ervaring met supermotokleding.nl

Ik snap niet dat iemand nog in "zijn" team wilt rijden. zijn naam is ondertussen toch wel bekend?
 
Ik snap niet dat iemand nog in "zijn" team wilt rijden. zijn naam is ondertussen toch wel bekend?


Ja dat zou je zeggen he.
Maar ik vraag me af hoe echt alles op de site weer is want van de sponsoren die op de site staan klopt ook niet veel.
Dat supermoto nieuws is ook een projectje van Riny en ik kan me niet voorstellen dat Monster Energy drink hun sponsort.
 
Inmiddels hebben we via mail vernomen dat Riny bezig is met het voorbereiden van een rechtszaak tegen M-F omdat we een aantal replys uit dit topic niet willen censureren.

OOhhw...en er is ook al een kort geding opgestart tegen sommige individuele gebruikers. :+
(volgens zijn zeggen dan he..... ik vraag me alleen maar af hoe hij dan aan de personalia van die gebruikers is gekomen ;) )

Ik ben benieuwd wie er allemaal al een dagvaarding in de bus hebben gekregen ? Laat vooral eens horen hier ! :)





2 jaar geleden heeft hij, naar eigen zeggen, ook al een advocaat in de arm genomen om een zaak tegen M-F aan te spannen toen er gebruikerservaringen op M-F stonden die hem niet aanstonden. Daar hebben we ook nog niets van gehoord ??
 
Inmiddels hebben we via mail vernomen dat Riny bezig is met het voorbereiden van een rechtszaak tegen M-F omdat we een aantal replys uit dit topic niet willen censureren.

OOhhw...en er is ook al een kort geding opgestart tegen sommige individuele gebruikers. :+
(volgens zijn zeggen dan he..... ik vraag me alleen maar af hoe hij dan aan de personalia van die gebruikers is gekomen ;) )

Ik ben benieuwd wie er allemaal al een dagvaarding in de bus hebben gekregen ? Laat vooral eens horen hier ! :)





2 jaar geleden heeft hij, naar eigen zeggen, ook al een advocaat in de arm genomen om een zaak tegen M-F aan te spannen toen er gebruikerservaringen op M-F stonden die hem niet aanstonden. Daar hebben we ook nog niets van gehoord ??




Allemaal kwek kwek als je het mij vraagt. Hij kan MF helemaal niet verplichten om iets te gaan censureren.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels hebben we via mail vernomen dat Riny bezig is met het voorbereiden van een rechtszaak tegen M-F omdat we een aantal replys uit dit topic niet willen censureren.

OOhhw...en er is ook al een kort geding opgestart tegen sommige individuele gebruikers. :+
(volgens zijn zeggen dan he..... ik vraag me alleen maar af hoe hij dan aan de personalia van die gebruikers is gekomen ;) )

Ik ben benieuwd wie er allemaal al een dagvaarding in de bus hebben gekregen ? Laat vooral eens horen hier ! :)





2 jaar geleden heeft hij, naar eigen zeggen, ook al een advocaat in de arm genomen om een zaak tegen M-F aan te spannen toen er gebruikerservaringen op M-F stonden die hem niet aanstonden. Daar hebben we ook nog niets van gehoord ??

Z'n advocaat wacht nog steeds op betaling van een voorschot waarschijnlijk. Die heeft ook even lopen googlen :D
 
Wij van www.crosshelmen.nl wachten ook nog steeds op ons geld....we wachten op geld uit een factuur van 23-05-2011. Wellicht dat we het nog halen binnen 2 jaar :).

Geloof maar niet dat er iets op iemand af gaat komen als advocaten e.d. , hij heeft geen rode cent.
Ik heb al zoveel gelezen over dat hij roept over advocaten, smaad, laster en dat soort termen.
Ik kan in elk geval niet wachten op een dagvaarding haha

En er natuurlijk weer mensen die in zijn nieuwe project www.stbracingteam.nl zijn getrapt. Jammer want Riny is een rotte appel in de sport, zowel de BMX,MX en de Supermoto en ik geloof niet dat daar ooit verandering in zal komen.

Ik hoop voor hem dat hij deze gedragsstoornis ooit de baas zal worden, ik ben niet haatdragend en als ik mijn geld heb ontvangen ben ik blij. Misschien dat hij ooit zal proberen zijn naam te zuiveren, van mij krijgt hij geen 2e kans.
 
...

Geloof maar niet dat er iets op iemand af gaat komen als advocaten e.d. , hij heeft geen rode cent.
Ik heb al zoveel gelezen over dat hij roept over advocaten, smaad, laster en dat soort termen.
Ik kan in elk geval niet wachten op een dagvaarding haha
......


Dat is inmiddels ook mijn ervaring.

Enige tijd terug heb ik al wat heen- en weer gemaild over zaken op MF, di emeneer niet bevielen.

Toen werd er ook hoog van de toren geblazen, wat semi-juridische termen er door, maar loze lucht...

En nou onlangs weer.

Er zou van alle slopen, we zouden gebeld worden door een advocaat. Ik krijg de naam niet, geen kantoor, geen telefoonnummer. Anders zou ik zelf wel even gebeld hebben.

Kleine moeite, hoop plezier.

Maar ook dit keer valt deze persoon hard door de mand.

Los van het feit dat er richting mij / ons geen pootje is om op te staan, liegt deze persoon de boel bij elkaar. Van A tot Z. Hij probeert druk te zetten, zonder dat hij iets waar maakt, of zelfs kan waarmaken.

En lijkt weer heel erg op de ervaringen die ik in dit topic heb gelezen. Dat is dan ook de enige reden dat ik dit hier meld.

Mensen, wees in ieder geval een gewaarschuwd persoon! Het is aan jezelf de keuze om uit te maken wat je met hem en zijn zaken doet. De ervaringen van anderen staan hier keurig op een rij.

gr Marc

ps: je kunt mijn adres zo vinden, stuur maar een brief of zo.
 
Mij probeerde hij ook onder druk te zetten. hij ging klacht neerleggen bij de politie wegens smaad en laster.
Ik antwoorde dat de politie blij zal zijn dat hij een voet zou binnenzetten bij hun. hij is er al gekend genoeg!
Nooit iets van gekomen....

Hij heeft zelfs het lef omzichzelf voor te doen als politieagent om dan zo druk op een slachtoffer te zetten om bepaalde info te verwijderen van het internet.
compleet van de put gerukt die man....
 
Mij probeerde hij ook onder druk te zetten. hij ging klacht neerleggen bij de politie wegens smaad en laster.
Ik antwoorde dat de politie blij zal zijn dat hij een voet zou binnenzetten bij hun. hij is er al gekend genoeg!
Nooit iets van gekomen....

Hij heeft zelfs het lef omzichzelf voor te doen als politieagent om dan zo druk op een slachtoffer te zetten om bepaalde info te verwijderen van het internet.

compleet van de put gerukt die man....

Arme man...
 
ach op een dag licht hij de verkeerde op en word hij neergestoken, opgeruimd staat netjes dan.
 
Het is eindelijk zo ver. 4 november mag hij voor de meervoudige strafkamer bij de Rechtbank Midden-Nederland in Lelystad verschijnen. Er zijn meerdere aanklachten tegen hem verzameld. Dit na twee jaar. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
 
Het is eindelijk zo ver. 4 november mag hij voor de meervoudige strafkamer bij de Rechtbank Midden-Nederland in Lelystad verschijnen. Er zijn meerdere aanklachten tegen hem verzameld. Dit na twee jaar. Ik ben benieuwd naar het vervolg.
:?

Over wie hebben we het dan :?

En hoe laat ?
 
Misschien de topictitel aanpassen naar één die de lading beter dekt.. en in google in 1 oogopslag duidelijk de naam Riny van Nieuwenhuizen aan oplichting linkt O-) ?
 
Nou, voorlopig is hij alleen maar verdachte. Laten we eerst de uitspraak maar eens afwachten.
 
Vrij uit gaat hij sowieso niet.
Er zijn meerdere aanklachten.
Zitting is om 15:45 uur.

Ook met meerdere aanklachten kan iemand nog vrijgesproken worden. Ook dieven die op heterdaad opgenomen zijn met een HighDef camera , vervolgens herkend worden door de politie als veelpleger en aangehouden worden, worden vrijgesproken. Mits de rechter maar oncapabel danwel lui genoeg is is dat geen enkel probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan