Ervaring motorzaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is alleen laster mitst TS het verhaal uit zijn duimpie zuigt

Waar jij naar opzoek bent is smaad al vind ik dat mits het verhaal waar is het algemeen belang zeker wordt gediend.

Misschien denk ik ook dat TS het verhaal uit zijn duimpie zuigt...
3 berichten en enkel geregistreerd om dit verhaalt erop te gooien?

zo heb ik er hier nog zien passeren...

dus ik ben niet opzoek, ik heb reeds gevonden.
(toch bedankt om te weten wat ik denk)
 
Of omgekeerd,
ik hoop dat topicstarter een goede advocaat heeft, want dit is laster en eerroof?

of Ts moest vandaag gewoon werken en kon even niet reageren/ zijn post toelichten en heeft achteraf gezien toch een punt.

stelletje ouwewijven! heb gewoon ff geduld.
:')
 
als mijn vader van 69 was mishandeld, had ie de andere dagen van de week ook dicht gekunt, had hem verbouwd en de zaak ook een beetje, effe er vanuit gaand dat dit verhaal waar is
 
wat heeft reageren/toelichten te maken met het feit dat ik het niet geloof???

wat jij gelooft is helemaal niet relevant, mischien geloof je wel in roze olifanten met bionische flaporen, weet ik veel.
Ts is kennelijk nog niet in staat geweest om meer te vertellen over hoe een en ander is verlopen daar. Da,s het enige wat ik daar mee wil zeggen.

voor hetzelfde geld klopt dat hele verhaal. Maar zonder e.e.a. toe te lichten zal die jou dus niet kunnen overtuigen.
Daarmee heb je Ts dus op voorhand al bestempeld als leugenaar.

:W
 
Staat een mooie FZ1 te koop :9~ alleen een beetje ver om te gaan kijken.
Bedankt voor de tip :}
 
Laatst bewerkt:
Papa is 72, maar ik kan me niet voorstellen dat ie geen knal terug geeft.
 
Misschien denk ik ook dat TS het verhaal uit zijn duimpie zuigt...
3 berichten en enkel geregistreerd om dit verhaalt erop te gooien?

zo heb ik er hier nog zien passeren...

dus ik ben niet opzoek, ik heb reeds gevonden.
(toch bedankt om te weten wat ik denk)


Geen probleem, want wat jij hebt gevonden is een holle spiegel. Leuk om iemand van laster te beschuldigen omdat jij DENKT dat TS het verhaal uit zijn duimpje zuigt maar dat is zelf al smaad. Je doet dus het gene waar je iemand van beschuldigd. Het gaat er niet om wat ik denk, wat jij denkt, wat TS denkt het gaat er om wat de feiten aantonen. En totdat [piep] anders aangeeft is het aannemelijk om dit voor waar aan te nemen en dus geen laster maar hoogstens smaad. Vervolgens pleeg jij zelf smaad door publiekelijk TS te beschuldigen van liegen omdat jij DENKT dat hij de waarheid niet spreekt, kortom niet gebaseerd op feiten.

Maar ik ben blij dat ik je weer op de weg heb kunnen helpen. Daarbij heb ik overigens nooit gepretendeerd te weten wat jij denkt. Jij geeft zelf iets aan, en dat is in elke context waarin jou tekst gelezen kan worden fout. Hierbij geef ik aan wat het dan wel is gezien jou tekst. Dat heeft niets te maken met wat ik denk over jou of jouw mening dat heeft gewoon te maken met het geen wat je op het digitale papier hebt gezet.

Maar verder heel veel succes met je verdere 'bevindingen'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat jij gelooft is helemaal niet relevant, mischien geloof je wel in roze olifanten met bionische flaporen, weet ik veel.
Ts is kennelijk nog niet in staat geweest om meer te vertellen over hoe een en ander is verlopen daar. Da,s het enige wat ik daar mee wil zeggen.

voor hetzelfde geld klopt dat hele verhaal. Maar zonder e.e.a. toe te lichten zal die jou dus niet kunnen overtuigen.
Daarmee heb je Ts dus op voorhand al bestempeld als leugenaar.

:W

Dus met extra toelichting van de TS zou het verhaal ineens overtuigender kunnen worden?

Het is sowieso kansloos om dit soort dingen op het i-net te zetten, zonder eerst de rechtsgang te bewandelen... dit is gewoon het recht in eigen hand nemen en volgens mij is dat niet de juiste manier ook al lucht het misschien wel op ;)
 
Laatst bewerkt:
Dus met extra toelichting van de TS zou het verhaal ineens overtuigender kunnen worden?

Het is sowieso kansloos om dit soort dingen op het i-net te zetten, zonder eerst te rechtsgang te bewandelen... dit is gewoon het recht in eigen hand nemen en volgens mij is dat niet de juiste manier ook al lucht het misschien wel op ;)

Inderdaad het recht van vrijheid van meningsuiting.

Ik wil het hier niet opnemen voor TS en/of [piep], ik wil in dit topic gewoon een eerlijk weer woord zien. Maar juist iedereen die het oneerlijk voor [piep] vind heeft weer iets over TS zelf te zeggen. Beetje nuance en neutraliteit kan best totdat we de andere kant van het verhaal weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen probleem, want wat jij hebt gevonden is een holle spiegel. Leuk om iemand van laster te beschuldigen omdat jij DENKT dat TS het verhaal uit zijn duimpje zuigt maar dat is zelf al smaad. Je doet dus het gene waar je iemand van beschuldigd. Het gaat er niet om wat ik denk, wat jij denkt, wat TS denkt het gaat er om wat de feiten aantonen. En totdat [piep] anders aangeeft is het aannemelijk om dit voor waar aan te nemen en dus geen laster maar hoogstens smaad. Vervolgens pleeg jij zelf smaad door publiekelijk TS te beschuldigen van liegen omdat jij DENKT dat hij de waarheid niet spreekt, kortom niet gebaseerd op feiten.

Maar ik ben blij dat ik je weer op de weg heb kunnen helpen. Daarbij heb ik overigens nooit gepretendeerd te weten wat jij denkt. Jij geeft zelf iets aan, en dat is in elke context waarin jou tekst gelezen kan worden fout. Hierbij geef ik aan wat het dan wel is gezien jou tekst. Dat heeft niets te maken met wat ik denk over jou of jouw mening dat heeft gewoon te maken met het geen wat je op het digitale papier hebt gezet.

Maar verder heel veel succes met je verdere 'bevindingen'
wat ben jij een straal... :-)

jij fout ik fout iedereen fout, ik mag denken wat ik wil
en als u dat niet aanstaat: reageert er dan niet op :-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad het recht van vrijheid van meningsuiting.

Ik wil het hier niet opnemen voor TS en/of [piep], ik wil in dit topic gewoon een eerlijk weer woord zien. Maar juist iedereen die het oneerlijk voor [piep] vind heeft weer iets over TS zelf te zeggen. Beetje nuance en neutraliteit kan best totdat we de andere kant van het verhaal weten.
Het verhaal van TS heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad het recht van vrijheid van meningsuiting.

Ik wil het hier niet opnemen voor TS en/of [piep], ik wil in dit topic gewoon een eerlijk weer woord zien. Maar juist iedereen die het oneerlijk voor [piep] vind heeft weer iets over TS zelf te zeggen. Beetje nuance en neutraliteit kan best totdat we de andere kant van het verhaal weten.
en dus jij mag je mening uiten,
maar ik niet?

lol je bent grappig :-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat ben jij een straal... :-)

jij fout ik fout iedereen fout, ik mag denken wat ik wil
en als u dat niet aanstaat: reageert er dan niet op :-)

Pfff is lezen tegenwoordig zo moeilijk? Ik zeg nergens dat jij niet mag denken wat jij wilt, je zou best mogen zeggen dat jij denkt dat TS alles uit zijn duim zuigt. Net zoals als dat ik mag denken en vermelden dat ik betwijfel of jij op de basisschool uberhaupt begrijpend lezen hebt gehaald omdat lezen en daarna begrijpen voor jou blijkbaar heel moeilijk is. En weer spreek jij je zelf tegen met dat als het mij niet aanstaat ik er dan niet op moet reageren, terwijl jij zelf exact dit doet. De actie van TS staat jou niet aan maar je reageerd er wel...........

Nogmaals van mij mag jij DENKEN en zeggen wat jij wilt, maakt mij allemaal niets uit. Maar als jij hierbij dan met termen komt aansmijten en hierbij drastische fout zit c.q. jij zelf nog deze actie (smaad) pleegt dan is het mijn goed recht om hier op reageren.

Welkom in Nederland.

en dus jij mag je mening uiten,
maar ik niet?

lol je bent grappig :-)

Lol en jij bent echt te dom.
Ik heb nergens vermeld dat jij je mening niet zou mogen uiten. Wel heb ik vermeld dat in dit topic, dat ik graag het weerwoord van [piep] hoor, ik nieuwsgierig ben naar de koffie dame, even uitgelegd dat het laster kan betreffen, en vervolgens hier deze gezellige O-) verwisseling van woorden met jou begonnen. Maar gezien je tot nu toe vertoonde lees niveau betwijfel ik of jij dit gelezen zult hebben.


*EDIT*

mijn mening telde niet mee omdat ik hem niet geloof,

en jij kan dus niet begrijpen lezen?

Nogmaals prima als jij je mening laat horen maar dan valt het te verwachten op een open forum dat jij daar, indien mensen hier anders over denken c.q. dit in hun ogen fout is, je hier weerwoord over krijgt.

Oh en je laatste opmerking doet mij denken aan een pot en een ketel die beide een beetje zwart zijn O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hee ook al een pot en een ketel, leuk kunnen we een kook forum beginnen terwijl anderen hun mening wel of niet geven in afwachting van ts of [piep]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hee ook al een pot en een ketel, leuk kunnen we een kook forum beginnen terwijl anderen hun mening wel of niet geven in afwachting van ts of de heer de [piep]

Wat zegt dat nou over mijn niveau van humor dat ik hierom moet lachen? :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus met extra toelichting van de TS zou het verhaal ineens overtuigender kunnen worden?

zou zo maar eens kunnen ja, zodra hij meer inhoudelijk over de toedracht verteld.
Hoe en wat zich nu feitelijk heeft voorgedaan. Tenslotte kennen we allemaal de ware toedracht niet. Maar staan we allemaal wel met aannames klaar.

Begrijp me niet verkeerd, kan ook zijn dat het verhaal stinkt... kan.
Maar als er serieus iets is voorgevallen denk ik dat TS zijn ervaringen als waarschuwing om herhaling te voorkomen hier best neer kan zetten.
Dat is nl wat we doen hier toch, ervaringen delen.


Het is sowieso kansloos om dit soort dingen op het i-net te zetten, zonder eerst de rechtsgang te bewandelen... dit is gewoon het recht in eigen hand nemen en volgens mij is dat niet de juiste manier ook al lucht het misschien wel op ;)

Ja we gaan wachten tot de rechtsgang is bewandeld, en daarna posten we de mosterd na de maaltijd :')
Je verhaal of mening op het net zetten heeft niets met eigen rechter spelen van doen.
Hoogstens iets met vrijheid van meningsuiting en goed fatsoen.
En het is aan een ieder vrij om te geloven wat daar allemaal van waar is of niet.
Of ben je van mening dat alles op het net op waarheid berust :?
(niet op antwoorden hoor want het interesseert me feitelijk geen zak ;) )
 
zou zo maar eens kunnen ja, zodra hij meer inhoudelijk over de toedracht verteld.
Hoe en wat zich nu feitelijk heeft voorgedaan. Tenslotte kennen we allemaal de ware toedracht niet. Maar staan we allemaal wel met aannames klaar.

Begrijp me niet verkeerd, kan ook zijn dat het verhaal stinkt... kan.
Maar als er serieus iets is voorgevallen denk ik dat TS zijn ervaringen als waarschuwing om herhaling te voorkomen hier best neer kan zetten.
Dat is nl wat we doen hier toch, ervaringen delen.Ja we gaan wachten tot de rechtsgang is bewandeld, en daarna posten we de mosterd na de maaltijd :')
Je verhaal of mening op het net zetten heeft niets met eigen rechter spelen van doen.
Hoogstens iets met vrijheid van meningsuiting en goed fatsoen.
En het is aan een ieder vrij om te geloven wat daar allemaal van waar is of niet.
Of ben je van mening dat alles op het net op waarheid berust :?
(niet op antwoorden hoor want het interesseert me feitelijk geen zak ;) )

Damn... vond het net interessant worden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan