Ervaring met mpartz.nl ?

Vrienden hadden een nieuwe kettingset besteld, goedkoop en snel geleverd. Ik had een vraag gesteld op zondagavond en diezelfde avond antwoord!
 
Hmm, nog steeds geen bestaand KVK nummer.

Wilde er ook wat bestellen, maar dit klopt niet meer. Ondertussen is het bedrijf bij de KvK geregistreerd onder de naam GMD Company. Website die vermeld staat is mpartz.nl.

Staat ook bij keurmerk.info aangesloten sinds 11-11-2013. Plaats zo m'n bestelling, zodra ik het binnen heb update ik deze post met ervaringen.
 
Ik heb onlangs div. artikelen besteld waarbij sommige niet op voorraad waren .
Dit werd mede gedeeld . Op Email wordt goed gereageerd.
Omdat mijn bestelling even liet wachten op de ontbrekende artikelen is mij wel aangeboden of ik alvast de voorraad artikelen wilde ontvangen. De order wordt keurig en overzichtelijk per mail en op site na inloggen zichtbaar.
Het duurde dus iets langer dan ik had verwacht maar is in goede orde ontvangen en reeds gemonteerd.
 
Had daar 3 maanden geleden smoke eye knipperlichten voor en achter aangeschaft de bestelling ging prima zonder problemen :Y
 
Enkele maanden geleden een spanningsregelaar besteld. Omdat er twijfel was of het de juiste was (2 draden ipv 3 draden) afgesproken dat het artikel indien nodig terug gestuurd kon worden. Dat is ook gebeurd. Geen gedoe. Correcte afhandeling. Emails worden snel en duidelijk beantwoord.
 
Ik vroeg me in eerste instantie af waarom je precies hier iets wilde bestellen. Nu is me duidelijk dat het financieel aantrekkelijk is. Ik vind het vreemd dat de Kvk niet goed geregeld is dan wel niet ingeschreven maar gezien de positieve verhalen van mede mf'ers zou ik gewoon bestellen. Veel succes!

Om mijzelf maar even te quoten ;)
Aantal maanden geleden onderdelen besteld en zijn netjes afgeleverd. Wat mij opviel was de website, deze vond ik erg praktisch :)
 
Laatst bewerkt:
Meerdere keren besteld voor allerhande motorfietsen . Goede service en niet duur .

Uitermate tevreden over deze internet zaak . :Y :}
 
Een keer wat spullen besteld. Prima verlopen. Snel geleverd.
Volgende keer komt er weer aan.
 
Ik heb er een Yuasa motoraccu besteld aan een heel scherpe prijs en de volgende dag al gelijk in huis :) . Ik ben erg tevreden over Mpartz.
 
Hoewel ik niet snel reageer in 'dit soort topics', wil ik wel even zeggen dat ik zeer tevreden ben over hun scherpe prijzen en snelle service :)
 
ik heb eens de voorwaarden doorgelezen en zag staan dat men achteraf kan betalen met een termijn van 21 dagen zonder extra kosten
hoe veilig wil je het hebben
ze scheinen al vanaf 2004 actief te zijn dus toch al een aardig poosje
 
Terug
Bovenaan Onderaan