Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De ZX6R is de vreemdste/raar gevormde kawa die ik ooit gezien heb.. ik vind hem echt lelijk. (zijn opvolger is weer wel erg fraai)
De cbr 600rr is waanzinnig mooi gelijnd, en ik vind het eigenlijk een belediging om hem uberhaupt te vergelijken met die butt ugly zx6r.
(Afbeelding)
Maar ach, 't is jouw mening. En als ik op je site kijk dan lijken er meer dingen te zijn waar wij een verschillend idee van mooi over hebben.
CBR is ook mooi, alleen ja, seatpipes he. Je moet er van houden. En da's slechts mijn mening.
[me]ZX Brabo heeft op beide gereden, maar te weinig km's om een oordeel over de rij-eigenschappen te kunnen geven waar een ander wat aan heeft[/me]
Neuh, geen probleem.Ja idd tis mijn mening maar... maar toch zit het je niet lekker heheheh
Neuh, geen probleem.
Hele volksstammen zijn het niet eens met mijn mening, dus daar ben ik inmiddels wel aan gewend.
Ik doe het in 30 minuten (uitgaande van de demper, niet een volledig systeem vervangen)als je voor en circuitdag even de originele uitlaat moet monteren ben je bij de kawa 5 minuten bezig en bij de Honda 2 uur;
Dat is zeker iets waar je op moet letten. Omdat de tank een dummy is (de echte tank zit namelijk lager, voor een lager zwaartepunt), dus eigenlijk gewoon een kuipdeel is en hij niet behandeld is als een tank (extra krasvaste laklaag), gaat hij al na een paar 100 kilometers krassen en binnen de korste keren ziettie er niet meer uit. Dus als je een nieuwe 600RR koopt (of gebruikte), maak dan goede afspraken met de dealer dat voor je de motor meeneemt het tank-kuipdeel wordt voorzien van een 'krasvaste' laklaag. Let wel, je krijgt natuurlijk wel een klein kleurverschil met de rest van de motor (tenzij je de hele motor in een extra laklaag zet natuurlijk, haha).de tank van de Honda krast enorm (zeker van de zwarte);
Vergeet niet eerst even te vragen hoeveel je verzekering gaat kosten Tommy, dat kan nog wel eens tegenvallen voor een beginner...
Ik doe het in 30 minuten (uitgaande van de demper, niet een volledig systeem vervangen)Dat is zeker iets waar je op moet letten. Omdat de tank een dummy is (de echte tank zit namelijk lager, voor een lager zwaartepunt), dus eigenlijk gewoon een kuipdeel is en hij niet behandeld is als een tank (extra krasvaste laklaag), gaat hij al na een paar 100 kilometers krassen en binnen de korste keren ziettie er niet meer uit. Dus als je een nieuwe 600RR koopt (of gebruikte), maak dan goede afspraken met de dealer dat voor je de motor meeneemt het tank-kuipdeel wordt voorzien van een 'krasvaste' laklaag. Let wel, je krijgt natuurlijk wel een klein kleurverschil met de rest van de motor (tenzij je de hele motor in een extra laklaag zet natuurlijk, haha).
Gewoon lekker een ZX6-je kopen Tommy. Supermooie fiets, en het rijdt suuuuuuper als je toch besluit om iets vrij nieuws te kopen.
Goh, laat ik er nou net eentje te koop hebben