Vrienden
Ik sta aan de vooravond van het ontroesten van meerdere tanks. Binnewerks
Nu zweven daar toch wat lastige vragen omheen. Allereerst is natuurlijk belangrijk hoever het complete ontroesten lukt. Het gaat mij er om dat er geen residu van roest en ontroester roe(s)t in het eten kan gooien doordat nog half loszittende deeltjes achterblijven die vervolgens de brandstofpomp of stationairsproeiers verstoppen. Hoe helder wordt het oppervlak in de tank?
Dan: Stel ik wil 3 tanks ontroesten, dat is denk ik ongeveer wat het is, kan dat met 1 fles, gooi ik drie flessen in één tank, dan in de volgende en daarna in de laatste of kan ik beter met 1 flesje per tank toe? En als er al nabehandeling noodzakelijk was, wat was dan??
Twee tanks zijn FZR600R tanks, daar kan je bijna met je hoofd in, dus ook met een spuitbus. Stel dat ik die van binnen wil beschermen: Is 2K epoxy daar een goede deklaag voor? Ik heb de tank van mijn RD gerepareerd met 2K epoxylijm en dat zit na 5 jaar nog, dat was een (p)lekje van 2 mm. Dat is als het dus gaat om bescherming als er geen Tank-Cure Coating in gaat. Ik ben overtuigd van de resultaten van Tank-Cure
Ik zou dus graag van U horen wat uw ervaring is met Tank-Cure en vooral waar het te kort schiet
Ik sta aan de vooravond van het ontroesten van meerdere tanks. Binnewerks
Nu zweven daar toch wat lastige vragen omheen. Allereerst is natuurlijk belangrijk hoever het complete ontroesten lukt. Het gaat mij er om dat er geen residu van roest en ontroester roe(s)t in het eten kan gooien doordat nog half loszittende deeltjes achterblijven die vervolgens de brandstofpomp of stationairsproeiers verstoppen. Hoe helder wordt het oppervlak in de tank?
Dan: Stel ik wil 3 tanks ontroesten, dat is denk ik ongeveer wat het is, kan dat met 1 fles, gooi ik drie flessen in één tank, dan in de volgende en daarna in de laatste of kan ik beter met 1 flesje per tank toe? En als er al nabehandeling noodzakelijk was, wat was dan??
Twee tanks zijn FZR600R tanks, daar kan je bijna met je hoofd in, dus ook met een spuitbus. Stel dat ik die van binnen wil beschermen: Is 2K epoxy daar een goede deklaag voor? Ik heb de tank van mijn RD gerepareerd met 2K epoxylijm en dat zit na 5 jaar nog, dat was een (p)lekje van 2 mm. Dat is als het dus gaat om bescherming als er geen Tank-Cure Coating in gaat. Ik ben overtuigd van de resultaten van Tank-Cure
Ik zou dus graag van U horen wat uw ervaring is met Tank-Cure en vooral waar het te kort schiet
Laatst bewerkt: