Ervaring voor- en achterbok Datona

Mister C

MF veteraan
1 dec 2003
5.338
341
Naast de buren
Hallo heeft er iemand ervaring met de voor en achterbokken van DATONA??????
Op de site gekeken en de prijzen zijn niet gek alleen op een foto kan je niet zien of het wat is of niet.

Alvast bedankt voor alle (serieuze :P ) reacties
 
ALS JE SERIEUZE REACTIES WIL MOET JE NIET IN HOOFDLETTERS TYPEN EN OVERMATIG VRAAGTEKENS GEBRUIKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
SCHREEUW 'S NIE ZO... IK WIL DIE VENT VERTELLEN DAT DIE VOORBOK TOF IS, MAAR ALS JULLIE SCHREEUWEN, DAN KEN IK DA NIE, HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het zijn fijne bokken, kosten geen fuck, iets als Valtermoto is beter (afwerking en materiaalkeuze) maar het zijn zeker goede bokken, al helemaal voor dat geld! ;)

EN STOP GVD MET SCHREEUWEN, ERNSTIG IRRITANT!!!















:+
 
Hoi Christ,

Ik heb er nog wel een over.
Die kan je eerst wel passen en voor .... overnemen.
Grt,
Robin
 
Ik heb een voorwielinrijklapding van Datona en die werkt perfekt! Ziet er solide uit en kost geen drol, naja weinig dan... Gebruik m in de bus en in mijn schuur. fijn ding.
 
Ik heb een voorwielinrijklapding van Datona en die werkt perfekt! Ziet er solide uit en kost geen drol, naja weinig dan... Gebruik m in de bus en in mijn schuur. fijn ding.


kijk daar heb k wat aan want ie wilde k ook nog bestellen *D *D
zijn berichten waar k wat aan heb thanx
 
Ik heb zo'n achterbok van powerplus tools....
Stelt niet zo veel voor.

Het werkt wel, en het is goedkoop. Maar de waaibomen kwaliteit straalt er wel van af zeg maar :P
 
heb ook balhoofdbok van Powerplustools/Datona, echt prima spul voor een nog veel betere prijs :Y

waaibomenkwaliteit ben ik het niet mee eens, superdegelijk spul
 
@ TS,

ik heb de universele stand voor (onder het balhoofd) en de bobbinshaak (sinds kort) achter. Werkt perfect, zéker voor de prijs die gevraagd wordt. Wellicht zijn er betere, mooiere, duurdere etc. etc. maar dan heb je gewoon geld over m.i. ;)

It's a BIG + :)

Greetz
Gerben
 
Datona, was eerst Powerplus tools :9

zijn nu 2 bedrijven: Datona wordt verkocht door de voormalig dealer van Powerplustools en Powerplustools zit tegenwoordig in Heerenveen en brengt de spullen rechtstreeks op de markt (en dus goedkoper :-)).
 
Ik heb niet deze binnengekregen:
http://www.datona.nl/images/0_Datona-DT-57106-Paddockstand-voor-en-achter.jpg

ziet er op zich stevig uit. Alleen dat blanke metalen pending, die moet je in de Datona stoppen en die haakt daarna in je balhoofd (met verloopbusjes). Alleen bij mij past dat ding gewoon met geen mogelijkheid (zelfs niet met een hamer) in het datona frame :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan