ervaring Ruud Freriks

ivh

MF'er
7 apr 2003
190
0
s-'Heerenberg
zijn er mensen hier die ervaring hebben met ruud freriks en met name de chip voor de rsv mille?


graag jullie reacties!!
 
he,wat zeg je :P ;)
_O-
wil mijn ktm ook laten nakijken cq bijstellen bij freriks,hoe werkt dat met een k&n filter,moet of word je bak dan aangepast?.

het is een 640 SuperMoto uit 2006 met standaard carburateur en 2 slip on Akrapovic dempers,vermoed dat de sproeiers dan ook vervangen dienen te worden?

hoop op antwoord Rinuz ;)
Alleen sproeiers. Waarom iets met de bak. :?

Misschien zelf een wat langere eindoverbrenging met je voor/achtertandwiel voor snelweggebruik regelen.. Maar dat weet je zelf ook wel. :P

Dag oma. :W

Edit.. sorry.. luchtfilterbak. _O- :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
_O-Alleen sproeiers. Waarom iets met de bak. :?

Misschien zelf een wat langere eindoverbrenging met je voor/achtertandwiel voor snelweggebruik regelen.. Maar dat weet je zelf ook wel. :P

Dag oma. :W

Edit.. sorry.. luchtfilterbak. _O- :+ :+ :+ :+ :+ :+
als je een K&N filter erin wilt hebben zal de filterbak toch wat anders aangepast moeten neem ik aan,of kan je die 1 op 1 overbrengen????
 
Past 1 op 1, maar soms wil je wat mer lucht hebben zodat er een hoop deksels en geluiddempers er vanaf gehaald worden en er gaten in gemaakt worden. Zo ging het bij mij.
 
Ik ben bij Ruud Fredriks geweest toen ik grote problemen had mijn GSX1168turbo goed te krijgen. Met name Rinus heeft me enorm gematst en het vuur uit zijn sloffen gelopen om me te helpen. TOP kluppie daar in Goes.

Marco.
 
Service is gewoon perfect.. en de kennis.. tja. Van 40cc polini 2t tot 500cc 1 2t pitters, van daxjes tot 1800cc HD twins. Als ze je bij RF Dynojet niet kunnen helpen dan kunnen ze dat nergens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan