Ervaring motorzaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
images
 
Lol jij had hem dus ook gezien, wilde al iets vermelden temeer de plaatser van dat plaatje vrouw is _O-

Maarja had al een beetje genoeg gezegd in dit topic he, denkt iemand anders dan ook zo over. Jammer dat dit dan via de PM gaat, anders kunnen mensen tenminste nog lachen of hun popcorn opsmullen totdat [piep] eindelijk reageert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lol jij had hem dus ook gezien, wilde al iets vermelden temeer de plaatser van dat plaatje vrouw is _O-

Maarja had al een beetje genoeg gezegd in dit topic he, denkt iemand anders dan ook zo over. Jammer dat dit dan via de PM gaat, anders kunnen mensen tenminste nog lachen of hun popcorn opsmullen totdat [piep] eindelijk reageert.

Ligt eraan wie die gene is ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lol jij had hem dus ook gezien, wilde al iets vermelden temeer de plaatser van dat plaatje vrouw is _O-

Maarja had al een beetje genoeg gezegd in dit topic he, denkt iemand anders dan ook zo over. Jammer dat dit dan via de PM gaat, anders kunnen mensen tenminste nog lachen of hun popcorn opsmullen totdat [piep]eindelijk reageert.


Ik vond de beledigingen die we naar elkaar gingen werpen niet meer passen in het licht van deze discussie.
Vandaar liever het privé bericht...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jah wat denk je .......met zon koffiedame heeft [piep] altijd gelijk :P
ik heb deze dame in het echt gezien bij [piep], nadeel van haar is dat ze bijna omvalt omdat ze heel kleine voetjes heeft.
dit komt volgens haar omdat er in de schaduw niets groeit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jah wat denk je .......met zon koffiedame heeft [piep] altijd gelijk :P

Zou zelfs voor koffie willen betalen daar _O-


Maar eerlijk is eerlijk. het zou wel prettig zijn als of TS of[piep] zou reageren.
Anders schiet het ook niet op hier :Z
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar eerlijk is eerlijk. het zou wel prettig zijn als of TS of [piep] zou reageren.
Anders schiet het ook niet op hier :Z

Heb het een beetje in de gaten gehouden, maar TS is wel enkele malen vandaag aanwezig geweest om dit topic te checken :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen motor gekocht bij [piep]. Ik ben wel een keer op de bonnefooi langsgegaan. De zaak was dicht, maar hij was wel aanwezig. Hij was zo vriendelijk even de deur open te doen zodat we even naar een ouwe Goldwing konden kijken. Zijn handel is voornamelijk motoren opkopen en exporteren naar het buitenland. Particuliere verkoop doet hij maar in beperkte mate.

Het lijkt een beetje een trend te worden om als je een slechte ervaring hebt gehad met koop/verkoop van een motor of motoronderdelen hier op het forum te registreren en vervolgens een hoop stennis te maken.
Het lijkt me heel erg sterk dat een eigenaar van een redelijk grote motorzaak vanwege een accu van een paar euro klappen uitdeelt.

Als [piep] verstandig is, reageert hij hier niet.
Als TS verstandig is probeert hij dit op een andere manier op te lossen.

Hier bereik je namelijk niets mee. :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als [piep] verstandig is, reageert hij hier niet.
Als TS verstandig is probeert hij dit op een andere manier op te lossen.

Hier bereik je namelijk niets mee. :N
Als [piep]verstandig is vertelt hij hier wat er gebeurt is, legt uit dat de TS(zn pa) misschien wel iets heel anders gedaan heeft dan gezegd, en laat weten hoe hij verder de zaak af gaat handelen. Zodat wij weten dat [piep] helemaal niet zo'n rotzak is, en de TS gewoon probeert de zaak zwart te maken, of wat er dan ook gaande is.

Op dit moment is het wel raden wat er aan de hand is natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De richtlijnen op MF zijn duidelijk genoeg: [FAQ=richtlijnen,bozetopics]Richtlijnen: Boze topics door nieuwe gebruikers[/FAQ]

Daarom een slotje. De topicstarter of de desbetreffende motorzaak mag contact met me opnemen als er nog vragen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan