Ervaring met motoren

niet een technisch probleem...

zoals ik zeg geen technisch probleem, maar men gaat ervan uit dat 280+ melding eerder een technische storing is dan een wegpiraat.

dit is mijn broodje aap, ik hoor graag een flitserzetter met \"in-company\" ervaring... ;)
 
zoals ik zeg geen technisch probleem, maar men gaat ervan uit dat 280+ melding eerder een technische storing is dan een wegpiraat.

dit is mijn broodje aap, ik hoor graag een flitserzetter met \"in-company\" ervaring... ;)


De flitsers gaan tegenwoordig moeiteloos tot ver over de driehonderd kilometer per uur, als iemand met een dergelijke snelheid geflitst wordt zal hij automatisch een dagvaarding thuiskrijgen, om zich te verantwoorden voor zijn rijgedrag, als die persoon denkt dat er sprake is van een technische storing, moet hij beroep aantekenen en zal de betreffende flitsautomaat worden nagekeken op technische gebreken, maar ik denk dat je het haasje bent als je zoiets overkomt, Het enige wat ik zelf met succes heb gedaan is een flitser \'eruit\' remmen, vol in de ankers op het laatste moment, de meetkast meet 4 á 5 keer per seconde, zit er een te groot verschil in deze waarde dan zal de meting worden afgebroken en wordt er dus ook niet geflitst, Overigens werdt mijn broer toen wel op de foto gezet met 106 te hard.............
 
Terug
Bovenaan Onderaan