Ervaring met mpartz.nl ?

Paar weken terug wat onderdelen besteld. Volgende dag, en zeer netjes verpakt in huis.
 
Goede ervaring met mpartz.
In de vakantieperiode 2 keerringen en olie besteld.
Er stond direct al bij dat de bestelling i.v.m. vakantie langer (10 dagen) kon duren.
Dit vond ik niet erg en kreeg de spullen ook na ongeveer 10 dagen geleverd.
Helemaal tevreden dus, ook omdat de prijs zeker in orde was.
Kreeg ik na een aantal dagen een mail van hun met een kortingscode omdat ze vonden dat het allemaal wel lang had geduurd.
Heel netjes, als ik weer iets nodig ben zal ik mpartz zeker weer overwegen.
 
Hier ook verschillende keren besteld. Altijd zonder problemen en een scherpe prijs. Ze zitten bij me in de buurt dus ik haal de spullen altijd zelf op. Eigenaar heeft hier nog bij de motorclub gezeten.
 
1380380

Zomaar oma wegjagen?
 
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Mpartz moet ik zeggen. Alles wordt altijd binnen de tijd geleverd die ervoor staat.
Als er wat afwijkt o.i.d. krijg je netjes bericht en op vragen krijg je ook snel antwoord, dus helemaal prima.
 
Ik heb hier ook goede ervaringen mee.
Bestel er regelmatig iets. Goede prijs en snelle levering.
 
Van het weekend nog met ze gemaild met wat vragen.
Ondanks dat het zaterdag was en ze dan gesloten zijn kreeg ik direct antwoord.
Dat ging telkens zo snel dat ik al even zin kreeg om er langs te gaan en wat op te halen...
maar dat was toch niet de bedoeling in het weekend :)
 
Prima ervaring met Mpartz!

Ik had een koffer-draagrek besteld van GIVI.
Netjes gemonteerd (dacht ik) maar al na de eerste rit was ik de afdekdop kwijt van het plateau.
Nee, dat ziet er dan niet netjes meer uit. Onderliggende bevestiging wordt dan zichtbaar.

Bij nader inzien bleek dat ik wrs de bevestigingsbout iets te straf heb aangedraaid, waardoor het onderlegplaatje aan 1 zijde omhoog is gaan staan.
Dat betekent dat de langwerpige afdekdop niet goed geplaatst kan worden. Dat is niet diep genoeg.
Tsja, en dan valt die er al heel snel uit en is het nieuwe er gelijk van af.:X

Niet getreurd en contact gemaakt met Mpartz.
Binnen enkele dagen had ik een nieuwe dop in de brievenbus.
Helemaal gratis, zonder bijkomende kosten! (terwijl het eigenlijk toch mijn eigen schuld was)

Alle hulde Mpartz:t:t
 
Voorvork keerringen en voorvork olie besteld.
Ondanks dat de levertijd op de site op 3-5 werkdagen stond toch na 2 werkdagen ontvangen.
Prima service weer.
 
1ste ervaring ook goed geregeld..

Had knipper glaasjes besteld en zat er keurig op te wachten.
Leverdatum was relatief bekend..

Bij nader inspectie bleek er op de motor dus NIET de originele lampjes te zitten.
Direct een mailtje gestuurd en het verhaal uit gelegd.

Totaal geen probleem en geld werd vrij snel terug gestort.

Goede vertrouwen in dus..
 
Terug
Bovenaan Onderaan