Ervaring Motorhuis Langezwaag

MarkMoto

MF'er
7 mrt 2007
44
0
Op de motorbeurs in Utrecht maakte ik kennis met Motorhuis Langezwaag. Leek me een prima partij. Ik had iets nodig en mailde met ze. Kreeg snel antwoord op mijn vragen en daarna heb ik een bestelling gedaan en geld overgemaakt. Sindsdien is het angstvallig stil. We zijn nu 6 weken verder en ik heb mijn spullen nog niet ontvangen. Op de mail wordt nu ineens niet meer gereageerd...
Iemand anders ervaring met deze partij?
 
Op de motorbeurs in Utrecht maakte ik kennis met Motorhuis Langezwaag. Leek me een prima partij. Ik had iets nodig en mailde met ze. Kreeg snel antwoord op mijn vragen en daarna heb ik een bestelling gedaan en geld overgemaakt. Sindsdien is het angstvallig stil. We zijn nu 6 weken verder en ik heb mijn spullen nog niet ontvangen. Op de mail wordt nu ineens niet meer gereageerd...
Iemand anders ervaring met deze partij?


_O-

ja, ik heb bij hun op de beurs een gear indicator gekocht, de kabel hoefde alleen nog maar geleverd te worden want de indicator zelf had ik al meegenomen.

ben nu ook 8 weken verder heb heb nog steeds geen kabel. heb die man ook al 8 keer gebeld en gisteren toevallig ook nog. Levertijd is tussen een week en 1 tot 2 maanden. :X

wordt er niet echt vrolijk van. :(

maarja kan niets anders dan wachten, heb het al betaal. hopelijk heb ik mijn r6 nog als de kabel binnen komt !


dus jij ook succes ermee :W
 
Ben ook in Utrecht bij hem geweest wat carbon besteld heb toen ook meteen betaald maar na 5 weken netjes al mijn spulletjes geleverd gekregen. Ik heb nu nog wat besteld en ben netjes gebeld dat hij alles in huis heeft maar nog op 1 ding zit te wachten(titanium bout die hij laat maken voor mij) dus van mij geen klachten.....
 
Ik heb nu bericht gekregen dat ze het druk hadden en dat er iemand ziek was. Het komt dus wel goed.
 
Ik heb een hier uit de omgeving (friesland) veel positievie geluiden gehoord over Motorhuis Langezwaag, zelf (nog) geen ervaring met ze.
 
Uiteindelijk heb ik een pakketje ontvangen, maar dat waren niet de juiste spullen. Die heb ik teruggestuurd en daarna kwam wel wat ik gevraagd had.
De verzendkosten voor het terugsturen worden niet vergoed. Daardoor heb ik niet alleen lang moeten wachten, maar ook 2 keer verzendkosten moeten betalen.
Mijn ervaring was dus niet zo positief.
 
Ik kan hier iedereen gerust stellen, 100% betrouwbaar.

Mijn racer (gsxr1000k5) wordt door Mikus onderhouden. Rijdt zelf op dezelfde fiets in de ZAC en CUP (k6). Die van hem en van mij zijn racetechnisch identiek afgesteld.

Ben heel tevreden.
 
Hey kijk een forumpje over het motorhuis, ik heb dezelfde ervaring heb nu 2,5 weken moeten wachten op mijn schijven (redelijk snel in vergelijking met 5 en 8 weken van jullie) hij (mikis) heeft het wel aangegeven dat het wat langer zou duren.

Alleen nu krijg ik 2 verschillende, opgebeld en ga ze terugsturen hij gaat het regelen voor me zegt hij. Over de verzendkosten terug heb ik het nog niet gehad maar hoop dat hij bij een eventuele vervolg bestelling mij ook eens matst. O-)

Dus To Be Continued!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan