Ervaring www.motoin.de ??

net wat rond gezocht en wat ik begreep is dit van de zelfde eigenaar als fc-moto.

Dus lijkt mij betrouwbaar om te kopen..
 
Jup hierzo ervaring.

had een Revit Sand jack en broek besteld. maat L voor de jas, maat M-Long voor de broek. kreeg dus 2x maat L opgestuurd. emailtje was voldoende voor een retourticked voor de broek en klein weekje later een M-Long binnen.

ach, goed opgelost dus :)
 
Een beetje betrouwbaar zijn de meeste wel. Maar echt betrouwbaar is natuurlijk wat anders. Zelf geen ervaring mee.

Laten we het dan zo zeggen,

Wil er het pak Rev it Apollo voor 570 euro online bestellen.
En kan dit hier net zo goed als i kdat bijvoorbeeld bij een FC-moto zou doen?
 
Heb twee jaar geleden een lederen combi besteld en betaald. Deze zou in nabestelling staan, maar ik zag er later toch van af. Geld was snel teruggestort zonder problemen. Dus geen negatieve ervaring met deze zaak.
 
Heb twee jaar geleden een lederen combi besteld en betaald. Deze zou in nabestelling staan, maar ik zag er later toch van af. Geld was snel teruggestort zonder problemen. Dus geen negatieve ervaring met deze zaak.

Dankje. Nou als loon binnen is ga ik het er maar op wagen.
 
Hij heeft zijn loon nog niet binnen... :P

Al een tijdje binnen. Binnen 2 dagen alles netjes binnen ! aanrader!

(ondertussen vorige week gevallen en alle nieuwigheid er meer dan af. Jasje ligt bij de turk om wat nieuwe textiel stukjes in te zetten en stukje leer te plakken. Maar dat had niks met motoin.de te maken)
 
vond fc moto toch echt een klote zaak.
wou een lederen combi kopen van alpinestars.
bijna niemand in de zaak en moest een half uur wachten voordat iemand mij kwam helpen.
toen eindelijk iemand kwam om te helpen gaf hij mij letterlijk het eerste de beste pak in de handen en was weer pleite.
door wat hulp van een andere klant eindelijk een mooi pak gevonden en toen kwam niemand voor af te rekenen.
heb het pak neergelegd en heb een heel mooi pak bij cycle shop in heerlen gekocht.
zelfde prijzen als fc moto met goede en vriendelijke service....
 
tja misschien moet je er gewoon spullen bestellen maar niet persoonlijk langs gaan.
hoor veel negative ervaringen van mensen.
trouwens zitten er ook b-keus artikelen bij.
zit ook geen garantie op.
en veel oude collectie.
ik vind het in ieder geval een balle tent haha.
 
tja misschien moet je er gewoon spullen bestellen maar niet persoonlijk langs gaan.
hoor veel negative ervaringen van mensen.
trouwens zitten er ook b-keus artikelen bij.
zit ook geen garantie op.
en veel oude collectie.
ik vind het in ieder geval een balle tent haha.


Je wordt ook gen**id met de prijzen als je langsgaat ten opzichte van de webshop. Mijn man wilde een nieuwe leren combi dus is daar samen met een maatje naar toe gereden om te kunnen passen. Pak naar zijn zin gevonden en meegenomen. Tot zover dus alles goed, tot hij thuis kwam en hetzelfde pak op hun eigen website voor ruim 100 euro minder stond.

Dan ben je dus niet echt blij. Dus daar een email over gestuurd maar geen antwoord gehad. Dan de winkel maar gebeld, begint dat duitse t*kkewijf wat in de winkel staat tegen hem te schreeuwen door de telefoon en gooit de hoorn er op. Dus maar een kwaaie email er achter aan en vervolgens nogmaals gebeld maar toen met een van de mannen achter fc-moto. Met veel gedoe uiteindelijk een tegoedbon gehad voor het verschil. Op die bestelling uiteindelijk meer dan 8 maanden moeten wachten. Voor ons dus nooit meer fc-moto! :r :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan