Ervaring SP Engineering

Geen ervaring mee. Ziet er wel goed uit. Weet niet hoe ze in de rest van de eu tegen een uk-keurmerk aan kijken. Maar zou het zelf wel aandurven.
En een onbekend merk... hier op mf is nog een topic te vinden dat g&g onbekend was en de meeste mensen het niet aan zouden durven.
Nu zijn de levertijden langer omdat de vraag jaar na jaar zoveel groter wordt.

Als hij je aanspreekt; bestellen! Gewoon een pionier zijn en hier een review schrijven!
 
UK keurmerk is niet geldig in EU.
Bij controle en een beetje pech ben je de sjaak.
 
Toch zou ik het wel aandurven. Er zit 'een' keurmerk op, waar Engelsen zelf waarschijnlijk ook mee weg komen op het vasteland. Daarnaast heb je een db-killer erin, dus zoveel herrie zal het niet maken. Als de rest van de motor in orde is en je niet te gek hebt gedaan zal het denk ik allemaal wel los lopen. Je houdt je echter niet aan de regels dus je loopt het risico op een boete. Ik zou het risico(otje) wel durven lopen. Maargoed, dat is inderdaad allemaal gokken.
 
Is de UK keurmerk "strenger" dan het EU keurmerk? In dat geval zou je toch niks te vrezen hebben lijkt mij?
Ik meen me te herinneren dat omtremt de geluidseisen het EU keurmerk niks zegt, maar een daadwerkelijke meting van het geluid aan de hand van de geluids specificaties op het kentekenbewijs geldig is?
 
Laatst bewerkt:
Stoute schoenen aan gedaan en besteld ^.^.

Zodra die onder m'n motor dit zou ik even de tijd nemen om een review te schrijvrn.
 
cMGEbeA.jpg

sowieso al het totaal plaatje, demper zo dat ze alleen maar een linkpijp hoeven te verzinnen voor een andere motor.
Oppervlak van de demperhuls zelf ziet er erg lelijk uit. sinaasappel huid is goed te zien op de andere fotos
Demper-ophang-klem zit er ook flinterdun uit, zodoende zal die wel wat gaan zwabberen en uiteindelijk lekken op de linkpijp aansluiting(-en)


Het komt in grote lijnen neer op de eerste beste ebay motogp demper


Ik denk dat het enige wat ze uit de UK halen en in de UK maken het eindstuk is..

En hopen dat de anodisatie laag niet na een jaar al weer grijs is.. :)
 
Laatst bewerkt:
Vriend van me rijdt op zijn xjr met een carbon SP uitlaat rond, en het klinkt verschrikkelijk.............. lekker


En als ik naar de uitlaat kijk ziet het er kwalitatief ook gewoon goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan