Ervaring met Richa Assen jas+broek?

Bramoto

Die hard MF'er
17 mei 2019
277
80
Hey allen,

Ik zat te kijken voor een lederen pak (tweedelig) en kwam op een redelijk budgetvriendelijk lederen jas en broek uit: Richa Assen. Ik vind winkels die deze verkopen, en ze staan officieel in de Richa 2019 collectie, maar ik vind hier zeer weinig tot geen reviews over.

Ik vind enkel een video van motorkledingcenter, en voor de rest zeer weinig. Is dit omdat het een nieuwere set is?

Mensen hier die deze hebben of iemand kennen die deze hebben en wat zijn de bevindingen?
 
Is een prima pak hoor! Ik heb het Richa Mugello pak gekocht, na het assen pak te passen. Ik heb het puur voor de looks gedaan, mugello pak heeft schouderbescherming en minder schreeuwerige logo's.
Pak zat net als het mugello pak van broek, maar mijn broek moest een lengtemaat zijn. Ik ben 1.90, en heb een L52 of long 52. En het assen pak heeft geen lengte maten dacht ik.
 
Heeft net als het mugello pak verluchting die open kan in de zomer en een binnenvoering. Ook hebben ze beiden geen "hump" op de rug, waardoor je een rugzak mee kan nemen (wat ik continu doe).
 
Merci voor de reactie! Aan het overwegen hem te kopen, aangezien het met een kleiner budget ook al kan.
 
Hallo,
Ik ben geïnteresseerd in het Leren motorpak van Richa type Assen, heb nog nooit een leren pak gehad. Iemand een schatting welke maat pak ik zou heben?
Ben 176 lang
Rond de 100 kilo heb dus een erg stevige bouw.

Alvast bedankt.
 
Inderdaad,zeker met een wat afwijkende lichaamsbouw zou ik geen risico nemen met online kopen,maar zeker gaan passen.
 
Inderdaad,zeker met een wat afwijkende lichaamsbouw zou ik geen risico nemen met online kopen,maar zeker gaan passen.
Ga morgen naar de motorkleding zaak om daar het een en ander te passen, misschien wordt het ook wel gewoon textiel maar wil zowel leer als textiel gaan passen. Vind een lerenpak namelijk altijd erg mooi om te zien.
 
Ik heb de Assen jas van Richa. Erg fijne jas die mij goed zit in maat 50 (normaal M). Mooi materiaal en genoeg vrijheid om te bewegen. Nu heb ik hem einde seizoen gekocht en amper wat kilometers ermee gemaakt, maar de indruk is goed. De broek heb ik niet gekocht.

Hij laat overigens aardig wat lucht door. Meer dan ik had verwacht. Dus echt niet geschikt voor de iets frissere dagen.
 
Ik heb sinds vorig jaar een textiel richa jas , koste flink geld zelfs met de grote korting
Maar geen centje pijn in de winter , alles best goed doordacht
 
Terug
Bovenaan Onderaan