Ervaring met Schoonus motoren uit Udenhout

Status
Niet open voor verdere reacties.

013-Remco

MF'er
26 dec 2009
72
0
Tilburg
Heeft iemand ervaring met Schoonus motoren uit Udenhout?
Ik heb daar een motor te koop zien staan maar ben niet bekend met die zaak.

www.schoonus-motoren.nl
 
Ik ken ze niet niet, maar de site ziet er leuk uit.
Ik zou zeggen rij er eens naar toe en maak er eens een praatje.
Krijg je toch de beste indruk van iemand.

RFast
 
Ja, een collega van mijn vriendin heeft daat haar motor gekocht.

Volgens mij heeft zij geen klachten over dit bedrijf. Verder voeren ze volgens mij vrij veel motoren in. En ze gaan voor je op zoek als je dat wilt. Verder moet je gewoon gaan kijken, als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen.
 
Ja, een collega van mijn vriendin heeft daat haar motor gekocht.

Volgens mij heeft zij geen klachten over dit bedrijf. Verder voeren ze volgens mij vrij veel motoren in. En ze gaan voor je op zoek als je dat wilt. Verder moet je gewoon gaan kijken, als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen.

Zou je eens willen informeren bij die collega van je vriendin wat voor ervaring die met dit bedrijf hebben?
 
Het beste is om zelf toch eens langs te gaan en een indruk te krijgen voor jezelf.

Ik ben er ooit eens geweest, jaren terug alweer...ik had net mijn rbw gehaald en ik was daar wezen kijken specifiek naar een RVF (ze haalden in die periode veel fietsen uit Dld, ze plaatsten genoeg reclame op internet. Import in opdracht was tevens voor een aantal motorzaken in de regio, althans dat vertelde een de verkopers mij). Zo ook die RVF die daar stond, alles zat erbij, extra onderhoudsbeurt, extra accessories, en indien gewenst op NL-kenteken voor kleine meerprijs (dat klopte, want ik had hem vooraf al gezien op mobile.de). Prima indruk gehad.

Jaren later ben ik weer eens opzoek naar een RVF, en tot mijn verbazing kom ik dezelfde fiets tegen bij een honda verzamelaar. Die vertelde me exact hetzelfde verhaal ;) en alles zat er nog gewoon bij (herken deze fiets direct ivm zeer aparte carbon demper).
Beste man heeft hem nog steeds, maar ik kwam toen voor een andere exemplaar.
 
een goede zaak ik heb er ook mijn gsx-r gekocht
en ik met een paar vrienden halen daar als onze onderdelen (banden) ander uitlaatsysteem bijv. ik kom er regelmatig
en de service is erg goed
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan