ervaring voorband R6 2003

miky111

Rookie
9 nov 2003
13
0
iemand ervaring met een 120/70 inplaats 120/60 :} heb je ook tevens bij het veranderen van 70 de voorkant laten zakken 3 of 4 mm :} daar dat de voorkant nu hoger komt..... :} :}

ik heb er een 70 op liggen
veel beter gevoel in de bochten.

Heb ook de kroonplaat 12mm over de vorkpoten laten zakken.
Dat is teveel van het goede, te nerveus op circuit. Het blijft bij schudden met het kopje als je vol op het gas gaat, maar ik ga toch terug 6mm naar boven gaan met de kroonplaat.

iemand ervaring met een 120/70 inplaats 120/60 :} heb je ook tevens bij het veranderen van 70 de voorkant laten zakken 3 of 4 mm :} daar dat de voorkant nu hoger komt..... :} :}

:} Had je al veel eerder moeten doen 120/70, echter komt de motor aan de voorkant wel iets hoger te staan, en heb ik de voorpoten 10mm laten doorsteken.
Tevens heb ik gehoord, dat je weer de voorpoten op de orginele stand moet laten, en juist de achterkant de monoschokbreker meer omhoog moet brengen.
Zo staat de fiets dan meer op de voorkant, en schijnt dat ten goede te komen van het sturen.
Hoop hierover gauw antwoord te krijgen van Wilco Zeelenberg of van Edwin Ott.
Yama R6 ZAC nr:344

die achterkant hoger .....,meer grondspeling. maar is dan voorkant wel oké ???yama6 laat je me iets weten (ervaring)... :}

Terug
Bovenaan Onderaan