ervaring met supermotokleding.nl

Tja, mooi verhaal over zo'n inteeltproduct maar op wat voor een nieuws zit jij nu eigenlijk te wachten? :?


Op reacties van mensen die ook door deze vent zijn opgelicht en nog reacties zouden plaatsen. Website is overigens van het internet verdwenen.
Jammer dat enkele reacties zijn weggehaald.
Aangifte doen heeft wel zin.
 
zou inderdaad mooi zijn als deze "man" eindelijk gepakt word...

jammer EN begrijpelijk dat de adres gegevens zijn verwijderd, misschien was het al opgelost geweest als dit niet verwijderd was :P
 
Nou ik heb ook een brief van justitie gehad!

Zijn zaak is voor geweest en er wordt niet op vervolging overgegaan.

Schijnbaar loont het in dit land om de boel op te lichten!!!
Mocht het bij jullie anders zijn laat het me weten dan neem ik weer contact op met justitie.
 
oja voor diegene die Riny zijn adres willen.
onze vrienden van Supermotard.be mogen zijn adres nog wel online zetten!!
 
Nou ik heb ook een brief van justitie gehad!

Zijn zaak is voor geweest en er wordt niet op vervolging overgegaan.

Schijnbaar loont het in dit land om de boel op te lichten!!!
Mocht het bij jullie anders zijn laat het me weten dan neem ik weer contact op met justitie.
Dan kan je altijd nog een civiele procedure starten met andere gedupeerden. Samen kosten delen.
 
Dan kan je altijd nog een civiele procedure starten met andere gedupeerden. Samen kosten delen.

Ja inderdaad dat is een mogelijkheid.

Dus mensen die intressen hebben laat je horen.
We moeten wel meet een aardig ploegje zijn denk ik.

Het vervelende is ook dat je bij alle berichten over hem leest dat hij op zijn bank rekening geen rooie cent heeft en verders alles op de naam van zijn vriendin Marian staat.

Dus ons geld krijgen we waarschijnlijk nooit terug.
 
Daarom dat er ook niets op zijn naam staat. het huis waar hij in woont is van zijn vriendin en er staan ook geen voertuigen op zijn naam. dus er kan ook niets in beslag genomen worden.
 
Daarom dat er ook niets op zijn naam staat. het huis waar hij in woont is van zijn vriendin en er staan ook geen voertuigen op zijn naam. dus er kan ook niets in beslag genomen worden.


Nee inderdaad en maar stoer doen van andermans geld.

Snap niet dat ze hem in het BMX, cross of supermotard wereldje nog niet uitgekotst hebben.

Maar dat is misschien ook de reden dat hij wel eens van hobby wisselt.
 
Klopt en dat weet hij. Daarom licht hij mensen voor een paar honderd euro op.
Moet je hem daarom maar laten gaan?
Eigenlijk niet maar het rechtsysteem kanzulke figuren niet aanpakken met de huidige middelen of andere zaken gaan voor.
Zelf een civiele procedure starten kan maar zoals gezegd hij heeft alles op andere naam en bovendien kost een dergelijke zaak veel geld en tijd. In verleden zulke akkefietjes gehad en nu weer een. In mijn geval kan ik ween rechtzaak beginnen en zal hem winnen maar de tijd,kosten en frustraties wegen niet op tegen de winst. Helaas is dat vaak de praktijk.
 
Ik heb mijn geld wel teruggekregen, nadat ik aangifte gedaan had. Dus een gerechtelijke procedure starten heeft geen zin voor mij. Justitie heeft wel alle correspondentie via e-mail bij mij opgevraagd en gekregen. Ik wordt nog op de hoogte gehouden door justitie, volgens justitie. Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn geld wel teruggekregen, nadat ik aangifte gedaan had. Dus een gerechtelijke procedure starten heeft geen zin voor mij. Justitie heeft wel alle correspondentie via e-mail bij mij opgevraagd en gekregen. Ik wordt nog op de hoogte gehouden door justitie, volgens justitie. Ben benieuwd.

Was het een groot geldbedrag wat je van hem kreeg?
 
Was het een groot geldbedrag wat je van hem kreeg?


Was de prijs van een achterband, dus viel wel mee. Dus hiervoor een procedure op te starten had ook al geen zin.
Voor mij is de zaak afgedaan, maar wil wel weten hoe het afloopt met al die aangiften, of hij toch nog gestraft wordt voor zijn aso-gedrag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was het een groot geldbedrag wat je van hem kreeg?


Was de prijs van een achterband, dus viel wel mee. Dus hiervoor een procedure op te starten had ook al geen zin.
Voor mij is de zaak afgedaan, maar wil wel weten hoe het afloopt met al die aangiften, of hij toch nog gestraft wordt voor zijn aso-gedrag.
Was de prijs van een achterband, dus viel wel mee. Dus hiervoor een procedure op te starten had ook al geen zin.
Voor mij is de zaak afgedaan, maar wil wel weten hoe het afloopt met al die aangiften, of hij toch nog gestraft wordt voor zijn aso-gedrag.


Ik ook, ben benieuwd en hoop dat meer mensen die een zaak tegen hem hebben lopen van zich laten horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan