Ervaring Stretta Zwolle

michiel34a

MF veteraan
10 feb 2006
8.713
0
Mijn motor is altijd onderhouden bij Stretta in Zwolle en over een tijdje ben ik van plan mijn Duc eens voor onderhoud ergens heen te gaan brengen. Aangezien hij altijd bij Stretta is geweest zou dit wellicht een goede keus zijn echter vanuit Den Haag is Biggelaar bijvoorbeeld net zo dichtbij.

Mijn vraag dus, heeft er iemand ervaring met Stretta en zo ja goede of minder goede ervaring????? :?
 
Waarom niet motor Mercuur in Den Haag. Zijn ook officiele dealer.
Bij een Duc luistert het toch niet zo nauw. Die dingen zijn onverwoestbaar!!

















:X
 
Waarom niet motor Mercuur in Den Haag. Zijn ook officiele dealer.
Bij een Duc luistert het toch niet zo nauw. Die dingen zijn onverwoestbaar!!

Ik vind die gasten van Mercuur echt een stel eikels dus daar ga ik niet heen. (heb ik zo mijn redenen voor) Maar waar ik wel heen kan gaan weet ik wel, vraag me alleen af of iemand ervaring met Stretta heeft. Over de meeste dealers/winkels is namelijk genoeg te vinden maar over Stretta ben ik eigenlijk nog maar weinig tegen gekomen op het forum.
 
Voor een tweeklepper kan ik je KMS in Poeldijk aanraden. Is geen dealer, maar wel een hele goeie monteur. Daar gaat mijn monstertje heen na enige onenigheid met de dealer waar mijn Mostro vandaan komt. Ik weet niet of KMS ook 4-kleppers doet.

En ik zou ook gerust mijn Ducje naar The MotorcycleCompany in Oud Beijerland brengen. Zijn nog maar kort Ducatidealer, maar al heel lang Ducatikenner.
 
Allemaal wel erg bedankt voor de tips, vooral Marco. The motorcyclecompany staat onderandere in mijn favorieten lijst!

Maar ik zou graag willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met Stretta in Zwolle.. that's it niks meer niks minder. Helaas heeft tot op dit moment nog niemand mij kunnen vertellen of Stretta een beetje een goede zaak is.

voor de mensen die het niet kennen: http://www.motostretta.com/


@ cornelis II Stretta is inderdaad geen officiele dealer maar wel 100% Ducati, komen bij hun geen andere merken naar binnen.
 
Laatst bewerkt:
michiel,
schrijf ff op ducati topic reloaded , dus gewoon op MF ,mailtje aan italbike, deze woont in overijssel en heeft wel ervaring met Stretta, kweet alleen niet of ie daar ook het onderhoud doet/deed van zijn 748s

verder wel positieve ervaringen gehoord van Stretta via een ducfreak die ik tegen kwam bij Kalsbeek Motoren in Zwolle

gr duc :W
 
Bezoek op afspraak       :       dinsdag tot en met vrijdag 10:00 tot 18:00 uur

dus je kunt door de weeks niet ff onverw8s door de showroom slenteren?? B| bale
 
Terug
Bovenaan Onderaan