond ik dat je helemaal geen ruimte onder je buddy hebt om iets mee te nemen.

Kwalitatief is het een goede motorfiets. Weinig bijzondere problemen en ook geen bijzonder onderhoud nodig. Bekende punten die het nog wel eens op willen geven zijn de spanningsregelaar en de nokkenaskettingspanner.
 
ik heb een f2, ook een opknap fiets. Ik weet niet of het veel verschil is tussen de F2 en F3 maar de F2 rijd :] :}
 
Ik denk dat Orpheus alles al gezegd heeft...

Gewoon een goede motor!

Veel meer als de standaard onderhoudsdingetjes hoef je dus niet te verwachten..

Heb zelf een F2 en ding is niet kapot te krijgen....
 
Bedankt voor jullie reacties! :)

Dan geloof ik dat ik waarschijnlijk een goeie motor heb aangeschaft, heb zin om eens erop weg te racen :]
Maar dat duurt nog even.....

Gr. Lichelle 8-)
 
F3 vanaf bouwjaar '95 dus?

Die honda CBr die ik heb gekocht is van '99.Kan dat een F3 zijn?

Alvast bedankt :)
Dan zou het een F4 moeten zijn, eigenlijk. Heeft ie luchthappertjes?

Zoals deze dus:

full


Dit is een F4 (de mijne om precies te zijn O-) ).
 
Als ik naar de CBR in haar icoon kijk is dat een F3 Brons-antreciet.
Deze kleurstelling is net als die van mij uit 97/98....fiets zal dus wel geimporteerd zijn in '99 maar bouwjaar 97/98.

Verder is het een probleemloze fiets waar je veel plezierige kilometers kan :]
 
Als ik naar de CBR in haar icoon kijk is dat een F3 Brons-antreciet.
Deze kleurstelling is net als die van mij uit 97/98....fiets zal dus wel geimporteerd zijn in '99 maar bouwjaar 97/98.

Verder is het een probleemloze fiets waar je veel plezierige kilometers kan :]

Idd. Ik had die in het icoontje niet gezien. Das idd een F3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan