ervaringen 1e dag FZR600

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.212
12.766
Eindelijk was het zover vanmorgen. Ik stond al om 9:30 bij de motorzaak om mijn monster op te halen na natuurlijk eerst een proefrit. Zal je net zien, ik trek mijn jas aan,krijg de sleutels en wat denk je natuurlijk begint het te regenen ;( . Dus maar voorzichtig nijkerkerveen uit en even een stukje 80 km/u weg, stukje snelweg en weer binnendoor terug via postkantoor naar de motorzaak. Hoera, de motor is nu van mij :) .

Dus vanmiddag de hele middag :] :] .
Maar voorlopig hou ik nog maar voornamelijk bij de binnenwegen. Snelweg voelde ik me nog niet zo zeker. Zit nu lekker effe thuis mijn polsen wat rust te geven want die begonnen toch wel wat te protesteren.

Conclusie 1e dag : ongeveer 150 km erop rondom Nijkerk, pijnlijke polsen, geen schade, en veel fun gehad op de binnenwegen.

Als het nu ook nog effe droog blijft na 8en kan ik nog effe wat bijz. verrichtingen oefen op het AH parkeerterrein bij ons achter.

Een happy Duncan 8-)
 
Glad to have you on board :)
Maar snelweg is gewoon superjoh, vooral de eerste keren!
Beetje gefrustreerde gti/tdi je uitlaat laten zien 8-)
 
snelweg rocks.. ik scheet in me broek toen'k daar de eerste keer me gas gebruikte.. wreeeeeeed gewoon! :)
als je rustig rijd is er trouwens geen zak aan..
behalve filerijden.. da's mijn favo bezigheid op de motor.. en niet gewoon omdat je sneller bent maar omdat ik dan ECHT aan't motorrijden ben.
 
Snelweg roelt gewoon, de eerste keer gas geven als je naast een auto rijdt. VVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET, das gewoon zwaar KICKEN!! Wel ff terugschakelen anders hoort de blikbestuurder je niet... })
Veel rijplezier toegewenst! :]
 
Ik vind het leuker om een beetje bochtige weggetjes te nemen. Het gas opentrekken en gaan is ook wel leuk hoor , maar voorlopig wen ik liever eerst aan de fiets . Waar ik voorlopig mee zit is het zicht naar achteren, het is wennen dat je veel minder ziet dan bij de cb500 waar ik op gelest heb. Verder was het tamelijk druk op de A28 en heb ik niet veel snelweg gereden tijdens het lessen dus was het best wel oppassen. plus dat je hoofd zo lekker naar achteren word getrokken met 140. Moet toch de band van mijn helm nog maar wat aantrekken.
 
snelweg :r :r |(

Vind ik dus geen zak aan, hoe meer bochten er in een weg zit hoe mooier het is. Nahh een aantal op en afritten kan leuk zijn

_________________
Auke's page voor ach tja, muziek, cdcovers, motoren enzo.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Auke op 2001-06-27 21:08 ]
 
snelweg is wel leuk... voor erbij... ;)


het geef idd een kick om 120 te rijden, twee keer terug te schakelen en dan gas te geven... een soort uber-mensch ervaring :}
 

Snelweg kan mij niet zo boeien.... vind het eigenlijk gewoon saai.

Binnendoor dat is pas kicken! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan