Ervaring webshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
En vergeet niet, de zaak maakt die verzendkosten ook he.. tis niet dat ze die verzinnen.

Klopt, het zijn geen verzonnen kosten. Maar wettelijk is het nu eenmaal zo geregeld dat de consument bij koop op afstand altijd retourrecht heeft en dat bij retourneren de door het bedrijf betaalde verzendkosten ook moeten worden terugbetaald.

Daar kun je lange discussies over voeren of dat wel of niet eerlijk is, maar het is wel de wet en daar moet een bedrijf zich aan houden.
 
Klopt, het zijn geen verzonnen kosten. Maar wettelijk is het nu eenmaal zo geregeld dat de consument bij koop op afstand altijd retourrecht heeft en dat bij retourneren de door het bedrijf betaalde verzendkosten ook moeten worden terugbetaald.

Daar kun je lange discussies over voeren of dat wel of niet eerlijk is, maar het is wel de wet en daar moet een bedrijf zich aan houden.
Daar heb je pijnlijk veel gelijk in. En er zijn inderdaad wel meer wetten die tekort schieten waar het om verantwoordelijkheid nemen gaat.
Bij mij in de straat mag je gewoon 50 KM/h rijden, maar als je dat doet ben je voor mij een 💩 die zijn eigen verantwoordelijkheid niet wil nemen.
Topicstarter mag dus ook zijn centjes gaan claimen bij die wepsjop, maar voor mij is hij een 💩 die zijn eigen verantwoordelijkheid niet wil nemen.

Volgens mij moet ik zelf trouwens even een beetje vrijaf nemen van Motor-Forum ... :X _O-
 
Daar heb je pijnlijk veel gelijk in. En er zijn inderdaad wel meer wetten die tekort schieten waar het om verantwoordelijkheid nemen gaat.
Bij mij in de straat mag je gewoon 50 KM/h rijden, maar als je dat doet ben je voor mij een 💩 die zijn eigen verantwoordelijkheid niet wil nemen.
Topicstarter mag dus ook zijn centjes gaan claimen bij die wepsjop, maar voor mij is hij een 💩 die zijn eigen verantwoordelijkheid niet wil nemen.

Volgens mij moet ik zelf trouwens even een beetje vrijaf nemen van Motor-Forum ... :X _O-
Vanavond even ontspannen met een wijntje.
 
Vanavond even ontspannen met een wijntje.
Goed plan, goed advies, het wijntje laat ik effe achterwege denk ik, maar ontspannen zal ik ... ik ga vanavond es effe lekker de garage in; poetsen aan de BMW, want het enige wat er na de winter aan dat ding nog glom was het zadel.... ruuustig blijven ...
 
  • Leuk
Waarderingen: RR.
4ACD9BE9-20B8-4161-BBE6-EC7D68D81897.jpeg

Bedrijven zwartmaken op het www is zo ”geen stijl”.
 
Hij geeft idd geen antwoord op vragen, is ook niet meer ingelogd geweest sinds de openingreply.

Grappig vind ik wel dat het meer een reclametopic is geworden ipv een topic om een bedrijf zwart te maken.

Maar goed, slot !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan