Ervaring + verkoopadres techspec tank grip pads

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.064
513
breskens
Hallo,

ik was van plan om stompgrip op m'n motor te plakken om de polsen wat te ontzien bij hard remmen. Nu lees ik echter dat stompgrip nogal wat slijtage van je pak ten gevolge heeft. Nu kom ik bij een alternatief uit van Techspec (http://www.techspec-usa.com). Heeft iemand hier ervaring mee en wellicht een verkoopadres? Tot nu toe heb ik 1 verkoper gevonden op ebay.
 
Heb zelf geen ervaring met techspec grip pads, maar wel met stompgrips die ik al een aantal jaar verschillende motoren heb gehad.
Slijtage aan mijn lederen broek vind ik reuze meevallen.

Daarnaast vind ik stompgrips veel mooier staan, omdat ze doorzichtig zijn.
 
Heb zelf geen ervaring met techspec grip pads, maar wel met stompgrips die ik al een aantal jaar verschillende motoren heb gehad.
Slijtage aan mijn lederen broek vind ik reuze meevallen.

Daarnaast vind ik stompgrips veel mooier staan, omdat ze doorzichtig zijn.
vind ze ook mooier, alleen in een topic gaven er 2 aan dat ze gaten in broek kregen en nog een aantal met slijtage. Kan ze er natuurlijk altijd weer afhalen als ik slijtage merk.
 
ik rij sinds een jaar met stompgrips en zou niet anders meer willen
die dingen helpen echt tegen vermoeide polsen en vermoeidheid in het algemeen
je moet alleen wel ff aanwennen dat je netter gaat verzitten want een beetje schuiven is er niet meer bij :-)
van die slijtage had ik ook gehoord maar merk er nog weinig van. misschien bedoelen ze dat je spijkerbroek dan slijt, of dat het niet lekker zit met een korte broek..
 
ik rij sinds een jaar met stompgrips en zou niet anders meer willen
die dingen helpen echt tegen vermoeide polsen en vermoeidheid in het algemeen
je moet alleen wel ff aanwennen dat je netter gaat verzitten want een beetje schuiven is er niet meer bij :-)
van die slijtage had ik ook gehoord maar merk er nog weinig van. misschien bedoelen ze dat je spijkerbroek dan slijt, of dat het niet lekker zit met een korte broek..


:^ .. *O*

Misschien slijt je pak iets harder, zelf nog geen last van, maar dat zou het sowieso wel waard zijn!.. Tenzij je een jaar of 10 met hetzelfde pak wilt rijden :P

En met korte broek zit het inderdaad niet lekker! :P
(naar de technische keuring over het paddock rijden :+ )
 
Zo'n 4 of 5 jaar geleden Techspec uit Amerika laten komen voor mijn toenmalige circuitracer. Spul werkte prima, vergelijkbaar met Stompgrip. Later Stompgrip op een andere motor gehad. Beide werken goed.

Geen verkoper voor je, helaas.
 
Heb stompgrips. Super spul, heerlijk tijdens remmen en zou niet meer zonder willen... Inderdaad wel last van slijtplekken op mijn overall, aan de binnenkant van m'n knieeen zoals je zou verwachten. Ik vind het niet erg en weegt niet op tegen de voordelen voor mij.
 
Schopje.

Zijn er ondertussen al meer verkoopadressen in Nederland/omgeving? Ik krijg geen gehoor van de Nederlandse importeur en vindt speedycom.co.uk wel erg duur (door de pond koers).

Via ebay wel het een en ander gevonden, maar niet een partij die (bijna) alles verkoopt van Techspec. Ben namelijk opzoek naar universele tankpads.
 
Ik rijd al een jaar of 5 met stompgrips en met hetzelfde pak. Wel een goed MJK pak. Stomp grips bevallen prima en ik heb geen slijtage aan mijn pak. Gewoon stompgrips monteren zou ik zeggen :)
 
Ik heb die nieuwe R&G grips, maar mijn pak (alpinestars) slijt daar behoorlijk van..meer dan van de reguliere stompgrips. :o
 
Bedankt voor de reacties, maar ik ben niet opzoek naar Stompgrips.

Voor de mensen die opzoek zijn naar een verkoopadres van Techspec. Akkermann Performance uit Duitsland verkoopt zo goed als alles van Techspec. Zie ook de ebay pagina:
akkermann_performance on eBay

Niet alles staat op ebay dus als je iets speciaals zoekt moet je even mailen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan