Ervaring met Motoport Hippolytushoef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus volgens Hippo mankeert er niets aan de motor?
Waarom start ie dan niet?

Die link kunnen ze zelf niet leggen?

Een beetje monteur moet hier uit kunnen komen.
Wat eerder gezegd is, als ie zo lang heeft stil gestaan, zit er rotzooi in de benzine toevoer?
 
Nou wis de algemene regels dan ook maar, want mooi onderbouwd of niet er staat toch echt dat aanmelden en beginnen met een klaagpost niet getolereerd wordt.

En ik vond mevrouw op sommige reacties nogal kriegel reageren.

En trouwens die Nick-Name, speciaal verzonnen voor het openen van een klaagtopic, hoe verzin je het.

Zie de algemene regels maar als richtlijnen. Of zou jij echt willen dat we elke punt en komma precies naleven?
 
Ik denk dat de motor op het moment dat die bij de dealer staat ineens wel weer start.

Gevalletje bang voor de dokter, zijn lastige storingen om op te lossen, eigenlijk moet er een monteur klaar staan met meet/uitlees apparatuur op het moment dat de motor niet start bij ts thuis.

Dan zou de motor toch ook moeten starten als TS hem weer ophaalt? Dat lees ik nergens.

Maar als het is wat jij zegt, dan is het inderdaad een "leuke" klus om de oorzaak te vinden.
 
Dan zou de motor toch ook moeten starten als TS hem weer ophaalt? Dat lees ik nergens.

Maar als het is wat jij zegt, dan is het inderdaad een "leuke" klus om de oorzaak te vinden.


Nou, het is een gok. ;)
Ik lees ook nergens dat hij niet start als ze hem ophaalt.

Het lijkt mij namelijk dat als de storing zich continu voordoet het vrij simpel gevonden moet kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ooti die ellende gehad met een Opel Kadett 16i. Nieuw gekocht in 1989, en na een paar maanden begon de ellende. Stond bijna elke maand wel bij de dealer. Nam de chef werkplaats het ding mee naar huis, met diagnoseapparatuur aangesloten. Stond mijn eigen auto bij mij om de hoek, hij bleek een straat achter mij te wonen. Natuurlijk doet de storing zich dan niet voor. De meest voor de hand liggende oplossing was de computer, het "brein" te vervangen, maar dat geintje kostte 2500 gulden, dus daar begonnen ze liever niet aan. Verder wisten ze het ook niet, kom maar weer langs als de storing zich weer voordoet. Zo maanden doorgemodderd tot op een dag....de storing zich voordeed terwijl een monteur ermee reed. Bleek dus toch de computer te zijn. Die is onder garantie vervangen, daarna ooit meer een probleem gehad.

Geloof mij, ik kan mij heel goed voorstellen dat TS er behoorlijk zat van wordt om steeds maar te horen dat er geen storing wordt vastgesteld, en tussen de regels door dus eigenlijk kan verstaan dat ze zelf wel iets verkeerd zal doen. Heel frustrerend.
 
Een computer in een Kadett uit 1989, dat moet er bijna een zijn geweest met een sleuteltje om hem op te draaien :P

Maar ik zou toch denken dat een goede diagnosetechnicus moet kunnen vinden wat er mis is met die R1. Als de accu steeds leegloopt/kapotgaat moet er toch minstens een lekstroom te meten zijn.
 
Persoonlijjk vind ik het goedkoop om een zaak zo te kakken te zetten.

Dit topic is totaal niet bedoeld om advies te vragen of een oplossing te bieden, maar puur en alleen om de betreffende zaak schade toe te brengen.

Ts heeft geen enkele vraag aan de forum leden gesteld, en wil alleen dr verhaal kwijt.
Misschien kan he daar beter een babbelbox voor bellen.

Ik snap dat ze een beetje radeloos Word, maar om nou zo'n zaak hier zo veel schade toe te brengen is niet zo mijn kleur zeg maar.....
 
Persoonlijjk vind ik het goedkoop om een zaak zo te kakken te zetten.

Dit topic is totaal niet bedoeld om advies te vragen of een oplossing te bieden, maar puur en alleen om de betreffende zaak schade toe te brengen.

Ts heeft geen enkele vraag aan de forum leden gesteld, en wil alleen dr verhaal kwijt.
Misschien kan he daar beter een babbelbox voor bellen.

Ik snap dat ze een beetje radeloos Word, maar om nou zo'n zaak hier zo veel schade toe te brengen is niet zo mijn kleur zeg maar.....
Persoonlijk vind ik het goedkoop om TS zo te kakken te zetten.

Je reactie was totaal niet bedoeld om advies te vragen of een oplossing te bieden, maar puur en alleen om TS schade toe te brengen.

Je reactie heeft geen enkele vraag aan de forum leden gesteld, en je wilt alleen je eigen verhaal kwijt.
Misschien kun je daar beter een babbelbox voor bellen.

Ik snap dat je een beetje radeloos wordt, maar om nou TS hier zo veel schade toe te brengen is niet zo mijn kleur zeg maar........

practice what you preach
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik het goedkoop om TS zo te kakken te zetten.

Je reactie was totaal niet bedoeld om advies te vragen of een oplossing te bieden, maar puur en alleen om TS schade toe te brengen.

Je reactie heeft geen enkele vraag aan de forum leden gesteld, en je wilt alleen je eigen verhaal kwijt.
Misschien kun je daar beter een babbelbox voor bellen.

Ik snap dat je een beetje radeloos wordt, maar om nou TS hier zo veel schade toe te brengen is niet zo mijn kleur zeg maar........

practice what you preach

Ik open geen topic.
En bestaande topics zijn er om op gereageerd te worden, dat is een beetje het principe van een forum, maar leg ik je nog wel een keertje beter uit.

Proost verder ;)
 
Thanks voor de reacties. Nee ik heb geen vraag, meer een uitlaatklep om mijn hart te luchten maar ook anderen te waarschuwen om niet bij Motoport Hippolytushoef een motor aan te schaffen. Ik heb er iig lering uit getrokken

Oude-wijsheden-Kakelen-is-niks-maar-een-ei-leggen-is-een-kunst.-5345.jpeg


En voor iedereen wat kalmerend leesvoer. :Y

Nachttopic 141..... Waar je 's nachts je ei kwijt kan!
 
Laatst bewerkt:
Hallo, een verse motor hoort t toch gewoon simpelweg te doen.
Wat moet de TS dan doen, gewoon afwachten ?

Ik kan alleen begrijpen dat ze het niet kunnen vinden als de motor het steeds doet als hun er bij zijn.
Iets wat heel is kun je niet maken.
Op zich kan t niet zo moeilijk zijn zou je denken...
 
Hallo, een verse motor hoort t toch gewoon simpelweg te doen.
Wat moet de TS dan doen, gewoon afwachten ?

Nee, absoluut blijven zoeken naar een oplossing, maar dit topic gaat haar niks dichter bij de oplossing brengen, sterker nog, motoport weet nu van dit topic af, ik denk dat ts nu veel verder van de oplossing af is als voor dat ze dit topic begonnen is.
 
Nee, absoluut blijven zoeken naar een oplossing, maar dit topic gaat haar niks dichter bij de oplossing brengen, sterker nog, motoport weet nu van dit topic af, ik denk dat ts nu veel verder van de oplossing af is als voor dat ze dit topic begonnen is.

Of het topic haar verder gaat brengen weet jij, noch ik, noch de jongedame met de R1.

Soms is het gewoon nodig om een verhaal op internet te zetten, wil een bedrijf eindelijk eens serieus reageren en met een oplossing komen. Dat zie je vaker bij bedrijven. Pappen en nathouden, zeggen dat je alles in het werk stelt en alles maar goedpraten, maar problemen oplossen ondertussen ho maar. En als er dan opeens iemand met een camera- en geluidsman langskomt, dan kan het probleem opeens binnen no-time opgelost worden. Denk aan programma's als RADAR of Kassa met dr 'belbus'.

Dus dit topic kan haar weldegelijk dichter bij de oplossing brengen. En misschien ook niet. Dat zal de toekomst uitwijzen maar een beetje druk op de ketel kan soms wonderen doen.

Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat ze het een beetje zat is en gewoon een motor wil hebben die gewoon doet wat ie moet doen: starten als je de sleutel omdraait en helemaal als je daar 16.5k voor neer hebt gelegd.

Motoport Hypolytushoef is op de hoogte, die kan ook hier hun kant van het verhaal neerzetten of hun bevindingen neerzetten.
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de reacties. Nee ik heb geen vraag, meer een uitlaatklep om mijn hart te luchten maar ook anderen te waarschuwen om niet bij Motoport Hippolytushoef een motor aan te schaffen. Ik heb er iig lering uit getrokken
Dit is niet de bedoeling, aanmelden en een zaak zwart maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan