Ervaring motoraanhanger

Het is een beetje een bijzonder wagentje. Kan er geen merk bij vinden op internet.
Wel wat foto's. Verder vraag ik me inderdaad af of die überhaupt enige vorm van keuring heeft.

Ik heb in het verleden een aantal keer deze trailer geleend van een kennis, maar ik wil toch er toch zelf een. Vind het nooit zo prettig om alsmaar bij iemand aan te moeten kloppen.

419793_245636085527712_70720638_n.jpg


Als iemand daar het merk van herkent zou dat ook fraai zijn, ik heb ze wel eens vaker gezien met die stickers voorop.
:W
 
Het gaat me er juist om om geen lange stukken over de snelweg te hoeven rijden..
Ivm vierkante banden en onnodige slijtage, het is de bedoeling om dit jaar meer circuit te gaan rijden.
Rechte stukken zit ik liever in het koekblik, muziekje aan, prima.

Bedankt voor de input, maar voor mij is het niet handig. :)


Mark, dat zou misschien nog kunnen, met als basis een oude gewone aanhanger.
We hebben al een normale aanhanger, maar daar mag ik niks aan aanpassen. |(
De laatste keer heb ik er een wielklem in gezet en dan met spanbandjes vastgezet, ging ook wel.

Je hoeft ook helemaal niets aan te passen aan een normale aanhanger (zolang die er maar in past), een inrijklem of goot is absoluut niet nodig om je fiets goed vast te zetten (het vergemakkelijkt de boel wel).
 
Waarom kijk je dan naar zo'n bouwvallig aanhangertje als ik vragen mag?

Of je nu een inklapbare aanhanger moet uitbouwen of iets langer bezig bent met vastzetten, maakt qua tijd/gedoe weinig uit naar mijn mening.
 
Lekker laten staan dat ding, als je ziet hoe dun het staal is meteen achter de dissel en het kokerbalkje van de as + verlichting zit niet ver genoeg naar achteren. En zie nergens een typeplaatje...
 
Daarom vraag ik naar ervaringen. Ik was al niet meer van plan deze te kopen, zie hierboven.

En de aanhanger waar ik beschikking tot heb is nét lang genoeg om een xj600 op te kunnen vervoeren, diagonaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan