Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Wel trilt mijn kuip zo rond de 5000 toeren erg. Een vriend van mij heeft exact dezelde motor uit \'94 (geloof ik) en die heeft hetzelfde euvel.
Op Vrijdag 31 augustus 2001 11:24 schreef JK het volgende:Misschien eens op een TDM850 site kijken of het normaal is dat ie rond de 5000tpm trilt. Een Fazer 600 schijnt rond de 6000tpm te trillen.
Neef van mij heeft een TDM uit 99 gehad & was niet tevreden... Met een gemiddelde lichaamsbouw en 1.98 m lengte, had hij nogal last van wervelingen rond het hoofd. Na rondgekeken te hebben naar wat andere kapjes, bleek dat alleen bij een lagere stroomlijnkap de wervelingen minder werden... Dat veroorzaakte wel weer meer druk op het bovenlichaam... VFR 800i gekocht & rijdt nu al weer een half jar tevreden rond....Via via heb ik vernomen dat de Yamaha TDM 850 een geschikte motor zou zijn voor lange mensen. Is dat zo?
Nog een tip koop NIET het oude model 850
Dit type schijnt nogal problemen met de versnellingsbak te hebben
ja, das lekker diensteverlenend, zo kom ik dus aan die naamThanks![]()
Ik werk in de IT .. dus van nature een beetje lui van aard![]()
Op woensdag 09 januari 2002 22:40 schreef VeerBol het volgende:Zijn er maar 2 modellen? Zo nee, tot welk bj. noem je oud?
---------------------------------------------
er is volgens mij vanaf 1996 nieuw model op de markt
er zijn trouwens nu 3 modellen op de markt
1991 t/m 1996 1e modellen
1996 t/m 2001 2e modellen
2002 laatste model is nu 900 cc geworden