ervaring remappen van k4 gsx-r 750

SchnellSchnell

Die hard MF'er
12 apr 2004
453
0
heeft iemand in hier ervaring met het remapped van de injectie dmv van de Yoshimura box ?

Waar kun je zoiets laten doen en hoeveel kost dat.

de 750 heeft nl een beetje aan/uit gedrag bij lage/middel hoge toeren. Da's niet fijn.

Hee Mossel, waarom niet gelijk een P.C??

Alles zit op je brommer, WP, Braking, enz, mist dit nog niet??

Hulpmonteurtje wil wel helpen inbouwen, Mappen i.s.m. Frankie, is dat nix??

heeft iemand in hier ervaring met het remapped van de injectie dmv van de Yoshimura box ?

Waar kun je zoiets laten doen en hoeveel kost dat.

de 750 heeft nl een beetje aan/uit gedrag bij lage/middel hoge toeren. Da's niet fijn.
Ik pers vind dit hoogstens irritant op deze fiets de oude 750 had hier totaal geen last van.
Vind het zeer vermoeiend rijden en wil hier zeker wat aan doen.

Ik pers vind dit hoogstens irritant op deze fiets de oude 750 had hier totaal geen last van.
Vind het zeer vermoeiend rijden en wil hier zeker wat aan doen.
:^ Na 4500 km ermee gereden te hebben is dit ook mijn punt van kritiek.

Aan/uit gevoel kan je wel wat aan doen, en van onderuit beter oppakken ook, Mapje is al geboren trouwens... meestal beetje aanpassen en klaar.
Er komen ook fluisterdempers, die wel helemaal "open" zijn, dan pak je wel een pk of 5 waarschijnlijk, kom je toch weer iets dichter bij een blade....
Ik bouw het wel met je in, kosteloos.

Ik ben as. zaterdag bij Ruud Fredriks (ik blijf 'm wel trouw voor de 3de keer)

De bedoeling is om de PCIII van mijn gsxr600k2 af te stellen. De laatste keer had ik 104.9 bhp. Sommige zeggen dat het veel beter kan, moet tot 110 pk kunnen komen.
Ik twijfel er aan, want de motor is verder helemaal origineel.

Heeft er iemand ervaring mee? Is 105 pk max wat je er uit kan halen?

Ik heb een 600i van 2001 gehad, vermogen kwam er niet veel meer uit dan jij hebt, iets zuiniger wel....

Ik had wel direct een open demper, ging naar 108pk A-wiel.

Kelken, uitlaatsysteem, K&N, weinig hielp bij zo'n ding...

op de onsteking (verstellen) reageerde de fiets ook niet erg.

Terug
Bovenaan Onderaan