Ervaring Motor Centrum Eibergen?

Polly™

MF veteraan
14 feb 2008
3.041
476
Amsterdam
Zoals de titel al verraad ben ik op zoek naar mensen die ervaringen hebben met Motor Centrum Eibergen. En dan vooral bij aankopen van een occasion.
Zodra ik me motor heb verkocht ben ik van plan om een andere motor te kopen en nu staat er bij hun eentje waarin ik zeker ben geïnteresseerd.


Ik was van plan om ook bij een andere dealer te gaan kijken voor hetzelfde model motor maar na de ervaringen van klanten hier op het forum van die dealer, waar ik de naam niet van zal noemen, ben ik daar m.i. wijzelijk vanaf gestapt.
 
Laatst bewerkt:
Sinds een jaar heeft motor Eibergen een nieuwe eigenaar.

Ervaringen uit het verleden zouden dus wel eens niet maatgevend kunnen zijn.

Zelf ben ik er wel eens geweest en vond het erg vriendelijke mensen met verstand van zaken.
De geboden inruil was een beetje mager (maar niet extreem of zo hoor) en de nieuwe motor had m.i. de verkeerde kleur anders had ik nu wss op een Motor Eibergen motor gereden.
 
Vriendelijke gasten die weten waar ze het over hebben. Hebben altijd tijd je voor je. Vind wel dat ze een wat lage inruilprijs aanbieden. Maar misschien heeft dat te maken met door welke bril je kijkt. En ik lees al dat je daar geen last van gaat krijgen.

Kom er zelf dus graag.
 
Vriendelijke gasten die weten waar ze het over hebben. Hebben altijd tijd je voor je. Vind wel dat ze een wat lage inruilprijs aanbieden. Maar misschien heeft dat te maken met door welke bril je kijkt. En ik lees al dat je daar geen last van gaat krijgen.

Kom er zelf dus graag.
Hoe bedoel je?
 
Ik kom er voor het onderhoud van m'n Honda en de dingetjes er omheen. Geen klachten. Hoe ze met in- en verkoop zijn weet ik niet.
 
Jij wou toch eerst je motor particulier verkopen en dan kijken voor een andere? Heb je ook geen last vd lage inruilprijs die zij eventueel bieden.. Althans, ik denk dat hij dit bedoelt :P
Als een dealer mij de prijs geeft wat ik minimaal wil hebben voor de mijnes en zij hebben er een staan die ik wil is de keus snel gemaakt natuurlijk. Maar ja dat geld met alles ;)


Beetje krom geschreven in de openingspost geef ik toe.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week mijn Triumph daar gekocht (nieuw weliswaar)

Niks te klagen, prima bedrijf tot nu toe. Geen fratsen maar gewoon normaal, da's mijn indruk.

Naar welke motor kijk je ?
 
Ik heb vorige week mijn Triumph daar gekocht (nieuw weliswaar)

Niks te klagen, prima bedrijf tot nu toe. Geen fratsen maar gewoon normaal, da's mijn indruk.

Naar welke motor kijk je ? Nog even geen slapende honden wakker maken :+
Op je claxon na dan :+


Ps nee ik ben je niet aan het stalken _O- Zag je vraag in een ander topic waar je ook al een reactie op heb gehad trouwens :W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn S3 daar in 2008 nieuw gekocht.
Ik kreeg daar dus een veel hogere inruil dan ergens anders, wat de 200km rijden met gemak compenseerde :Y
Al met al vond ik het een fijne zaak.
 
Ook ik vond de inruil de moeite waard, ik moest namelijk ook 100 km enkel rijden. En nou dinsdasg voor de 1ste beurt weer!
 
Ik heb mijn S3 daar in 2008 nieuw gekocht.
Ik kreeg daar dus een veel hogere inruil dan ergens anders, wat de 200km rijden met gemak compenseerde :Y
Al met al vond ik het een fijne zaak.

Mijn vader heeft daar vorig jaar ook een Speed Triple 955i gekocht, en kreeg bij inruil ook een redelijke prijs. Daarna een klein garantie gevalletje gehad, allemaal netjes opgelost :) Prima zaak naar mijn mening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan