Ervaring met Vos motoren Dordrecht??

Nick Name

MF veteraan
12 apr 2002
18.708
801
Binnenkort moet ik op voor mijn A rijbewijs. Daarom ben ik nu een beetje aan het rondkijken naar motordealers. Zelf kom ik uit Dordrecht, de enigste motorzaak daar is Vos Motoren. Heeft iemand hier, daar toevallig ervaring mee, of suggesties voor een andere zaak?
 
Binnenkort moet ik op voor mijn A rijbewijs. Daarom ben ik nu een beetje aan het rondkijken naar motordealers. Zelf kom ik uit Dordrecht, de enigste motorzaak daar is Vos Motoren. Heeft iemand hier, daar toevallig ervaring mee, of suggesties voor een andere zaak?

Ga zeker eens kijken bij Siem de Vos in Goudriaan (gouwe zaak), Korteland Motoren in Hardinxveld (kom je niet weg zonder koffie en lijkt me een hele eerlijke zaak) en Hans Suiker in Alblasserdam (heb ik m'n motor vandaan, geen klachten). Met Vos in Dordt heb ik geen ervaring.
 
Ga zeker eens kijken bij Siem de Vos in Goudriaan (gouwe zaak), Korteland Motoren in Hardinxveld (kom je niet weg zonder koffie en lijkt me een hele eerlijke zaak) en Hans Suiker in Alblasserdam (heb ik m'n motor vandaan, geen klachten). Met Vos in Dordt heb ik geen ervaring.

thanx
 
Mee eens, ik heb er een motor vandaan en een vriend van mij ook. Beiden geen klachten.

En erg veel 2e-hands. Veel BMW, maar ook andere merken (zoals mijn oude FJ die hij maar niet kwijt raakt... iets om af te dingen).

Hij is officieel BMW-dealer en heeft ook veel Triumph staan (was vroeger geloof ik dealer). Gewoon een zaak waar nog effe tijd voor je genomen wordt. Ik vroeg laatst aan Siem of een bepaalde bok onder m'n Intruder zou passen. In plaats van een raar antwoord: dan passen we toch effe, ik heb hier een Intruder staan. Nooit een probleem. Ik kom daar graag!
 
nou,ik kom zelf ook uit dordrecht maar ga er alleen heen om een litertje olie te halen of zo maar verder niks bijzonders,hij heeft bij mij een schade gevalletje niet zo netjes afgehandeld; zodra hij merkte dat er aan mij niet zoveel te verdienen viel heeft hij erg veel gerekend voor het vaststellen van de schade en mijn motor snel in elkaar geknutselt,bandjes laat ik altijd bij hans suiker motoren doen....geen klachten daarover...en onderhoud bij van Keekum in Ridderkerk , wat me goed bevalt,verder vind ik de prijzen bij Vos van gebruikte motoren op Safe-niveau liggen als je begrijpt wat ik bedoel...
 
The first impression kills zeggen ze.

Ik was een keer naar Vos motoren geweest voor een koppelingshendel voor mijn Yamaha Diversion. De onderdelenboer zou volgende week langskomen en dan zouden ze het hebben zeiden ze. Maar helaas ze hadden, na inmiddels 2x te zijn langs geweest, het onderdeel nog steeds niet.

Deze ervaring heeft mij er eigenlijk van weerhouden nog verder naar Vos te gaan. En ik vind het zaakje eigenlijk ook vrij rommelig overkomen. Maar het kan natuurlijk best zijn dat hij voor andere merken veel meer op voorraad heeft.

Zelf breng ik mijn Div 600 naar tevredenheid naar Van Keekum in Ridderkerk.
 
The first impression kills zeggen ze.

Ik was een keer naar Vos motoren geweest voor een koppelingshendel voor mijn Yamaha Diversion. De onderdelenboer zou volgende week langskomen en dan zouden ze het hebben zeiden ze. Maar helaas ze hadden, na inmiddels 2x te zijn langs geweest, het onderdeel nog steeds niet.

Deze ervaring heeft mij er eigenlijk van weerhouden nog verder naar Vos te gaan. En ik vind het zaakje eigenlijk ook vrij rommelig overkomen. Maar het kan natuurlijk best zijn dat hij voor andere merken veel meer op voorraad heeft.

Zelf breng ik mijn Div 600 naar tevredenheid naar Van Keekum in Ridderkerk.
 
Oeps... en toen ging er iets fout met posten waardoor de reply er 2x in zit ;(
 
Ga altijd naar Keekem in Ridderkerk of Benjan (ook Ridderkerk) Geen problemen, eerlijke mensen en fatsoenlijke prijzen. :+
 
ik kom wel eens bij Vos motoren, ik dacht dat ik werdt belazert met m'n bandjes: ik had namelijk 15%korting gebiets en ik twijfelde of ik die wel had gehad..stond ook niet op de bon...maar alles bleek later in orde, de beurtjes doe ik zelf wel als het kan..Het gaat allemaal wel gehaast daar..
Die Aad van Kekem vindt ik maar een sjagarijn, maar heeft er wel verstand van

groetjezzz Kwakkie400!
 
Ja.. tenminste, me vader.
Slechte ervaringen, komt zijn afspraken nooit na.
Hij had eens een onderdeeltje besteld voor de modificatie van zijn FJR 1300. Dit was er na 3 weken nog niet :( (2 simepel rubbertjes!)
Ook weten ze niet wat klantvriendelijkeid is..
 
Laatst bewerkt:
Ik kom zelf uit Dordrecht en zelf met de nieuwe zaak van Vos in de Oudelandshoek is het nog steeds niet echt fantastisch.
Ik ben er al een paar keer geweest, maar ze moeten is wat aan 'management opleiding' doen. Moeder Vos loopt er zelfs nog rond en leeft nog in de jaren '70 :r .

Ga gewoon naar Korteland in Hardinxveld. Komt alles goed voor een goede prijs.
Vraag alleen geen korting op je motor. De prijzen zijn de verkoopprijzen, maar extra korting op accessoires en kleding is geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan