ervaring motorwebshop.com iemand???

juupje

MF'er
3 jul 2008
34
0
Hallo Allemaal,

Ik had een leuke helm voor een leuke prijs gezien op www.motorwebshop.com

Heeft iemand ervaring met deze winkel?

Mvg Hans
 
Ooit eens een agv vizier besteld...duurde wel erg lang (een maand) maarja was niet op voorraad dus dat kan dan gebeuren.
 
Zoeken

er zijn heel veel ervaringen. Positief en negatief. Ik heb er tot 3x toe een helm besteld. Ik krijg persoonlijk snel reactie terug op mijn vragen en mag ook persoonlijk mijn spullen afhalen. Ik ben er tevreden over.
 
goede ervaringen, goede service gehad toen mijn Nolan N-com module het niet deed, binnen 2 dagen een nieuwe!
 
Heb er laatst mijn helm besteld.
Kreeg deze ook al snel toegestuurd. *D
Er was alleen 1 minpuntje, de bestelling was niet compleet. Ik kreeg namelijk een helm zonder vizier. -O-
Maar nadat ik vervolgens meteen een mailtje had gestuurd (ik zag nergens een foon#), kreeg ik dezelfde dag al een reactie terug, met als gevolg dat ik de volgende dag de vizier alsnog binnen had. *O*
 
Heb er laatst mijn helm besteld.
Kreeg deze ook al snel toegestuurd. *D
Er was alleen 1 minpuntje, de bestelling was niet compleet. Ik kreeg namelijk een helm zonder vizier. -O-
Maar nadat ik vervolgens meteen een mailtje had gestuurd (ik zag nergens een foon#), kreeg ik dezelfde dag al een reactie terug, met als gevolg dat ik de volgende dag de vizier alsnog binnen had. *O*

Wat maakt dat nou uit? Een vizier is toch alleen maar onnodig onafgeveerd gewicht.





:+
 
Ik heb mijn bestelling geplaats hoor (anderhalve week geleden) maar nog weinig gehoord......
 
Heb mijn helm binnen hoor, alles super gelopen mooie helm voor een super prijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan