ervaring met MLM parts

tsjah

MF veteraan
29 jan 2009
1.755
116
Leeuwarden
Geachte collega motorrijders.

Ik ben via marktplaats op een advertentie van MLM parts gestuit.
Nu hebben zij erg aantrekkelijke aanbiedingen enz maar kan geen officiele site vinden.
Is er iemand die ervaring heeft met dit bedrijf???

Alvast bedankt
 
Wat wil je halen dan???

Als bv kappen zijn en/of onderdelen, dan zou ik er gewoon naar toe rijden. Spulen bekijken en afrekenen.

WIl je een motor halen dan zou ik ff Googlen voor meer info. Om geen kat in de zak te kopen
 
Nee gaat om spiegels voor mn soes.
Gaat ook niet om een monster bedrag, maar ga niet een paar tientjes voor een lege schoenendoos betalen :D
 
Nee niet de enige, maar wel errug goedkoop.
Heb al wat research gedaan, klinkt allemaal wel goed.
Ga ze gewoon bestellen en zie het wel.
 
Tja, mijn gevoel is ook dat het wel in orde is, ziet er netjes uit allemaal. Maar ja, gevoel zegt niets natuurlijk ;) Je kunt ze even bellen om een extra indruk te krijgen.

Daarnaast heb je inderdaad kopersbescherming volgens mij. Is dat inderdaad niet in combinatie met Paypal betalen? Of is dat alleen bij eBay?
 
Ik heb onder rembours ook spullen besteld bij MLM parts, namelijk een MRA Double Bubble Scherm. Nog niet binnengekregen maar zal jullie hetw el laten weten als ik dit scherm binnen heb.
 
Heb een remhendel besteld en had deze na een dag of vier binnen, wat mij betreft dus een goede zaak. Gewoon vooruit betaald, no problemo.
 
Geachte collega motorrijders.

Ik ben via marktplaats op een advertentie van MLM parts gestuit.
Nu hebben zij erg aantrekkelijke aanbiedingen enz maar kan geen officiele site vinden.
Is er iemand die ervaring heeft met dit bedrijf???

Alvast bedankt

Hallo oma,

ik was ook op de adv. op marktplaats gestuit en heb na even googlen deze site gevonden 8-)
mainlinemotorcycles.nl
het 06 nummer is iig hetzelfde :Y
doe er je voordeel mee
 
MRA ruitje goed ontvangen (onder rembours).

Wat mij betreft dus een prima zaak! Bert is ook een aardige vent.
 
Geachte collega motorrijders.

Ik ben via marktplaats op een advertentie van MLM parts gestuit.
Nu hebben zij erg aantrekkelijke aanbiedingen enz maar kan geen officiele site vinden.
Is er iemand die ervaring heeft met dit bedrijf???

Alvast bedankt

Vandaag mijn ruitje binnen gekregen met SPOED.
FANTASTISCH !
Top communicatie ook trouwens.

MLM bedankt !
 
MLM, daar heb ik mijn topkuip en indyspacers vandaan. Niks mis mee. Levering duurde toen wel lang, maar ach, leveranciers he..
 
Nu we toch inmiddels weer een jaar verder zijn...

@Tsjah, hoe is het gegaan? Heb je je spullen nog goed en vlot binnen gehad?
 
Zwart ruitje besteld zoals hierboven beschreven, maar de bevestigings-punten komen niet overeen, dus heb ipv 6 schroefjes er 2 in zitten... beetje jammer... -O-
 
vorig jaar na het betalen binnen een week mijn kuipruit binnen gehad! ik heb dus maar op vertrouwen het ruitje besteld.
telefonisch alleen slecht bereikbaar, en reageerde niet op mail.
 
Hallo!
beetje oudtopic al weer.
Toch niet alleen positieve ervaringen met deze zaak helaas.
erg mooie en bruikbare site, dat zeker.
Maar vorige week dinsdag spullen besteld, woensdag een mail gekregen dat het langer duurtdoor een leverancier die op de beurs staat. Zou afgelopen dinsdag of woensdag verstuurt worden. Zou ook mail krijgen op het moment van versturen.
Donderdag nog niks vernomen, dus gemaild. Geen reactie. Dus vrijdag gebeld... Krijg ik een voicemail met de mededeling dat ze op vakantie zijn. Best lullig.

Vandaag nette reactie gehad dat het inderdaad slecht uitkwam met een vakantie na de motorbeurs enz.
Dus dat de spullen alsnog morgen verstuurd worden.

Dus ervanuitgaande dat de spullen gewoon prima in orde zijn komt het goed. Maar vlekkeloos is het niet.
Daarbij moet ik wel weer zeggen dat ze m.i. mooie prijzen hebben.

Groeten,
Marcel.
 
Laatst bewerkt:
Idem hier, ook stalen remleidingen besteld omdat ze elders duurder waren.

Minpuntje: Geen levertermijn gezien maar volgens de site zou het tussen 5 en 10 november geleverd worden. Kreeg de 9e netjes een mail dat het uitgestuurd was en uiteindelijk heb ik mijn pakket de 13e ontvangen.

Wel met een weekend ertussen maar bij de Louis.de op hetzelfde moment besteld, dag later betaald en de 9e binnen gekregen. Maar zij werken volgens mij wel met een andere bezorger.

Maar goed, dat is dan het voordeel van een grote website denk ik dan. Al met al zou ik er nog wel een keer bestellen.
 
Afgelopen week iets besteld.

Deels tevreden :X


Had koppelingsplaten besteld, waren niet genoeg platen. Was tevens niet van goede kwaliteit ( naar mijn mening, ferodo over het algemeen is toch best goed :Y )


En moet een reden van retour invullen, wil ik helemaal niet

Kan het adres ook niet zo 1...2..3.. vinden voor retour sturen |(

Verder snelle levering, geen dure producten en overzichtelijke site! :W

Maar ieder zijn eigen meningen natuurlijk....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan