Ervaring met Kappenset.nl ?

hi guys,
nadat ik over het algemeen hier negative ervaringen lees moet ik toch even reageren.
De positive ervaringen lees je bijna nooit omdat men simpelweg geen tijd voor neemt
het is tenslotte goed gegaan. Zo ook bij mij, met het enige verschil dat ik wel de tijd ervoor neem.
Het kan best zo zijn dat in het verleden (aanlooptijd) het e.e.a. mis is gegaan met het aangeboden product maar ik zelf heb een kuipset voor ducati besteld en deze na ca.4-5 weken ontvangen en opgehaald in Nijverdal.
De gaten voor de rubberen moertjes open geboord na iets boven 8mm en voila het past perfect.De zit (van Biposto naar Monoposto) met bokje van 4,5cm aangepast en ook hier ging alles naar wens, m.a.w. met een beetje geduld en handigheid geen problemen gehad.
Je kunt dus stellen dat ik een tevreden klant ben en zal zo nodig weer iets bij Kappenset.nl bestellen, what ever that name is, deze verkoper heeft voor mij zijn best gedaan en mag er ook wat aan overhouden. Dus geen gejammer enzo, als je niet een klein beetje handig bent doe het dan niet of laat het iemand doen die wel handig is.
Jullie allen veel rij plezier en vooral veilige kilometers
la duc
full
 
hi guys,
nadat ik over het algemeen hier negative ervaringen lees moet ik toch even reageren.
De positive ervaringen lees je bijna nooit omdat men simpelweg geen tijd voor neemt
het is tenslotte goed gegaan. Zo ook bij mij, met het enige verschil dat ik wel de tijd ervoor neem.
Het kan best zo zijn dat in het verleden (aanlooptijd) het e.e.a. mis is gegaan met het aangeboden product maar ik zelf heb een kuipset voor ducati besteld en deze na ca.4-5 weken ontvangen en opgehaald in Nijverdal.
De gaten voor de rubberen moertjes open geboord na iets boven 8mm en voila het past perfect.De zit (van Biposto naar Monoposto) met bokje van 4,5cm aangepast en ook hier ging alles naar wens, m.a.w. met een beetje geduld en handigheid geen problemen gehad.
Je kunt dus stellen dat ik een tevreden klant ben en zal zo nodig weer iets bij Kappenset.nl bestellen, what ever that name is, deze verkoper heeft voor mij zijn best gedaan en mag er ook wat aan overhouden. Dus geen gejammer enzo, als je niet een klein beetje handig bent doe het dan niet of laat het iemand doen die wel handig is.
Jullie allen veel rij plezier en vooral veilige kilometers
la duc[afbeelding]

Goh wat toevallig, net een uur lid en dit is je eerste post!
Niks dan positief over kappenset.nl. Als ik niet beter wist was je de eigenaar of familielid die ff je eigen bedrijf of dat van een dierbare in positief daglicht probeert te zetten.

Maar het zal wel toeval zijn :+
 
Sjonge jonge, besteed die 600 ballen lekker aan circuitdagen in plaats van wat parkeerplaats pimp punten...
 
hi guys,
nadat ik over het algemeen hier negative ervaringen lees moet ik toch even reageren.
De positive ervaringen lees je bijna nooit omdat men simpelweg geen tijd voor neemt
het is tenslotte goed gegaan. Zo ook bij mij, met het enige verschil dat ik wel de tijd ervoor neem.
Het kan best zo zijn dat in het verleden (aanlooptijd) het e.e.a. mis is gegaan met het aangeboden product maar ik zelf heb een kuipset voor ducati besteld en deze na ca.4-5 weken ontvangen en opgehaald in Nijverdal.
De gaten voor de rubberen moertjes open geboord na iets boven 8mm en voila het past perfect.De zit (van Biposto naar Monoposto) met bokje van 4,5cm aangepast en ook hier ging alles naar wens, m.a.w. met een beetje geduld en handigheid geen problemen gehad.
Je kunt dus stellen dat ik een tevreden klant ben en zal zo nodig weer iets bij Kappenset.nl bestellen, what ever that name is, deze verkoper heeft voor mij zijn best gedaan en mag er ook wat aan overhouden. Dus geen gejammer enzo, als je niet een klein beetje handig bent doe het dan niet of laat het iemand doen die wel handig is.
Jullie allen veel rij plezier en vooral veilige kilometers
la duc[afbeelding]

:z :W fijn dat je je speciaal voor deze post even registreert. :')
 
Goh wat toevallig, net een uur lid en dit is je eerste post!
Niks dan positief over kappenset.nl. Als ik niet beter wist was je de eigenaar of familielid die ff je eigen bedrijf of dat van een dierbare in positief daglicht probeert te zetten.

Maar het zal wel toeval zijn :+


:? aha, dus je moet eerst een tijdje lid zijn hier voor dat je wat mag zeggen of schrijven op dit Forum, en dan veronderstel je ook nog dat ik relatie ben van de handelaar....probeer eens na te denken voor dat je een reactie geeft, dank je wel :W
wanneer ben je jarig? stuur ik iets voor in de zandbak .... *O*
 
:? aha, dus je moet eerst een tijdje lid zijn hier voor dat je wat mag zeggen of schrijven op dit Forum, en dan veronderstel je ook nog dat ik relatie ben van de handelaar....probeer eens na te denken voor dat je een reactie geeft, dank je wel :W

wanneer ben je jarig? stuur ik iets voor in de zandbak .... *O*

Tja, verwonderlijk is het niet. Het kereltje heeft eerder met nep accounts gespamd meen ik me te herinneren dus ik snap Fubaars zn redenatie wel. Je hebt eerst lopen zoeken want het topic was alweer een halfjaarte oud. En dan een pluim in de reet van een verkoper die zegt dat de delen op voorraad zijn maar dat dus overduidelijk niet heeft. Zelfs aanloopproblemen erbij halen, enz.

Maar mooi dat je tevreden bent!
 
Hoi Oma!!!

Even een vraagje, heb een klein aanrijdinkje gehad vorige maand en wil m'n imitatie kappenset vervangen voor een nieuwe, nu ga ik deze keer niet bij onze vriend meneer jansen bestellen, maar wil 't direct ergens uit Hongkong halen.

Vraag: zijn er mensen hier die dit ook gedaan hebben en hoe zit 't dan met eventuele te betalen invoerrechten?

Alvast bedankt voor de reacties! 8-)
 
Ik heb mijn kappenset ook rechtstreeks uit China gehaald bij Auctmarts. Na 3 weken werd het keurig thuis bezorgd, maar ik mocht nog wel 50 euro afdragen aan de postbode. Maar al met al was dat nog veel goedkoper dan een kappenset hier te halen.
Ze hebben daar nu zelfs een kortings actie lopen, waarbij je voor 450 dollar al een goede set hebt.
 
Ik heb mijn kappenset ook rechtstreeks uit China gehaald bij Auctmarts. Na 3 weken werd het keurig thuis bezorgd, maar ik mocht nog wel 50 euro afdragen aan de postbode. Maar al met al was dat nog veel goedkoper dan een kappenset hier te halen.
Ze hebben daar nu zelfs een kortings actie lopen, waarbij je voor 450 dollar al een goede set hebt.

Zit net ff bij Auctmarts op de site te kijken, maar zo goedkoop vind ik ze niet. Komen ook nog wat verzendkosten bij -O- . Had ook al via ebay gekeken bij hen omdat ik goeie verhalen gehoord had, maar op ebay bieden ze volgens mij geen kuipen aan voor kawa.

Anyway, denk dat ik het er maar op waag en een nieuwe set koop voor iets van 450 US dollars. Als ik 50 euro aan de postbode moet dokken valt dat reuze mee. :Y
 
Dr zijn genoeg resellers op ebay van die dingen. En laten die nu exact dezelfde zijn als die kappenset.nl aanbiedt..

Dr zit op ebay ook nog een leuke marge op, dus je kunt vast nog wel korting bedingen ook bij ze. De recensies zeggen genoeg erbij over de betrouwbaarheid van de verkoper.
 
Hoi Oma!!!

Even een vraagje, heb een klein aanrijdinkje gehad vorige maand en wil m'n imitatie kappenset vervangen voor een nieuwe, nu ga ik deze keer niet bij onze vriend meneer jansen bestellen, maar wil 't direct ergens uit Hongkong halen.

Vraag: zijn er mensen hier die dit ook gedaan hebben en hoe zit 't dan met eventuele te betalen invoerrechten?

Alvast bedankt voor de reacties! 8-)

Maat van mij had dit gedaan toen hij zijn cbr had plat gereden. Idd hongkong en via Ebay. Voor nog geen 350E was het geleverd, met de douane had hij denk ik geluk. Naderhand namelijk geen invoerrechten of dergelijke kosten hoeven te betalen.

Ik zeg het proberen waard.
 
Laatst bewerkt:
Dr zijn genoeg resellers op ebay van die dingen. En laten die nu exact dezelfde zijn als die kappenset.nl aanbiedt..

Dr zit op ebay ook nog een leuke marge op, dus je kunt vast nog wel korting bedingen ook bij ze. De recensies zeggen genoeg erbij over de betrouwbaarheid van de verkoper.


Kan me prima voorstellen dat als je iets direct wilt hebben ( O-) ) dat je geen zin om af te wachten wanneer het uit China aankomt, kan een week zijn maar kan ook zomaar 2 maanden zijn.
In dit geval is het leuk als iemand op MP wat met die dingen rommelt en ze ook op voorraad heeft liggen, tevens kun je dan lekker zeiken bij hem als er problemen zijn.
Voor zover bekend heeft de kappenset man niks op voorraad liggen en was zijn service ook niet alles te noemen _O- Reden genoeg om daar dan in ieder geval niet te kopen.
 
Ik zag dat er op ebay vanuit Hong Kong setjes aangeboden worden door onder andere motomarts auf eBay
Vanaf 160 euro _O-

En zoals gezegd is al er wordt steekproefgewijs door de douane pakketjes uit gehaald.
Soms heb je mazzel en anders kost het nog een paar tientjes extra, maar voor het geld lach je jezelf nog steeds een breuk :Y

En ja de kwaliteit, tja zal geen OEM zijn, maar voor het geld koop je ook geen nieuwe motor *O*

Je kunt de gok wagen of anders opzoek gaan naar een gebruikte originele set.
 
Ik zag dat er op ebay vanuit Hong Kong setjes aangeboden worden door onder andere motomarts auf eBay
Vanaf 160 euro _O-

En zoals gezegd is al er wordt steekproefgewijs door de douane pakketjes uit gehaald.
Soms heb je mazzel en anders kost het nog een paar tientjes extra, maar voor het geld lach je jezelf nog steeds een breuk :Y

En ja de kwaliteit, tja zal geen OEM zijn, maar voor het geld koop je ook geen nieuwe motor *O*

Je kunt de gok wagen of anders opzoek gaan naar een gebruikte originele set.


Volgens mij vergeet je toch echt de ''verzendkosten'''er nog ff bij te tellen ;)
 
Volgens mij vergeet je toch echt de ''verzendkosten'''er nog ff bij te tellen ;)
Als ik zo kijk is motomarts duur met verzenden, maar er zijn er genoeg op ebay die vanuit hong kong verschepen voor 20 tot max 65 euro, dus dat zijn de kosten ook niet.
 
Hallo, hierbij vraag ik aan jullie of er iemand ervaring heeft met www.kappenset.nl?

Ik heb dus op 25-03 een racekuip voor mijn kawa zx6r besteld, die stond op voorraad op de site, 1maal de factuur betaald was kreeg ik bericht dat de levertijd 3-4weken is, geduldig wachte ik af, dan was het 6 weken. Na veel mailen en oproepen kreeg ik uiteindelijk antwoord dat mijn kuipset bij de douane in Amsterdam ligt en ik ze zeker de volgende dagen ging hebben. Ondertussen is het nu al 9 weken...........!

Gelieve mij u ervaring mee te delen of als u die persoon kent het me te laten weten.

Bedankt

Igon69@hotmail.com

het komt uit china zelfde foto's als ebay
 
2 aftermarket kuipsets gekocht, 1 via Ioffer, prijs was 350 euro incl verzendkosten,duurde wel 4 wkn voor het in NL was,moest aan de postbode nog 38 euro aan invoer betalen, leuk setje,pasvorm redelijk,
full


2e set via Auctmarts gekocht, prijs was 500 euro incl verzendkosten, was binnen 3 wkn in NL, aan postbode nog 68 euro betaald,
mooie set ,goede pasvorm en betere kwaliteit
full
 
Laatst bewerkt:
ik heb 7-2013 mijn kappen betaald, na 2a3 maanden mijn de eerste zending binnen.
heeft ie de verkeerde kappen gestuurd. kon dus weer terug. samen met een redbull blikje en honda fireblade stikkers.
nu eindelijk een half jaar later heb ik het binnen. ook al staat er op de website 30dagen al moet het uit China komen. heeft hij het in huis dan 3dagen

dit is voor mij de eerste en laatste keer dat ik daar wat bestel.
 
Beste Leden,

Ongeveer 8 weken terug maakte ik een schuiver met mijn CBR 600 rr en mijn hele kontkuip en topkuip was kapot.
Ik heb sindsdien meer geleerd over kuipdelen en de prijzen van OEM.... B|
enfin...ik besloot om maar imitatiekuipdelen te halen.

Kappenset.nl.......
Ik had al negatieve verhalen gelezen, dus ik besloot maar niet aan te betalen. Dat is volgens mij ontzettend verstandig geweest.
Na 5/6 keer bellen nam hij eindelijk op.
Demianboy ging me informeren en allerlei beloftes dat alles zou passen blablabla
dat hij me op de hoogte zou houden etc. Hij kwam op dat moment vriendelijk en vertrouwd over met zijn 'beste van Nederland' blablabla.
Dus ik zei ja doe maar dan...

Nu zijn we ruim 6 weken verder.
Ik hoop dat jullie beseffen dat je een wettelijke levertijd hebt van 30 dagen.
Hierna kan je gelijk de overeenkomst ontbinden.
Hij is een rare kerel en ik snap niet dat het 'bedrijf' (zolderkamer) nog bestaat.

Alles is zogenaamd op voorraad.
Telefoons worden niet beantwoord (zelfs bewust weggeklikt)
Mails worden niet beantwoord (of soms mailt hij dat we al 'contact' hebben gehad. wtf?? met mijn kloon ofso??)
Je kan toch niet zo met je klanten omgaan man??

Ik wou jullie even meedelen dat je NIET met hem in zee moet gaan.
Ik heb voortijdig alles afgekapt en volgens mij heeft het me enorm veel ellende bespaard.
Aldus mijn halve ervaring met Demian Jansen.

Heb nu besteld bij Auctmarts. Service is tot nu een 10. Mailtjes over en weer. Ze doen hun best. Ik ben benieuwd...
Voor geïnteresseerden die net als ik hele dagen hebben afgezocht naar goedkope imitatiekuipdelen, zal ik binnenkort foto's plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan