Ervaring Top Sellerie salades

JanEHV

Rookie
28 apr 2013
19
0
Eindhoven
Is er iemand die ervaring heeft met de site "Top sellerie zadels".
Ben van plan om een verlaagd zadel aan te schaffen voor de Fazer S2 van mijn vrouw.
Nu zien de zadels er op hun site er goed uit met een redelijke prijs. Maar ben toch benieuwd of er hier meer forumleden zijn die ervaring met deze zadels hebben. Hoor het graag.
Groeten Jan.
 
Leveren netjes de spullen af, je kan kiezen om je eigen zadel op te sturen of om alles compleet nieuw te bestellen. als je je eigen zadel opstuurt is het goedkoper omdat ze dan jou zadel opnieuw met hun spullen maken. Heb er zelf ook een gehad, geen pijn achterwerk meer en heel goede kwaliteit aan een nette prijs.
Goede spullen geen rommel, kan je gerust bestellen.
 
meerdere zadels gezien en op gezeten.
Je levert je eigen grondplaat in. Je krijgt dan een zadel met een andere grondplaat terug. (of die van jezelf als je wat langer wacht)

De zadels zien er erg netjes uit en blijven ook op langere termijn erg goed in weer en wind.

Een aanrader dus.
Nette afwerking, goede stiksels, vulling is niet te hard of te zacht. Weinig foutjes.
 
Niets mis mee, maar raad je aan om je eigen zadel in te leveren ivm pasvorm. Ik ben voor
een compleet nieuwe gegaan maar die past niet helemaal lekker
 
de contact button van de sellerie pagina werkt, niet iemand een email adres toevallig,want mijn zadel staat er natuurlijk weer eens niet tussen
 
Ben voor mijn fzs600 ook op zoek naar een beter zadel. Ik hoop ze binnenkort (eind feb) te gaan bezoeken, als ik toch voor een paar dagen in parijs ben. Mocht dat lukken dan meld ik mijn indrukken hier nog wel even.
Ben van plan om mijn eigen onderplaat kaal in te leveren (heb er toch 2).
 
het email adres is trouwens contact@topsellerie punt com

en ik lever mijn zadel denk ik compleet in. Maakt geen verschil, schrijven ze.
 
Laatst bewerkt:
Site werkt niet met ios geloof ik :/

Wat kunnen ze voor je betekenen qua zadel? Andere vulling of...? Ik zou namelijk wel iets meer een antislip zadel willen ;)
 
hoesje gekocht voor de blackbird en er zelf opgezet.
Helemaal prima, zal voor hun complete zadels ook gelden.
Ik had wel beter wat kortere nietjes kunnen gebruiken.

Behalve woon-werk is er niet veel mooi weer om even de motor voor te pakken, gelukkig zondag wel even.
CAM00657.jpg


De hoes met witte strepen en XX in het wit.
70 euro ofzo, wel 16 euro verzendkosten.
 
ik heb er een zadel van gehad. goed spul, gelijk anti-slip. kon nog kiezel voor gel-vulling of gewoon. inderdaad je eigen zadel opsturen. beetje eng idee maar ging allemaal goed. heel tevreden over.
 
zo een zadel kost gemmiddeld 300 eurie,voor dat geld koop je 1 airhawak kussen en heb je nog geld over, ook nog kan je je kussen op elke motor binden.

shit wat een lastige weer
 
Ik zit ondertussen aan mn 3e Top Sellerie zadel.

Tot op heden uiterst tevreden.
In alle gevallen mijn eigen zadel opgestuurd. (of eentje voor een paar tientjes van MP gehaald en opgestuurd)

Eerst een geheel 'standaard' Top Sellerie zadel gehad op de CB500. Dit was met name voor de duo een enorme vooruitgang wat betreft achterop zitten. Ook voor mij was het niet geheel onprettig.

Daarna eentje aangeschaft voor haar eigen motor. Een FZS600. Deze inclusief gel voor de rijder. Ook daar zijn we beiden zeer tevreden mee. Hierbij hebben we ook zelf de stof combinaties etc samen gesteld. We hebben alle samples liggen van wat ze kunnen monteren, dus dat was wel handig.

Daarna (Maart 2014) een Verwarmd en Gel zadel aangeschaft voor mijn SV650. Veel mailwisselingen gehad want ik wilde wat zaken anders en dit hebben ze ook weer perfect afgehandeld.

De verwarming vertoont nu wat kuurtjes, maar de kans is aanwezig dat dit niet aan Top Sellerie te verwijten is.

De motoren staan allen buiten in wind en weer en met de CB werd dagelijks gereden, heb ongeveer 15000 km met het zadel gereden.
Nu wordt de SV elke dag bereden en zit ik op 20k met het zadel. Alles is verder erg netjes.

In mijn optiek dus zeker een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Rijd al een 6tal jaren rond met Top Sellery zadel. Kan er kort over zijn. Uitstekend comfort. Netjes afgehandeld. Geen problemen gehad tot nu toe. Aanrader....
 
zo een zadel kost gemmiddeld 300 eurie,voor dat geld koop je 1 airhawak kussen en heb je nog geld over, ook nog kan je je kussen op elke motor binden.

shit wat een lastige weer

even opgezocht, maar zou zo een ding echt nooit op mn motor doen. hoe lelijk kan je je motor maken. dan zou ik nog eerder voor een ducttape zadel gaan :o
 
Mijn geheim is half Goudreinet en half Granny Smith. En dan limoensap in plaats van citroensap.
En daarbij drinken we een koude 🍺 of 🍻.

( houden we wel onderons hè.....)
 
Fijne zadeltjes hoor! Heb een verhoogde en verlengde comforversie gekocht voor mijn strom. Zit een heel stuk beter.
full
 
prima zadel ,heb die van mij helaas nog een keer terug moeten sturen omdat deze een enorme kier had bij de tank .
helaas was het heen en weer sturen voor mijn kosten :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan