Ervaring met motoin.de gevraagd

Thiad

Rookie
11 dec 2014
4
0
Ik heb onlangs een ongeluk gehad met de motor. Mijn motorpak is versleten en voorlopig uitgeschakeld.
maar al wel voor een nieuw pak aan het kijken.
Ben groot fan geworden van D3O protectie.
En Furygan vind ik er wel heel gaaf uitzien.
maar mijn vraag is of iemand ervaring heeft met de site:
motoin.de

Zo ja, dan hoor ik erg graag wat je ervaringen zijn
zo nee, wat stel je voor?
 
'Ervaring met:' > 'Ervaring met motoin.de gevraagd'
 
Heb daar toevallig 2 weken geleden voor de eerste keer wat besteld.
-Shoei vfx-w
-Sidi crossfire srs 2
En nog wat klein spul.

Eerste keer ging de betaling met pay-pal fout. (mijn schuld)
Even hun klantenservice opgebeld, en ze hadden de order gecancelled zodat ik deze opnieuw kon plaatsen. Dit gedaan.

Duurde 1 week, en nog geen verzendings mail. Dus weer opgebeld. Bleek dat er 1 item nog niet op voorraad was, dus heb nog even gewacht.
Week later spullen binnen :)

Al met al, goede web-shop/site en erg behulpzame klantenservice.
Erg tevreden mee.
 
Begin dit voorjaar heb ik er een helm besteld. Goede prijs en redelijke leveringstijd.

Na ongeveer een week was de helm thuis bezorgd. Op garantie (nog) geen beroep hoeven te doen dus daar valt niets over te zeggen
 
Ik heb onlangs een ongeluk gehad met de motor. Mijn motorpak is versleten en voorlopig uitgeschakeld.
maar al wel voor een nieuw pak aan het kijken.
Ben groot fan geworden van D3O protectie.
En Furygan vind ik er wel heel gaaf uitzien.
maar mijn vraag is of iemand ervaring heeft met de site:
motoin.de

Zo ja, dan hoor ik erg graag wat je ervaringen zijn
zo nee, wat stel je voor?

Ga je deze reanimeren? :)
 
Haha, nee.
waar mensen zijn worden fouten gemaakt.
ikzelf ben voorlopig uitgeschakeld. Excuus voor de typfout.
maar ik begrijp dat motoin een Duitse site is. Zaten daar Nog bij jullie invoer rechten ofzo aan verbonden?
 
Haha, nee.
waar mensen zijn worden fouten gemaakt.
ikzelf ben voorlopig uitgeschakeld. Excuus voor de typfout.
maar ik begrijp dat motoin een Duitse site is. Zaten daar Nog bij jullie invoer rechten ofzo aan verbonden?

Hahaha wat denk je zelf :P

Nee dus _O-
 
Ik blijf het toch altijd wonderbaarlijk vinden dat mensen kleding/helmen in een webshop kopen...

(En asociaal als ze voor die tijd een verkoper zijn tijd verdoen om het dan online te bestellen, waarbij ik niet zeg dat de TS dit ook gedaan heeft)
 
(En asociaal als ze voor die tijd een verkoper zijn tijd verdoen om het dan online te bestellen, waarbij ik niet zeg dat de TS dit ook gedaan heeft)
Je zal maar TS als username hebben. Krijg je overal de schuld van.
TS
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf het toch altijd wonderbaarlijk vinden dat mensen kleding/helmen in een webshop kopen...

(En asociaal als ze voor die tijd een verkoper zijn tijd verdoen om het dan online te bestellen, waarbij ik niet zeg dat de TS dit ook gedaan heeft)

Voor die mensen moet een winkel niet toegankelijk worden gemaakt. Dan is het kamer dan als je het verkeerde spul hebt gekocht. En aub iedere keer ook verzendkosten af tikken als het terug gestuurd moet worden. Dan leren ze er misschien van.
 
weet niet of bij alle sites gratis retourneren is. Sommige in ieder geval niet.
staat een goede uitleg bij hoe je het pak het best kunt opmeten.
zit er totaal niet mee.
neem nou de site waar ik informatie over vroeg.
die furygan jas is dik 30 euro goedkoper dan de winkel en er komt ook nog eens rugbeschermer bij die ook 40 nog wat kost normaal gesproken.
80 euro korting op een jas van plus minus 400 is 20%
zo'n percentage vind ik het overwegen waard

Vorige kleding in een winkel gekocht.
enigste voordeel is het aanspreekpunt, stukje service.
maar blijkbaar is de klantenservice bij de site erg goed.
langere levertijd nu zit ik niet mee.
ben nu alleen aan het orienteren, lopen kan ik voorloopig nauwelijks laat staan motorrijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij niet, wanneer je alles retourneert heb je recht op je aankoopbedrag terug (incl verzendkosten). De retour kosten zijn voor de klant (alleen als dit is aangegeven/vermeld door de shop, zo zeggen de nieuwe regels).

De regels zijn in 2014 wel nog meer aangescherpt, dus webwinkels moeten zich aan nog meer regels houden. Doen zij dit niet dan hebben klanten zelfs een jaar retour recht etc.
 
Je zal maar TS als username hebben. Krijg je overal de schuld van.
TS

_O-

Voor die mensen moet een winkel niet toegankelijk worden gemaakt. Dan is het kamer dan als je het verkeerde spul hebt gekocht. En aub iedere keer ook verzendkosten af tikken als het terug gestuurd moet worden. Dan leren ze er misschien van.

Leuk bedacht niet haalbaar natuurlijk.
 
Ik blijf het toch altijd wonderbaarlijk vinden dat mensen kleding/helmen in een webshop kopen...

(En asociaal als ze voor die tijd een verkoper zijn tijd verdoen om het dan online te bestellen, waarbij ik niet zeg dat de TS dit ook gedaan heeft)

:Y Helemaal mee eens, met een kleine "maar" heb pas geleden een motorjeans gekocht en wilde daarbij een paar sneakers. Bij de winkel waar ik was (en de jeans kocht)hadden ze wel het model dat ik wilde, maar niet de kleur. Ook konden ze de gewenste kleur niet meer leveren -O- De oosterburen versie van deze zaak kon ze ook niet meer aan hen leveren, zo vertelde de uiterst behulpzame dame. Thuis gekomen ben ik zelf eens op het web gaan speuren naar winkels die ze nog wel konden leveren en vond ze tot mijn verbazing in de webshop van de oosterburen variant en in de aanbieding ook nog *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan