Ervaring opdoen!!

In oktober 2001 heb ik een VRO 1 cursus gevolgd. Het was heel leuk, gezellig en leerzaam. Ik had eerlijk gezegd ged8 dat het iets moeilijker was kwa oefeningen en zo. Het w88 voordat je weer aan de beurt was bij bepaalde oefeningen vond ik soms lang duren. Naar mijn idee zijn de groepen dan te groot.

Dit jaar ga ik zeker de VRO 2 volgen en misschien zelfs 3 r-8-r aan.Wat betreft de uitlaat: ik heb zelf een Vampire. Ik heb wel heel bewust mijn demper er die dag ingedaan, anders was ik denk ik wel weggestuurd. Zonder demper maakt ie echt een klere herrie!!

Hier één van mijn gymnastiekoefeningetjes voor onderweg: handjes en voetjes tegelijkertijd los!!

pic...

Kun je dat ook als je rijdt? ;)
 
Die MRO cursussen, gaan die ook via de KNMV of waar kan ik hier info over vinden?

MRO is meen in een samenwerkingsverband tussen Vrijuit en de ANWB/Promotor. www.stichting-mro.nl/

Bij MRO A ga je met de motor de \'speeltuin\' in, volgens mij heb ik dat bij VRO I niet gedaan. Leukste was de bal op het paaltje. Das een paaltje, in het middelpunt van een circel. Op de omtrek van die circel staat nog een paaltje. Aan het middelste paaltje zit een touw, met daaraan een bal. Dat touw is ongeveer even lang als de straal van de circel (iets van 1,5m of zo). De bal ligt op de buitenste paal. Het idee is dat je
de bal oppakt, twee keer op de circel rijdt, en weer teruglegt.
 
Kun je dat ook als je rijdt? ;)


\'t Ziet er misschien niet zo uit, maar ik rijd hier echt hoor!! En dat zijn natuurlijk niet de enige kunstjes.

Wat d8 je o.a. van een amazonezit of staande rijden (maar dan wel op de stepjes, ik durf niet op het zadel te gaan staan). Leuk, moet je echt eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
\'t Ziet er misschien niet zo uit, maar ik rijd hier echt hoor!! En dat zijn natuurlijk niet de enige kunstjes.

Wat d8 je o.a. van een amazonezit of staande rijden (maar dan wel op de stepjes, ik durf niet op het zadel te gaan staan). Leuk, moet je echt eens proberen.

Dus als je alle VRO\'s hebt gedaan kan je je eigen maniacs-video opnemen })
 
:} Thanx allen :} ,

Ik heb me }) net }) opgegeven voor Circuit Rijvaardigheidstraining Motor: (Module A) op 5 mei bij stichting MRO. Dit was heel goed te doen zonder echt ervaring volgens de (heel aardige) madam aan de telefoon.

Proberen maar dus :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan